סמיילי של כוכב: הסלבס שיש להם מקלדות אימוג'י. צילום מסך

סמיילי של כוכב: הסלבס שיש להם מקלדות אימוג'י

האימוג'י ללא ספק השתלטו על העולם בשנים האחרונות. כבכל טרנד, גם הפעם ישנם סלבס שהחליטו להצטרף לגל האימוג'י ויצרו מקלדות אימוג'י שלהם ובדמותם. הרשימה המלאה

האימוג'י כבר הפכו לחלק מהחיים שלנו בשנים האחרונות, ואין הודעה שאנחנו לא משתמשים באיזה סמיילי חמוד. אז מי הם הסלבס שהחליטו ליצור אימוג'י מיוחדים משלהם ובדמותם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קים קרדשיאן

חלוצת טרנד האימוג'י אצל הסלבס היא קים קרדשיאן, שהשיקה את מקלדת אימוג'י שנקראת 'KIMOJI' ומורכבת כולה מסמיילים עם הפרצוף של קים. עם הזמן האימוג'י של קים התפתח גם לסמיילים של בני המשפחה שלה והאימוג'י אף עצמם הפכו לעסק כלכלי, כשקים התחילה למכור ניירות עטיפה למתנות, מגנים לטלפון, בקבוקי מים כובעים ושרשראות צ'וקר שעל כולם מודפסים ה-'KIMOJI'.

המקלדת של קים
המקלדת של קים © צילום מסך

ג'סטין ביבר

גם לג'סטין ביבר יש מקלדת אימוג'י משל עצמו. האימוג'י של ג'סטין מכונים 'Justmoj' ובמקלדת תוכלו למצוא שלל אימוג'י של ג'סטין בכל מיני סגנונות. תוכלו למצוא סמיילים של הקעקועים של ג'סטין וסמיילים שמבוססים על תמונות שונות שלו.

המקלדת של ג'סטין
המקלדת של ג'סטין © צילום מסך

מיילי סיירוס

מקלדת האימוג'י המציגה מגוון סמיילים של מיילי סיירוס זכתה לשם 'TwerkMoji' על שם ריקוד הישבן שמיילי מרבה לעשות. במקלדת ישנם 27 אימוג'י בלבד בהם רואים את מיילי בלוקים שונים אותם לבשה ובקטעים מהקליפים שלה. בנוסף ישנם גם סמיילים של הכלב של מיילי וכמובן גם של לשון בחוץ.

המקלדת של מיילי
המקלדת של מיילי © צילום מסך

פאטי וואפ

הראפר פאטי וואפ השיק גם הוא מקלדת אימוג'י משלו. אז מה אפשר למצוא במקלדת האימוג'י שכולה פאטי וואפ? אפשר למצוא את סמיילים של הראפר במגוון פרוצפים והבאות שונות, ומשפטים מגניבים. בנוסף ולמצוא אימוג'י "מקוריים" שמחופשים לפאטי וואפ.

 

Just in time for the holidays. Get my official emoji pack exclusively on Moji Keyboard on iOS. Go to www.fettywapemoji.com to download

A photo posted by 🔥RemyBoyz🔥“1738”💯 (@fettywap1738) on

בלאק צ'יינה

ארוסתו של רוב קרדשיאן ומצפה לילדה ממנו הולכת בעקבות אחותו קים, והפעם לא מדובר בתוכנית ריאלטי נוספת. גם לצ'יינה יש מקלדת אימוג'י שנקראת 'chymojii' ואפשר למצוא בה סמיילים של הפרצופים של בלאק צ'יינה וסמיילים שלה ושל רוב יחד עם התינוקת  המשותפת (שעוד לא נולדה). עד ממש לא מזמן צ'יינה ואחותו של רוב קיילי ג'נר היו בסכסוך (קיילי יוצאת עם טייגה שהוא האקס של בלאק צ'יינה מה שגרם לריב בין השתיים).

במאי האחרון הוצג באפליקציית האימוג'י סמיילי של אישה שמקבלת סטירה והרבה גולשים חשבו שהאישה קצת יותר ממזכירה את קיילי וזה היה מהלך מכוון לגמרי. כמובן שהיום השתיים כבר הספיקו להשלים בינהן והכל בסדר במשפחת קרדשיאן-ג'נר, עד הדרמה הבאה.  

 

A photo posted by Blac Chyna Emojis (@chymojii) on

אריאנה גרנדה

המקלדת אריאנה גרנדה נקראת 'וAri By Ariana Grande Keyboard' אפשר למצוא בה סמיילים קטנים עם תמונות של אריאנה, וכמובן מגוון הבעות עם הפנים של אריאנה. בנוסף, במקלדת יש גם מסרים כמו "תהיה עצמך" שאפשר לשלוח בשיחה.

המקלדת של אריאנה
המקלדת של אריאנה © צילום מסך

 

תגובות