טיילור סוויפט וזאיין מאליק הרסו חדר בבית מלון בשווי אלפי דולרים. צילום מסך מאינסטגרם

טיילור סוויפט וזאיין מאליק הרסו חדר בבית מלון בשווי אלפי דולרים

האם שני הזמרים המצליחים איבדו את זה? סוויפט וזאיין הרסו חדר במלון אקסלוסיבי בלונדון, ולפי הדיווחים בחו"ל חפצים נשברו ונשרפו. מה עבר על השניים ואיך ג'יג'י חדיד קשורה לסיפור?

טיילור סוויפט היא לגמרי מאמי ווזאיין מאליק גם הוא לא באד בוי, אבל הפעם הם חצו גבולות והסתבכו בדרמה במהלכה נגרם נזק רב לחדר בבית מלון. שני הזמרים המצליחים היו מעורבים בהרס של חדר בבית מלון חמישה כוכבים בלונדון שעולה 2,500. דולר ללילה. אז מה בדיוק קרה שם? רמז, מדובר בנזק בשם האמנות.

למקרה שנלחצתם לרגע, נרגיע אתכם ונספר שהפרשה המדוברת התרחשה במהלך צילומי הקליפ לסינגל המשותף שלהם "I Don't Wanna Live Forever" שלקוח מתוך פסקל הסרט "חמישים גוונים של אופל". מקור סיפר לאתרי הרכילות מעבר לים כי מדובר בקליפ לוהט והרסני במיוחד במסגרתו הזמר שבר לרסיסים את חדר המלון, קרע את הכריות שהיו בחדר וניפץ את המנורות בחדר.

ואז, או אז הגיע תורה של סוויפט. הזמרת שברה את המראה באמבטיה ושרפה את הוילונות. "גלאי העשן היו סגורים בקומות ובחדרים הסמוכים, כך שהנמצאים בבניין לא היו צריכים להתפנות" אמר המקור והוסיף ש"כל הסצנות שצולמו תוכננו בקפידה". 

 

ואיך הגירלפרינד של מאליק, ג'יג'י חדיד קשורה לעניין? את העובדה שחדיד היא זו שאחראית לשידוך המוזיקלי בין צמד הזמרים אנחנו כבר יודעים, אבל מכיוון שהסופרמודל נצפתה בלונדון בעת צילומי הקליפ עולות השערות כי הדוגמנית תופיע בקליפ המדובר. כאמור את התשובה נדע רק כאשר הקליפ יצא, ועד אז אנחנו לא יכולים לחכות!

 

#idontwannaliveforever

A photo posted by Zayn Malik (@zayn) on

 

תגובות