הוליווד זה כאן: מבראג'לינה המקומיים ועד הקארדשינס. צילום: GettyImages, אור גפן

הוליווד זה כאן: מבראג'לינה המקומיים ועד הקארדשינס

אולי אנחנו לא בהוליווד, אבל גם לנו יש בביצה הישראלית בדיוק את אותם סוגי הסלבס שיש בתעשייה הנוצצת, והם לא פחות טובים. הרשימה המלאה

נכון, ישראל רחוקה מלהיות הוליווד, אבל ישנם קווים מקבילים בין התעשייה ההוליוודית הנוצצת לבין התעשייה הישראלית המקומית שלנו כאן. אז מי הם הבאד בויז המקבילים ומי הם הזוגות המיתולוגים? הרשימה הנוצצת ממש מעבר לפינה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

המאמי הלאומית

הוליווד: למרות הריב המתוקשר עם קניה ווסט וקים קרדשיאן, המעמד של טיילור סוויפט כמאמי הלאומית של הוליווד לא נפגם, והזמרת עדיין מחזיקה בתואר ה"בחורה שכולם אוהבים לאהוב". כבר עשר שנים שטיילור שולטת בתפקיד המאמי של הוליווד עם שירים ממכרים, חבורת בנות שכוללת את השמות הכי חמים בתעשייה ההוליוודית וכמובן תדמית של בחורה שנשארה על הקרקע ומתנהגת בחינניות לכל מקום אליו היא מגיעה.  

© gettyimages

ישראל: אין אדם בישראל שלא יודע מי זו אליאנה תדהר, השחקנית האהובה ביותר בעולם הילדים והנוער כיום בארץ. בצעדים קטנים, אליאנה כבשה את פסגת עולם הבידור הישראלי, והיום היא הכוכבת המצליחה שהיא, אחת שכולם אוהבים לאהוב, מה שכמובן מקנה לה את תואר המאמי הלאומית של ישראל.

© ירדן הראל

הפאוור קאפל

הוליווד: הפאוור קאפל הנצחי של הוליווד הוא זוג השחקנים הנוצץ בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. כבר מעל לעשור שהזוג, הידוע בכינויו בראנג'לינה הוא אחד הזוגות המסוקרים בעולם הבידור. בראד ואנג'לינה הכירו על סט הסרט "מר וגברת סמית" ולאחר שבע שנים של זוגיות ושבעה ילדים, ארבעה מאומצים ושלושה ביולוגים, בראנג'לינה נישאו בטקס אינטימי בצרפת.

© gettyimages

ישראל: הזוג שמסתמן כפאוור קאפל החדש של תעשיית הבידור הישראלית הוא השחקן עוז זהבי וליהי קרונובסקי. השניים, יוצאים קצת יותר משנה יחד והתארסו בחודש יולי האחרון. עוז הוא אחד השחקנים המצליחים בישראל בשנים האחרונות, עם שורה עמוסה של תפקידים רבים בקולנוע בטלוויזיה. את ליהי אנחנו מכירים מסדרות הנוער "יומני החופש הגדול" ו-"שכונה" שם שיחקה בתפקידים הראשיים. יחד הם מרכיבים את הזוג שעתיד להוות את התשובה הישראלית לבראנג'לינה. אמן!

© צילום מסך מאינסטגרם

יורשי העצר

הוליווד: אין ילדים שמתאימים למשבצת יורשי העצר יותר מילדים שהם באמת יורשי עצר במשפחת המלוכה הבריטית, הנסיכים ג'ורג' ושארלוט, ילדיהם של הנסיך ויליאם ואשתו הדוכסית קייט מידלטון. אביהם ויליאם הוא השני בתור לכס המלוכה, כשאחריו נמצאים ג'ורג' ושארלוט מה שאומר שהם לא יורשי עצר לעד, ויום יבוא והם ימלכו על כל הממלכה.

© gettyimages


ישראל: לפני כחודש הגיעה לאוויר העולם ליב עזרא רפאלי, בתם של דוגמנית העל בר רפאלי ובעלה איש העסקים עדי עזרא. בר היא אחת מהסופרמודלס הגדולות שיהיו בישראל, והיא מתחזקת כבר שנים רבות קריירה מצליחה במיוחד שהופכת אותה למלכת הביצה הישראלית, מה שמעניק לביתה ליב את תואר יורשת העצר.

© צילום מסך מאינסטגרם

הריאליטי משפחתי

הוליווד: כבר 12 עונות שתכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" רצה על המסך. התכנית, שעוסקת בחייהם של משפחת קרדשיאן-ג'נר, עסקה בעונותיה הראשונות בחיים של המשפחה בתור משפחה מרובת ילדים ומרובת דרמות, אלא שככל שהשנים עברו בני המשפחה, ובעיקר בנות המשפחה התפרסמו, התכנית מציגה את חיי המשפחה באור הזרקורים בנוסף לדרמות המשתנות.

