שיר נוצץ: המפורסמים שהשתתפו בקליפים של זמרים. צילום מסך מיוטיוב

שיר נוצץ: המפורסמים שהשתתפו בקליפים של זמרים

לאחר השתתפותו של אסף גורן בקליפ החדש של בריטני ספירס, החלטנו ללכת בחיפוש אחרי שירים של זמרים שבקליפ שלהם משתתפים אנשים מוכרים שאת חלקם אנחנו מעריצים והם ללא ספק מוסיפים אבק כוכבים!

הרבה זמרים משחררים לעולם שירים טובים עם קליפים חלקם מיוחדים ומעניינים שמושכים את תשומת ליבנו אבל הקליפים שבמיוחד אהבנו הייתה מהסיבה הפשוטה שבה השתתפו אנשים מפורסמים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"המירוץ למיליון" הגיעה לסיומו, אך את ג'וזי זירה, מצמד הצרפתים, מצאנו משתתף בקליפ לשיר המצליח "עושה לי טוב" של "דיג'יי בלאקאאוט" ו"דיג'יי רון מרגן" וזה לגמרי עושה לנו טוב לראות אותו שם בקליפ שיצא לפני שלושה חודשים וצבר מעל לשני מיליון וחצי צפיות שרק ממשיכות לעלות. הלוקיישן שלו הוא בחוף הים ובו ג'וזי נראה מנסה להתחיל עם הבחורה שבבר. אנחנו לגמרי מכורים!

 

לפני שדנית גרינברג נכנסה לעונה השישית של "האח הגדול" ולפני שמצאה את אהבת חייה והתחתנה איתו, היא השתתפה בקליפ "כמו שאת" של הזמר מאור אדרי  ויחד הם ריגשו את כולנו עם קליפ רומנטי והרבה פוטוגניות. הקליפ עצמו צבר יותר מ-300,000 צפיות, אבל השיר ללא הקליפ עשה את שלו והגיע לכיותר משני מיליון וחצי גולשים.

 

את השיר הבא שר רענן פוגל בשיר "קזינו". הזמר אולי לא כל כך מוכר, וגם הצפיות לא גדולות, אבל המילים מעבירות משהו חדש וגם כשחן אמסלם מצטלמת לקליפ זה לגמרי עושה לנו חשק לצפות. בנוסף אפשר למצוא שם את אורי שפלן מ"המירוץ למיליון" שגם עשה את עיבוד השיר.

 

בקליפ הבא משתתפים מספר אנשים מוכרים שאתם בטוח תזהו! דניאל סלומון ודניאלה ספקטור החליטו לבצע קליפ די מיוחד לשיר "אהוב ליבי" בסגנון של שיחות וידאו וירטואליות, שכאשר הוא שר מראים בנים שמזמזמים את מילות השיר וכאשר דניאלה שרה מראים בנות שרות בו זמנית.

גאיה שליטא כץ, מגי אזרזר, גל לב (האי) ויערה פלציג (זגורי אימפריה) הם רק חלק מהשתתפים בקליפ שצבר יותר מ-60,000 צפיות.

 

הקליפ הבא הוא של שחקנית, מנחה וגם - זמרת! מרב פלדמן אולי לא הוציאה שירים רבים כזמרת, אבל שיר מאוד ספציפי גרם להרבה מפורסמים לצאת מהבית ולצלם איתה עד לפנות בוקר.

אליאנה תדהר, ידידיה ויטל, מאור שוויצר ועוד מספר חברים היו במסיבה מטורפת, זרקו צבעים אחד על השני ולבשו בגדים צבעוניים - הפכו את הקליפ הזה להרבה יותר מיוחד ונוצץ.

 

את השיר של רוני דלומי, "סתם שני אנשים" - אתם בטוח מכירים ומזמזמים מדי פעם. איך ידעתם מי מככב בקליפ? לא צריך להיות חדי עין כדי להבחין שבקליפ ניתן לראות את רועי ניק, שכיכב ב"החולמים" ו"גאליס" ויותר מאוחר אף השתתף עם דלומי עצמה בסדרה "אופוריה".

 

מור סילבר מאוד פופולרית ברשתות החברתיות והיא מאוד ידועה בזכות הסטייל המהמם שלה, אך הרבה לפני הריאליטי והאינסטגרם, מור השתתפה בכמה קליפים לשירים מאוד מוכרים. הראשון לשיר "מאמי" שחן אהרוני חידש וקליפ חדש יותר הוא של להקת "בויבנד" לשיר "7\24" שעלה לפני כחמישה חודשים.

 
  

ציון ברוך השתתף בקליפ של אייל גולן לשיר "זה אני" בשנת 2009 בתפקיד הגבר הקשוח, המפחיד והנבגד. מה שאותנו מצחיק יותר הוא לא הליהוק של ברוך לתפקיד, אלא העובדה שכיום אייל וציון, יחד עם שלישיית "מה קשור" מופעים במופע משותף וזאת סגירת מעגל מעולה.

 

שנה לפני שזכינו לראות את שירן סנדל לראשונה ב"גאליס", היא כבר לקחה חלק בקליפ "תני לי סימן" של זמר בשם בן ונוי. האמת היא, שלמרות שמדובר על לפני כשש שנים, סנדל נראית לנו אותו דבר והיא כמעט ולא השתנתה. מעניין אם אז היא חשבה שהיא תהיה הכוכבת שהיא היום.

 

רותם סלע נמצאת כבר שנים בתעשייה, בהתחלה היא שימשה ככתבת השטח של גיא פינס ואז עברה לדוגמנות ומשחק, רגע לפני שהיא עשתה את המעבר הזה, היא הספיקה להשתתף בקליפ של להקת הבנים הקודמת שניסתה את מזלה בארץ - הגיימבויז, לשיר "אשמור את ליבי".

 
תגובות