עולים שלב: אליאנה תדהר ולי בירן עברו לגור ביחד. צילום: רפי דלויה

עולים שלב: אליאנה תדהר ולי בירן עברו לגור ביחד

האם הפאוור קאפל של ישראל, ליביאנה, מעלה שלב במערכת היחסים? לפי חשבון האינסטגרם של לי בירן - התשובה היא לגמרי כן!

לי בירן ואליאנה תדהר, הזוג הכי מאמי בביצה המקומית, מעלים הילוך במערכת היחסים שלהם. אחרי שמועות רבות הזוגיות של ליביאנה יצאה לאור לפני פחות מחודשיים ומאז הם הספיקו להכחיש את הזוגיות, לאשר אותה, להשיק אותה בפומבי ולהכריז על מופע משותף נוסף. הערב (ב') נראה כאילו הזוגיות עולה שלב כשבירן משחרר לאוויר העולם רמז עבה על כך ששני האוהבים הצעירים עברו לגור ביחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ממש לפני זמן קצר העלה בירן תמונה של אליאנה לחשבון האינסטגרם שלו ובתיאור כתב "לגור איתה". אז אומנם עדיין לא קיבלנו הצהרה רשמית מהזוג, אבל התמונה לא משאירה לנו צל של ספק לשאלה האם עברו לגור ביחד, ובמיוחד כשהשניים אוהבים לשמור על הפרטיות שלהם ומשתדלים לא לתעד כל דבר. למי שתהה - הם מתגוררים בבית של אליאנה.

 

לגור איתה🖤 #פשוטאוהב

A photo posted by Lee B (@leeb22) on

תדהר ובירן מכירים כבר תקופה ארוכה ועבדו ביחד במספר פרוייקטים משותפים כמו "לוקחים את הזמן" שבדיוק יוצא לסיבוב נוסף של הופעות,"משחקי הפסטיגל" ששם הם שיחקו זוג,"אקסטרים על גלגלים" והם בין השחקנים הצעירים הכי עסוקים ואהובים בארץ. אבל, הזוגיות התפתחה רק כשהשניים התחילו לשחק בסדרה "Oboy" של ערוץ הילדים, גם שם הם שיחקו זוג.

לי בירן ואליאנה תדהר בביצוע. מתוך "O_boy" באדיבות ערוץ הילדים
 

כזכור, רק לפני שבוע הכרזנו על כך שגם תובל שפיר עבר למגורים משותפים יחד עם החברה - דור קדוש. האם דני ויונתן בתחרות? בכל מקרה, אותנו מסקרן לדעת - מי הראשון שישלוף טבעת?

 

 
תגובות