© gettyimages

ישראל: מי שנחשבת למקבילה את הקרדשיאנס בארץ היא משפחת פוליאקוב, שמעניקה לנו הצצה לחייה בתוכנית ה"פוליאקובים" שעלתה במאי האחרון, ועוקבת אחרי היחסים הלא שגרתיים בין בני המשפחה. שתי התוכניות הן תכניות ריאליטי משפחתיות שמלאות בטראש כיפי ומתפקדות כריאליטי המשפחתי האולטימטיבי.

© אור גפן

להקת הבנים הכובשת

הוליווד: בכל כמה שנים ישנה להקת בנים שכובשת את הלבבות של בנות העולם. הלקה התורנית שהייתה כובשת הלבבות עד ממש לא מזמן היא כמובן להקת הבנים הבריטית, "וואן דיירקשן" שלמרות שיצאה להפסקה לפני כשנה, היא עדיין נערצת ברחבי העולם.

© gettyimages

ישראל: להקת הבנים שכובשת את לבבות בנות ישראל היא להקת הבנים בויבנד שאם היא עוד לא כבשה אותכם, הגיע הזמן להתמכר לתשובה הישראלית ל"וואן דיירקשן", כי יגיע יום ובויבנד תכבוש בגדול גם את הביצה המקומית, כפי שעשתה לאחרונה בשלל התכניות בערוץ הילדים.

שיר הקיץ
 

מלכת האינסטגרם

הוליווד: קיילי ג'נר היא מלכת המדיה החברתית של הוליווד, עם 73.7 מיליון עוקבים באינסטגרם ותואר האדם הכי נעקב בסנאפצ'אט. חשבון האינסטגרם של קיילי נחשב לאחד הכי פופלארים בעולם ולמרות שקיילי היא לא האדם עם הכי הרבה באינסטגרם היא עדיין נחשבת למלכת המדיה החברתית ובפרט למלכת האינסטגרם של הוליווד.

© gettyimages

ישראל: כמו קיילי, גם נטע אלחמיסטר היא מלכת האינסטגרם של תעשיית הבידור המקומית המחזיקה בחשבון אינסטגרם מרשים במיוחד עם למעלה מ500 אלף עוקבים. נטע פרצה לתודעה לפני כשנה בזכות התמונות שמופיעות בחשבון שלה בהן היא מקדמת את ליין בגדי הים שלה, מהר מאוד נטע פרצה את גבולות המדיה החברתית והיא כיום מדגמנת למספר חברות אופנה גדולות, אך היא תמיד תיזכר כמלכת האינסטגרם הישראלית.

© צילום מסך מאינסטגרם

הזוג המיתולוגי

הוליווד: אין זוג שמתאים שהוא יותר הזוג המיתלוגי של הוליווד מאשר 'ג'לינה', שהם ג'סטין ביבר וסלינה גומז. השניים יצאו ביחד במשך שלוש וחצי שנים והיו לאחד הזוגות האהובים בעולם. גם לאחר שנפרדו ג'סטין וסלינה שמרו על יחסי ידידות עד לחודש אוגוסט האחרון, בו הם רבו במריבה מלוכלכת במיוחד באינסטגרם.

© gettyimages

ישראל: הזוג המיתולוגי של תעשיית הבידור הישראלית שומר על הדברים נקיים יותר. יהודה לוי/רן דנקר ונינט טייב כמובן, יהודה ונינט היו ביחד כשבע שנים ורגע לפני החתונה הם נפרדו ואילו גם הזוגיות של נינט עם רן דנקר שהחלה בימי "השיר שלנו" נחשבת לאחת מהזוגיות המיתולוגיות של עולם הבידור הישראלי. 

© יוסי צבקר

הבאד בוי

הוליווד: קניה ווסט הוא ה-באד בוי של הוליווד שמאז תחילת הקריירה שלו מקפיד לייצר דרמות שערורייתיות. האחרונה בהן היא הסכסוך המתמשך בינו לבין טיילור סוויפט, כשווסט התפרץ לבמה כטיילור קיבלה פרס וכמה שנים מאוחר יותר, הוא שר עליה בשיר Famous כי הוא הפך אותה למפורסמת. קניה ידוע כאחד שלא דופק חשבון ואומר את מה שעל ליבו גם אם זה כרוך בלפגוע באחרים.

© צילום מסך מאינסטגרם

ישראל: הבאד בוי של הביצה ישראלית הוא שי חי. אל האיש נחשפנו בעונה האחרונה של התכנית "האח הגדול". במהלך התוכנית לשי הייתה פינה קבועה בשם "כל האמת בפרצוף" בה הוא העמיד את הדיירים להדחה והביע את דעתו ללא פילטרים בצורה שהרבה פעמים פגעה בדיירים האחרים, התנהגות שמכניסה אותו לתפקיד הבאד הבוי של תעשיית הבידור הישראלית.

© ינאי יחיאל
תגובות