רכילות בקטנה: לאלי אספוסיטו מתפרקת על הבמה. צילום: אינסטגרם

רכילות בקטנה: לאלי אספוסיטו מתפרקת על הבמה

השבוע ברכילות בקטנה: כוכבי תאג"ד מפתיעים בתרומה, שירה נאור בזוגיות חדשה, מי ינחה את האח הגדול הבא ואיזה תפקיד קיבלה החברה של סטטיק בפסטיגל?

גם השבוע נביא לכם את הידיעות החמות מהשבוע שאולי במקרה הצלחתם לפספס. וזה מה שמחכה לכם אצל הכוכבים הפעם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בלגן אצל הקרדשיאנס

אז נתחיל מההודעה שהיא קצת פחות מפתיעה- נראה כאילו סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן, מצליחים לגשר על הבעיות ביניהם ומתכננים קמאבק בקרוב. זאת אחרי שהם כבר היו ביחד, ונפרדו, ואחר כך שוב חזרו, ואחר כך שוב נפרדו. אבל עזבו את זה, השוקינג האמיתי של הידיעה הזו היא שנראה כאילו קים קרדשיאן וקניה ווסט נמצאים במשבר אמון אמיתי, כזה שעלול אפילו להוביל לגירושים בין השניים! המעשה שמעיד ביותר על המשבר בין השניים הוא זה שווסט עבר לגור בנפרד מקים עקב האשפוז שלו.
 

אהבה בין "גאליסים"

כולנו התאהבנו מחדש בשירה נאור כשהיא החלה לככב בתאג"ד, אך לאחרונה נודע כי היא נמצאת בתחילתה ובגישושים לזוגיות חדשה עם כוכב אחר שכולכם מכירים. הבחור בר המזל הוא רועי ניק ששיחק ב"החולמים", "בתולות" והסרט "עמק". למי שמחפש משהו משותף בין השניים נזכיר שלשניהם היה תפקיד באחת העונות של גאליס. מאז פורסם לראשונה על דבר הזוגיות בין השניים, חשבון האינסטגרם של רועי כבר הספיק להיפרץ על ידי האקר כחלק מגל התקיפות כלפי סלבס לאחרונה. לא נעים.

© אינסטגרם

קלאסיקו שכזה

השבוע התרחש לו המשחק הבולט ביותר שכל מעריץ כדורגל מכיר הלוא הוא "הסופר קאליסקו" בו שתי הקבוצות המובילות בעולם "ריאל מדריד" ו "ברצלונה" מתחרות זו בזו, המשחק אומנם לא היה כזה כיף, כי במקום לראות כישרון וחציית גבולות, קיבלנו מחשק מחושב, אבל את מה שאותנו מעניין הוא מי מהלסבס שלנו טסו עד ה"קאמפ נואו" כדי לראות את השער של  סוארס, וראמוס בלייב, אז בין הנוסעים ניתן למצוא את: אייל גולן עם דגל ישראל, נועם פרוסט שחושפת את החבר, עדן בן זקן, וספיר בן רובי והחבר יוסי בחופשה ראשונה.

 

A photo posted by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on

ניקי ממך לא ציפינו

ביום ראשון האחרון, כשניקי מינאז', הסתובבה ברחובות מיאמי, היא נתקלה באישה שלפי הליכתה ושפת הדיבור ניתן להבחין כי היא ככל הנראה מעוררת בנפשה. מינאז' אמרה לה:"את נראית נחמד, אנחנו יכולים לדבר?" בקול לועג, ולא מכבד. גם המעריצים חשבו ככה והגיבו לה תגובות חריפות וניקי חטפה מהמעריצים שלה תגובות כמו: "העובדה שעשית שיימינג לאישה הזו מוכיחה שאת טיפשה, חצופה ולא מחונכת".

 

😭

A video posted by Nicki Minaj (@nickiminaj) on

תאג"ד מתייצבים לתרום

השבוע הסתיימה לה העונה הראשונה של אחת הסדרות שסופית נכנסה ל"פלייליסט הסדרות" - "תאג"ד", אך רגע לפני הסיום התגייסו שחקני הסדרה כדי לתרום דם בניידת מיוחדת בכיכר רבין בתל אביב וגרמו לעוד רבים לבוא ולתרום גם בעצמם. אם זה לא מספיק אז מי-רן מנקס, אחת השחקניות בסדרה מככבת בקמפיין כריסמס בינלאומי.

