סוגרים שבת: כוכבי תאג"ד נופשים ונפרדים. צילום: רפי דלויה

סוגרים שבת: כוכבי תאג"ד נופשים ונפרדים

אל תפרדו כל כך מהר מכוכבי תאג"ד, כי גם להם לוקח זמן להיפרד עד צילומי העונה הבאה וכבר הם נפגשו לאיחוד מפנק וסגירת שבת משותפת

לרוב המונח "לסגור שבת" הוא לא בהכרח משהו מהנה, במיוחד לא בהקשר הצבאי שלו, אך לכוכבי תאג"ד זה התברר כפרס ענק ומפנק במיוחד בסגנון "הכל כלול" (ושום מילה על השיר!)

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קאסט הסדרה המצליחה שהסתיימה לפני שבוע בדיוק, סגרו שבת במלון נוה אילן כדי לחגוג את סיום העונה הראשונה ולהתפנק כמו שצריך רגע לפני חופשת השחרור (עד צילומי העונה הבאה כמובן) מי שהתייצבו להנות מהצ'ופר ומהחופשה היחידתית בשישי האחרון הם אורן פפיסדוב (טטרו), יניב ז'נבה (דקל), אינה בקלמן (רונה), רעות אלוש (שירלי) שאף ציינה יומולדת עברי בשבת, הגר טישמן (אגם הטבחית) עם בן זוגה דניאל סבג (זגורי), אור אדרי (בן לולו), ארתור גירופנקס (מקרר) ואלכס קורל (אלכס).

© רפי דלויה

בערב השבת נפגשה החבורה לארוחת ערב ואת הקידוש ערך אור אדרי (בן לולו), ורק תנו לנו לנחש איזה שיר הם זימרו אחרי הקידוש...

בסיום הארוחה החבורה צפתה במשותף בתכנית בכיכובם, חלק העדיפו לקנות לחברים חומוס מאבו גוש ואז כולם עברו למצב רוח מוזיקלי כשטטרו מלווה בגיטרה. לקראת חצות אחד מבקבוקי הבירה שימש למשחק "אמת או חובה". אותנו מענייין אם זה נגמר כמו בסדרה.

© רפי דלויה
הם מאורסים!
הם מאורסים! © רפי דלויה
© רפי דלויה

בשבת הרוויחו החברים סדרת טיפולים מפנקים, ארתור (מקרר) השתלב יפה עם צוות הטבחים של המלון, אורן פפיסדוב גבר על אור אדרי ואלכס במשחק טניס שולחן. אורחי המלון ברובם דתיים ביקשו מהקאסט להשאר כי ישמחו לסלפי בצאת השבת, וכולם נענו בשמחה.

מציאותי משהו
מציאותי משהו © רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
© רפי דלויה
תגובות