רכילות בקטנה: ריהאנה עם ראסטות ואריאנה גרנדה במסר. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: ריהאנה עם ראסטות ואריאנה גרנדה במסר

מה קרה עם הכלב של עומר דרור? קנייה ווסט חוטף התמוטטות עצבים, והנערות-דוגמניות כובשות את שבוע האופנה בפריז. וגם- מיהו הזוג הצעיר והמפורסם שביטל את האירוסים?

גם השבוע אנחנו כאן עם כל הדברים החמים שאולי פיספסתם. רוצים לדעת מה קרה בתעשיית הבידור ולא ידעתם? המשיכו לקרוא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הדרמה ממשיכה 

שבוע בדיוק לאחר שרוב קרדשיאן פירסם את המספר של קיילי ג'נר, הגלגל מסתובב, ובת הזוג בלאק צ'יינה פירסמה את המספר האישי של רוב. אז מדוע צ'יינה, שהיא ארוסתו של רוב ומצפה לתינוק ממנו בחרה לפרסם את המספר? לטענתה, היא עשתה זאת על מנת למנוע מרוב לדבר עם נשים אחרות. הדרמה לא מסתיימת כאן, ובנוסף דווח כי הריאליטי המשותף של השניים "רוב וצ'יינה" גורם לקשיים במערכת היחסים שלהם.

קיילי ג'נר מתחדשת

השבוע האחות הצעירה למשפחת קרדשיאן-ג'נר לא הפסיקה להתחדש. קיילי רכשה בית חדש, השלישי במספר שהיא רוכשת השנה והרביעי שיש בבעלותה. הבית ששווה 12 מיליון דולר כולל שמונה חדרי שינה, מטבח גורמה, מערכת קולנוע ביתי, חדר משחקים ובריכה.  בשכונה של קיילי יגורו בצמוד האחיות קורטני וקלואי, הזמרת ג'ניפר לופז, וגם אנג'לינה ג'ולי וילדיה. אך בית זהו לא הדבר היחיד שחדש בחייה של קיילי, שמעכשיו גם מתהדרת בצבע שיער חדש, שכן קיילי צבעה את שיערה בצבע הרוז גולד האופנתי.

 

A photo posted by @kylie.shoot on

תפקיד חייו בתור עצמו

אתמול חשפנו לכם כי השחקן וכוכב הנוער, עומר דרור, מצטרף ל"אנחנו במפה", אך הוא לא עוצר שם. עומר ישתתף בתפקיד אורח בסדרת הנוער החדשה של ניקולודיאון- "בית הכלבים", שם ישחק בפרק אחד בתפקיד עצמו, וישחק סלב שמגיע להשאיר את הכלב שלו בפנסיון לכלבים.

 

A photo posted by Naya (@naya_federman) on

שנה טובה מאריאנה 

אריאנה גרנדה היא אולי אחת הזמרת המצליחות בעולם כיום, אך זה לא מונע ממנה לזכור את ראש השנה היהודי, אותו חגגנו רק בתחילת השבוע. אריאנה, שהיא גם תלמידת קבלה מסורה, העלתה ברכת שנה טובה לסנאפצ'אט שלה. אריאנה כתבה שנה טובה בעברית בתעתיק לאנגלית אך היא טעתה והוסיפה את האות L מה שיצר את הברכה "לשנה טובה". לא נורא, גם את זה אנחנו מקבלים בשמחה.

ריהאנה עושה נועה קירל

בנוסף להיותה הדיווה של תעשיית המוזיקה, ריהאנה היא גם אייקון אופנה שנותנת השראה למיליוני פאשניסטות ברחבי העולם. אמנם כנראה שאת הלוק החדש שלה שאבה ריהאנה מכוכבת ישראלית. השבוע חשפה ריהאנה את הראסטות החדשות שעשתה בשיער במראה שמאוד הזכיר לנו את הראסטות שעשתה נועה קירל בקליפ ללהיט "רק אתה".

 

A photo posted by badgalriri (@badgalriri) on

גאווה ישראלית

השחקן והדוגמן, מייקל לואיס, נבחר להיות הפנים החדשות של קולקציית הספורט של מותג העל אימפריו ארמני.

התמוטטות העצבים של קנייה ווסט

בתחילת ספטמבר, קנייה ווסט הציג את תצוגת האופנה הרביעית שלו בשבוע האופנה בניו-יורק. אלא שהתצוגה שהתקיימה בדשא על פארק ציבורי לא הלכה חלק: דוגמניות התעלפו ועקבי הנעליים נשברו בזמן שהדוגמניות התהלכו על המסלול. התקריות בתצוגה והביקורת השלילית עליה גרמו לקנייה להתמוטטות עצבים רצינית במהלכה זרק את הטלפון שלו והורה לתקשר איתו באמצעות הדוא"ל בלבד, ובנוסף פיטר כ30 עובדים מהצוות שלו. על פי הדיווחים, קנייה החליט לשים את תחום האופנה בצד ולהתמקד במוזיקה ובסיבוב ההופעות הנוכחי שלו. "סיבוב ההופעות שובר שיאי נוכחות וזה מדהים עבור קנייה" מסר מקורב, אם כי לצער כל המעורבים קנייה נאלץ לדחות את המשך ההופעות עקב תקרית השוד של אשתו קים קרדשיאן."