בוכה ומתחדשת

ההצלחה המטאורית של לאלי אספוסיטו במוזיקה עם אין ספור מעריצים נהלבים, כנראה הביאו אותה להתפרקות קלה במשך זמן ממושך באמצע ההופעה על הבמה השבוע בסיבוב ההופעות הנוכחי "soy tour", מיד אחרי שניגבה את הדמעות אמרה לקהל: "תודה לכולם, אוהבת אתכם מאוד ולנצח" אם זה לא מספיק אז בשבוע האחרון היא מביאה לנו אינספור תמונות מאחורי הקלעים של קליפ חדש. אנחנו מחכים!

 

Su emoción me emociona 😢💘 #laliesposito #LaliEnUruguay #SOYTour #muestrenmesusvideos @laliespositoo

A video posted by Lalita Española♡ (@lali.para.siempre___) on

 

מככב!

אם הגאווה הלאומית שלנו במי-רן מנקס לא מספיקה אז קבלו גם את אביב אלוש, שכיכב בין היתר ב"האי" ו "להיות איתה". השבוע יצא הטריילר לסרט The Shack בו הוא מככב, הסרט מספר על זוג עם ילדה, שחיים חיים מאושרים עד שלפתע היא נעלמת. הסרט כבר מסתמן להיות מוצלח במיוחד שכן, צפו בטריילר שלו כבר 16 מיליון איש.

 

יותר מהיר יותר עצבני

השבוע קיבלנו את הטיזר הראשון של אחת מסדרות הסרטים שאנחנו הכי אוהבים "מהיר ועצבני" שחוזרת בסרט שמיני שככל הנראה גם האחרון בסדרה. בטיזר שבו רואים קטעים מכל הסרטים, רואים את פול ווקר ז"ל, גל גדות ומזכירים לכולם שהם משפחה אחת גדולה לפני הכל.

 

האח הגדול מתחלף

ככל שאנו מתקרבים לתוכנית האח הגדול שתחזור בקרוב, כך נחשפים עוד ועוד פרטים, כידוע העונה שתעלה בקרוב תהיה העונה האחרונה שתשדר הזכיינית קשת ומיד לאחר מכן היא תעבור לזכיינית המתחרה רשת. השמות שעלו כשמועה שצוברת תאוצה היא: שמי שהולכים להנחות את האח הגדול הם צביקה הדר שהנחה את "כוכב נולד" בעברו ואברי גלעד, המנחה המזוהה עם הזכיינית והגיש אינספור שעשעונים ותכניות בערוץ.

 

אין על אילת ....

A photo posted by צביקה הדר (@zvik_hadar) on

יש תאריך!

אחרי שיצאה עם קובי פרג', ואלי פיניש במערכות יחסית מאוד ארוכות, דנה פרידר בסופו של דבר אמרה "איי דו" לאיש העסקים דין שטרן לפני יותר מחצי שנה. עכשיו נחשף התאריך בו דנה תעמוד תחת חופה וקידושין - אז תשריינו מקום ביומן כי דנה תתחתן ב- 29 במאי. מזל טוב!

 

ברור שכן!!!!!!!!!! אהבת חיי!!!!!!!! מתחתנים!!!!!!!!! FOREVER YOURS 💍❤

A photo posted by Dana Frieder (@danafrider) on

אני קורא לך ברבי

הקומיקאית הקורעת מצחוק, כוכבת "אסון מהלך" ובאופן כללי, שחקנית עם האופי הכי מפולפל בהוליווד, איימי שומר, נמצאת כרגע במגעים לגבי גילום התפקיד של לא אחרת מברבי, בסרט לייב-אקשן חדש שצפוי לעלות למסכים בשנת 2017. אנחנו לא יכולים לחכות לשילוב המעולה בין שומר לעולם הברבי.

קים תמורת קים

אחרי בשבוע שעבר נודע  כי קים אקפי לא מעוניינת להמשיך עונה נוספת ב"איטגירלס", כעת נודע שבהפקה מצאו קים אחרת, וגם היא כמו אדל, מהמרוץ למיליון. המחליפה היא קים וייס מהעונה האחרונה של המרוץ למיליון, אז מה אתם אומרים על השינוי?

© אינסטגרם

מתגייסת לפני הפרסום

בחודש הבא תחל העונה החדשה של "ראש גדול" ביס הכוללת בתוכה גם כמה כוכבי נוער חדשים, אך רגע לפני שכל הטירוף מתחיל, אחת מכוכבות הסדרה - ריף נאמן התייצבה בלשכת הגיוס והפכה לחיילת מן המניין.

© אינסטגרם

אל תתעסקו!

