הפסקת אש: סוף לקרע בין זאין מאליק ללואי טומלינסון . צילום: GettyImages

הפסקת אש: סוף לקרע בין זאין מאליק ללואי טומלינסון

הסכסוך בין זאיין מאליק ולואי טומילינסון הרעיד את הרשתות החברתיות מאז שמאליק עזב את וואן דיירקשן ומעולם לא חשבנו שתהיה פה סולחה, אבל איך אומרים? הפתעות קורות לפעמים. אז איך הגיעו השניים לסיום הסכסוך?

לאחר שזאין מאליק עזב את להקת וואן דיירקשן, בינו לבין לואי טומילינסון היו יחסים קרים ובעיקר תחרות מנוגחת על תואר הזמר המוצלח. אבל הם כמובן הבינו וידעו שה"אש" שבוערת ביניהם לא יכולה להישאר לנצח ויבוא היום שבו הם יצטרכו לסדר את היחסים. והנה, לפי דיווחים מעבר לים השניים סוף סוף החליטו לעשות זאת ולסיים את הריב הרציני ביניהם.
עד היום טומלינסון ומאליק לא קיבלו אחד את השני, אלא שכעת הדברים השתנו ובזמן שטומלינסון הצטלם לתוכנית הטלוויזיה ״הבריטים באים״ הוא סיפר על ההערכה הרבה שלו כלפי חברי הלהקה שתמכו בו רבות כשהיה באבל לאחר שאמו ג׳והאנה דיקין נפטרה. עוד אמר הזמר בתוכנית כי "זאין היה בנסיקה מוחלטת עם השיר 'Pillowtalk' וזה הרגיש מוזר לראות כל אחד מאיתנו פועל בנפרד, אבל זה היה נחמד כשקיבלתי את התמיכה של הבחורים האחרים".
 
 

#TBT to #1DOrlando. Are you ready for the #1DTVSpecial next Tuesday, USA?

A photo posted by One Direction (@onedirection) on

 
בנוסף, לואי התארח בתוכניתו של ג׳ונתן רוס וסיפר שהוא ומאליק לא דיברו במשך הרבה מאוד זמן, והוא חשב כי זאיין "רצה להרחיק את עצמו קצת" אלא שההחלטה הזו התבטלה לגמרי כשזה שמע על מות אמו של טומילינסון והיה לאמן ככתף תומכת. כזכור, מאליק צייץ בטוויטר מילים מנחמות ומכבדות לזמר לאחר הופעתו בגמר אקס פקטור שהתקיימה ימים ספורים לאחר פטירתה של אימו. מקור נוסף מסר ״זאין היה בקשר עם לואי באופן פרטי וימשיך להציע את תמיכתו בדרך הזו". 
 
 

A photo posted by One Direction (@onedirection) on

 
אז זו בהחלט הוכחה שגם לריבים ממושכים יש סוף והוא טוב. לנו רק נותר לקוות שהצמד הזמרים ימשיכו להיות בקשר הדוק ושלא יתרחקו שוב. שרק נשמע יותר הודעות משמחות כאלה.



תגובות