דמי VS טיילור

דמי לובאטו וטיילור סוויפט מעולם לא היו בקשר קרוב, אלא שבעקבות הדברים הבאים, נראה כי כעת עלה הקשר הרעוע לסכסוך של ממש. בראיון חדש שיצאה דמי נגד השיר "Bad Blood" שכזכור עוסק בריב של טיילור עם קייטי פרי. דמי אמרה כי "אני חושבת שלעשות שיר וקליפ על להוריד למטה את קייטי פרי זה לא מעשה מעצים נשים." דמי לא הסתפקה בכך ואף יצאה נגד חבורת הבנות של טיילור "אני בטח אסתבך בגלל זה, אבל אני לא רואה מודל גוף נורמאלי בסוגי חבורת הבנות (הכוונה לחבורה של טיילור). זה סוג של לתת תמונה שגויה לאנשים על איך צריך להיראות, וזה לא צריך להיות, זה לא אמיתי." הדרמה לא מסתיימת כאן, ומקורב לטיילור מסר את העמדה שלה בעניין "היא (טיילור) חשבה שזה היה מיותר בשבילה להעיר את ההערות האלה. שתיהן מעולם לא היו חברות טובות".

כובשות את המסלול

סופיה מצטנר ואביטל לאנגר, הדוגמניות הישראליות הצעירות, צעדו השבוע על המסלול של Miu Miu בשבוע האופנה בפריז באותה התצוגה עם הדוגמנית ג'יג'י חדיד.
עוד בשבוע האופנה בפריז- קנדל ג'נר עזבה את האירוע אחרי תצוגה אחת בלבד עקב השוד המלחיץ של אחותה-קים קרדשיאן.

נוקאוט?

התקיפות שפוקדות את הסלבס ההוליוודים אף פעם לא היו בכמויות גדולות כל כך. אז חוץ מג'יג'י חדיד וקים קארדשיאן, מי שמצטרפת לרשימה היא אלי הרננדז, מלהקת פיפת' הרמוני שהותקפה פעמיים בשבוע אחד! אז מה קרה? כידוע בימים אלו נמצאות בנות פיפת' הרמוני בסיבוב ההופעות העולמי שלהן. בתקיפה הראשונה, במהלך ההופעה אחד המעריצים קפץ לבמה. התקיפה השנייה קרתה גם היא במהלך הופעה רק שהפעם אנשי הביטחון היו יותר חכמים-הם תפסו את התוקף בזמן והוא ירד מהבמה, אך קיבל נשיקה באוויר מאלי. אולי כדאי שתיקחי כמה שיעורי "קייק-בוקסינג" מהסופר-מודל ג'יג'י חדיד?

אני אשיר לך שיר

אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעשור האחרון, ליידי גאגא, אישרה כי הסינגל החדש והמצליח שלה "perfect illusion" -האשליה המושלמת, מתוך אלבומה החמישי joanne, הוא שיר על הארוס לשעבר, השחקן טיילור קיני.

 

פרידה כואבת

כוכבי דיסני- דאב קמרון וראיין מקארתן נפרדו! את דאב כולנו הספקנו להכיר בסדרה המצליחה "ליב ומאדי" שם היא הספיקה לגנוב את ההצגה בשל משחקה של שתי הדמויות הראשיות. גם ראיין גנב את ההצגה וגם כיכב לצד בת הזוג בסדרה "ליב ומאדי" שם שיחק את דמותו של "דיגי". דאב וראיין הם לא עוד זוג שנפרד, אלא מדובר פה בפגיעה כואבת יותר בשל העובדה ששניהם היו מאורסים!

ליאונרדו דיקפריו עושה בר רפאלי

זה לא סוד שהבחירות לנשיאות ארצות הברית מתקרבים אלינו בצעדי ענק, וכמו שקרה בישראל לפני הבחירות בו הופק סרטון עמוס סלבס שמסביר לנו למה אנחנו חייבים ללכת להצביע, כך בדיוק עשתה גם ארצות הברית. לטובת הקמפיין התגייסו כוכבים רבים מהוליווד, בניהם זנדאיה, ליאונרדו דיקפריו וה-BFF שלו שחקן הקולנוע ג'ונה היל, אמה סטון, כוכבת i-Carly מירנדה קוסגרוב,ואפילו קנדל ג'נר הייתה שם. 

 

לא מתאים פאפי!

כן, הכלבים של הסלבס אולי רק נקנים בעשרות אלפי דולרים, אבל מסתבר שהם בדיוק אותו הדבר. הכלב של הזמרת קייטי פרי העונה לשם "באטרס" עשה את צרכיו אך כנראה שהוא לא שמע על המושג חצר או גינה ציבורית ופשוט החליט לעשות זאת על הטלפון של קייטי. מה יש לנו להגיד? רק נקווה שלא נשמע אותה "שואגת" עלייך.

עוד תואר לאוסף

כוכבת הנוער שקטפה השבוע זכייה בתואר "זמרת השנה" בטקס נבחרי הילדים וגם אצלנו ב"נבחרי השנה של עורכי פרוגי", הגיעה השבוע לעוד הישג מרשים. קירל חגגה השבוע אץ היעד הנחשק במיוחד-200k עוקבים באינסטגרם, וציינה את הרגע המיוחד עם בן זוגה-ברק שמיר.

 

חג שמח ממני ומהיפה שלי ❤ #תודהעל200k 👏🏾 @barak_shamir6

A video posted by נועה קירל- האינסטגרם הרשמי שלי (@noakirel_) on

משקולות ב"קלללל"

מסתבר שחוץ מלפתח את הקול שלו, הארי סטיילס מפתח (ולא מעט) את גופו. בראיון שהתבצע עם המאמן האישי של הארי פורסם כי הוא יכול למשוך 500 קילו של חבל, ובנוסף סיפר כי הארי אוהב פילאטיס. מאמנו של סטילס השווא אותו לספורטאים וטען כי "הוא יכול לעשות יותר מספורטאים". נו מה אתם אומרים? בקרוב הסבת מקצוע?

תגובות