פשוט טובים: הסלבס שניצלו את מעמדם כדי לשנות את העולם. צילום מסך מיוטיוב

פשוט טובים: הסלבס שניצלו את מעמדם כדי לשנות את העולם

הם כולם מפורסמים מאוד, אך עם זאת הם גם ידעו לנצל את היכולות שלהם ומעמדם כ"סלבריטאי על" כדי לחשוף ולטפל בנושאים קשיי יום שהם, הם עוסקים ומתעניינים על מנת לחשוף אותם לאנשים שמעריצים אותם ולשנות דברים באמת

הם כולם באמת מהשורה הראשונה של הוליווד אבל אם חשבתם שהם מפונקים וחושבים רק על עצמם - יש לכם טעות! לכל אחד ואחת מהם יש נושאים חשובים לליבם, אותם הם מחליטים לחשוף לעוקבים שלהם ובצע נאומים והוכיח בשטח שגם בדרך שלהם דברים יכולים להשתנות. הנה מיטב הסלבס שניצלו את מעמדם הפופולארי למשהו טוב.


קלואי קרדשיאן

זה לא סוד שאחד הנושאים החשובים ביותר לקלואי הוא בעלי חיים, אחד הנושאים שבהם היא באמת יותר מתמקדת הוא התעללות בבעלי חיים לטובת בני האדם כמו שמשל "תעשיית הפרוות"- לטובת הנושא קלואי אף עשתה שער למגזין תחת הסלוגן "פרווה? אני מעדיפה ללכת עירומה"- מיותר לציין שלא הרבה בגדים קלאוי לבשה באותם הצילומים.

 

זה לא נגמר פה, כידוע היום פרק של משפחת קארדשיאן שווה המון כסף, במיוחד כאלו שבם בנות המשפחה נוסעות לכל מיני יעדים מגניבים בעולם. את אחד היעדים הקדישה קלואי לנסיעה למקסיקו בו היא לקחה גם את קנדל וגם את הסופר מודל המצליחה שבקרה היא אחותה, הלוא היא קנדל ג'נר, לטיול במקסיקו שם הם ביקרו בחוות נמרים אשר הוצלו מהתעללויות שונות כמו מכירת פרוות וקרקסים. קלואי אף נכנסה לתא עם אחד הנמרים והכך סיכנה את חייה לטובת הנושא. קריפי.


אנג'לינה ג'ולי

את זה שאנג'לינה ג'ולי היא פעילה חברתית באמת שאין צורך לציין, ראשית לאורך השנים אנג'לינה אימצה לעצמה לא מעט ילדים ממדינות עולם שלישי, אז איך הכל התחיל, אחרי צילומים לסרט בקמבודיה, היא החלה את עבודתה בין היתר היא טיילה במדינות וגייסה כספים ולשם כך נכון לעכשיו היא הרוויחה ביושר את הטייטל "שגרירת רצון טוב" מטעם האו"ם. תודו שמגיעה לה על זה אוסקר!

 


דבי ראיין

אמנם דבי ראיין מבין כולם היא הכי פחות פופלארית אבל היא תומכת במשהו חשוב לא פחות - יחסים בריאים. בעידן שבו כמעט בכל ערב בחדשות אנחנו שומעים על אין ספור מקרים של הטרדות, נחמד לדעת שיש מפורסמים שנושא זה חשוב להם. הנה חלק מדברים שאמרה: "חברה, היום כל אחד מבין שלושה בני נוער חווים התעללות במערכות יחסים והכרויות, אני שותפה לעמוד מול התעללות ולהראות תמיכה במערכות יחסים בריאות!" דבי לא עצרה פה אפילו הקימה פרויקט נחמד מאוד בנושא והמליצה למיליוני מעריציה לנסות זאת על ידי האשטאג מיוחד, כיאה לרשתות "תתייגו את עצמכם ב#DontLookAway, זה האתגר של כולנו, לצלם תמונה של שלושה אנשים כשאתה עומד בין השניים" אמרה.

 

קיילי גנר

קיילי ג'נר תמיד תזכר לנו כמישהי עם לב רכב ידיים ותורם במיוחד, ועם זאת אחד כזו שמנהלת את אחד מחשבונות האינסטגרם הפופולרים ביותר בעולם. אתם כבר מזהים פה את הפוטנציאל העסקי? קיילי לקחה חלק בפרויקט מיוחד בו היא נפגשה עם אנשים בעלי מוגבלות כזו או אחרת, כאשר יש אנשים בחברה שמוחקים עליהם, או מעליבים אותם, כאלו שלא מכירים בהם וכדו'. היא נפגשה איתם הצטלמה איתם בעיקר שמעה את סיפורם ופרסמה אותו בחשבון האינסטגרם שלה, על מנת לשנות דעה של מיליוני אנשים שעוקבים אחריה, תודו שזה מיוחד.

© צילום מסך מאינסטגרם

ליאונרדו דיקפריו

גם לליאונרדו דיקפריו יש דברים חשובים במיוחד להעביר לכם. ליאו הוא שגריר של האו"ם אך בשונה מאנג'לינה, התחום שלו הוא דווקא כדור הארץ, איכות הסביבה והאקלים. אם תסתכלו טוב בחשבון האינסטגרם שלו, לא תמצאו תמונות שלו אלא רק תמונות שמדגישות את תפיסת חייו והעזרה לסביבה, תודו שזה חשוב!

 
תגובות