שיעור חשוב מאוד לחיים - אל תתעסקו עם קיילי ג'נר. היא אוהבת לחשוף סיפורים שהם מזויפים, ככה שאם אתם משקרים, ויש לכם איזשהו קשר לקיילי, כנראה שאתם בבעיה. בחברת GOOD&CO למדו זאת בדרך הקשה, כאשר פרסמו על הקיר בטוויטר תשובה כביכול של החשבון האמיתי של קיילי ג'נר, שבו היא מתלוננת על הפרסומים המיותרים שלהם בביקורתיות והם עונים לה בחוצפה. הציוצים האלה מעולם לא נכתבו על ידי קיילי והיא כמובן קמה להגנתה והבהירה שמדובר בזיוף. גו קיילי!

חדשות הגולסטאריות

אחרי ארבע עונות מצליחות של גולסטאר ב-HOT, ועונת בנות שהצטלמה עד השבוע -  החליט ג'ובאני רוסו להוסיף קצת פלפל לצילומים והציע השבוע נישואים לבת זוגתו למול בנות הגולסטאר ובעזרתן הגדולה. בנוסף השבוע הצילומים ל"גולסטאריות" הסתיימו במשחק גמר נגד "נבחרת חברות כנסת ישראל", כנראה שבהפקת התוכנית מאוד מרוצים מהתוצאה והבטיחו בנו שכבר חושבים על עונה נוספת של גולסטאריות.

 

מזל טוב לג׳ובאני רוסו ⚽ כוכב #גולסטאר שהציע נישואים לבת זוגתו במהלך צילומי התכנית 💍

A photo posted by ערוץ HOT בידור ישראלי ✨ (@hotbiduronline) on

פסטיסטטיק

אומנם חבר שלה סטטיק מככב בפסטיגל עצמו ואף חגג אתמול יום הולדת, אך נופר, בת זוגתו של לירז רוסו קיבלה תפקיד של סדרנית בפסטיגל הקרוב ואף הכריזה על כך באינסטגרם. אם כבר להגן על סטטיק אז רק ככה!

מחדש קשרים

נראה כאילו ג'סטין ביבר מנסה בכל הכוח שלו לעבור לרשימה הטובה של טיילור סוויפט, ואת זאת הוא עושה בעיקר באמצעות העלאת כמות הזויה של קאברים שלו לשירים שלה לכל רשת חברתית קיימת. אם לא ידעתם, אז נראה שביבר נמצא ברשימה השחורה של סוויפט בעיקר בעקבות הזוגיות ההזויה של סלינה גומז, ובעיקר כי ידוע עד כמה טיילור יודעת לתמוך בחברותיה. מה אתם חושבים? הוא יצליח?

 

משחקי המפה

אנחנו בטוחים שכולכם שמתם לב, והופתעתם ממש לראות את שלום מיכאלשווילי בפרסומת קורעת מצחוק ל-HOT יחד עם הכוכבים הגדולים של הסדרה הסוחפת "משחקי הכס" כשהוא מגלם את הדמות האהובה מ"אנחנו במפה". אומנם מיכלשאווילי הוא אכן שחקן מוכר ומצליח, אבל שורה תחתונה, לא מדובר בשחקנים האמיתיים אך העבודה והתפאורה הרשימו בגדול.
© סרגיי מורגנוב

שוברת שיא

אחד מהדברים שכנראה אדל אוהבת לעשות הכי הרבה בחיים הוא לשבור שיאים של יוטיוב, היא כבר עשתה זאת כאשר שברה את השיא של טיילור סוויפט והפכה להיות הזמרת שב-24 שעות שמעו אותה יותר מ- 35 מיליון איש, עכשיו היא חוזרת עם עוד שיא ביוטיוב והוא שהקליפ הקאפול קריוקי בכיכובה זכה במקום הראשון בטרנדים של יוטיוב בשנת 2016.

 

בין הסצינות

טיילור לאונטר ובילי לורד מתנשקים! כן,כן, למרות שהשניים משחקים זוג כבר בסדרה "מלכות הצעקה", והדבר לא כל כך מפתיע, נראה כאילו הנשיקה שתועדה על ידי אחד מהאנשים בסט הצילומים היא בעצם בין צילום סצנות, ולא במהלך סצנת נשיקה עצמה. אז מה אתם אומרים, אנחנו סתם משלים את עצמנו או שהרגע עלינו על רומן הוליוודי לוהט?
מזל שיש סנאפצ'אט
מזל שיש סנאפצ'אט © צילום מסך

 

 

 

 

 

תגובות