למי קראת כישלון? הסלבס שהצליחו למרות המכשולים. צילומי מסך מאינסטגרם

למי קראת כישלון? הסלבס שהצליחו למרות המכשולים

הם מצליחים, יש להם מעריצים והמון עוקבים, אבל ההתחלה שלהם לא הייתה חלקה בכלל. כל אחד מהם התגבר על קושי כזה או אחר כדי שיוכל להגיע למי שהוא היום. הנה מצעד הסלבס שלמרות הקשיים הצליחו. ובענק

לא תמיד הכל בא בקלות ולפעמים צריך לעבוד מאוד קשה על מנת להתגבר על המכשולים ולהצליח בגדול. הכנו לכם את מצעד הסלבס שהצליחו למרות הקשיים וה"לא" שקיבלו לאורך הדרך. שנתחיל?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עדן בן זקן

אין אחד היום שלא מכיר את עדן בן זקן. אבל לפני שהקפיצה את כולנו עם "מלכת ה שושנים" ו"תזיזו", הזמרת חוותה מכשול קשה. אומנם היא כיום אחת מהזמרות המצליחות והאהובות בארץ, אבל לא כולם יודעים על התחלת הקריירה של זקן. כשהזמרת הייתה בת-17 היא הלכה לאודישן של הריאליטי המוזיקלי "כוכב נולד", אך ההצלחה נגדעה ממנה בטרם עת ועדן לא עברה את האודישן וחטפה קטילות קשות שגדעו את השתתפותה בתוכנית. מזל שהיא לא התייאשה.

© ינון סלוצקי

ג'סטין ביבר

אם תכנסו ל-youtube תוכלו למצוא אין ספור סרטונים של אנשים שמבצעים קאברים או שירים מקוריים בתקווה שמישהו יגלה אותם. לא לכולם, ולמען האמת לרוב, זה לא מצליח, שכן יש מיליוני סרטונים כאלו וזו משימה כמעט בלתי אפשרית לבלוט בין כולם. אבל, מי שדווקא ניצח את הנוסחא הזו הוא ג'סטין ביבר והצליח להתפרסם בזכות האתר.

ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר © אינסטגרם

מרלי מטלין

מרלי מטלין היא שחקנית אמריקאית זוכרת פרס האוסקר, פרס גלובוס הזהב ואף הייתה מעומדת לפרס האמי. מרלי מטלין היא דוגמא שהמגבלות נועדו כדי שנוכל לנצח אותן. מרלי, שמככבת כיום בסדרה "הוחלפו בלידתן" היא שחקנית חירשת אבל מוכיחה יכולות משחק גדולות מאוד ויותר מזה - מוכיחה לנו שאין גבול למי שרק מעז לחלום.

© gettyimages

דנה פרידר

פרידר היפה ניסתה את מזלה לראשונה בתוכנית ריאליטי המבוססת על תחרויות ריקוד, אך ההצלחה לא כל כך התממשה ודנה הודחה בשלבים הראשונים של התוכנית. אבל, אל דאגה -  אך מיד לאחר מכן היא קיבלה תפקיד הנחיה הראשון בערוץ ניקלודיאון ומשם הכל היסטוריה!

© צילום מסך מאינסטגרם

סטפנו דה גרגוריו

לדה גרגוריו, הידוע בישראל עקב תפקידו בטלנובלה "כמעט מלאכים", הייתה התחלה קשה מאוד. כילד הוא ניסה את מזלו בטלויזיה והאודישן הראשון שלו היה כבר בגיל 4 (!) לתכנית מתיחות ובדיחות. מאז הוא רצה ללכת לאין ספור אודישנים. אבל זה היה מעט בעייתי כי מי שהייתה אחראית על מציאת האודישנים היא אמו ולא סוכן מקצועי. תוסיפו לכך  את העובדה שהשחקן היה צעיר מאוד ותקבלו נוסחה לא מוצלחת במיוחד. בנוסף לכך, אביו היה נהג מונית שעבד המון שעות ולכן לעיתים קרובות לא יכל ללוות אותו לאודישנים, לכן לרוב היה סטפנו נוסע עם אמו באוטובוסים. מסתבר שההתמדה והרצון השתלמו כי היום הוא אחד מהכוכבים המפורסמים ביותר בארגנטינה! מקווים שלפחות הוא קנה לאמו רכב, שלא תצטרך לנסוע באוטובוסים. 

© צילום מסך מאינסטגרם

אימרי זיו

הזוכה האחרון של ה"כוכב הבא" וגם מי שייצג אותנו באירוויזיון הגיע לאודישנים של התוכנית "דה וויס". הוא אומנם עבר את השלב הראשון , אך לא עבר את השלב השני, והתכנית הסתמנה ככישלון חרוץ עבורו. הוא כמובן נשכח ולא זכה למימוש 15 דקות התהילה שלו. אחרי הכישלון הוא מצא את דרכו לריאליטי אחר, "הכוכב הבא", ומשם הדרך לזכייה ולאירוויזיון הייתה קלה.

© דוד וינוקור

נועה פילטר

מי שהולך ללימודי משחק ואחר כך יוצא לעולם האמיתי מבחין בכך שכמוהו יש עוד מיליון ולפעמים זה נורא קשה להתבלט על פני כל השאר. כך גם נועה פילטר, ובשמה האמיתי - מעיין רובין. היא הלכה לאודישנים רבים, גילמה תפקידי אורח ותפקידים קטנים, אך כל אלו לא הביאו את הפריצה המיוחלת. רק שהיא הייתה על סף ייאוש היא החליטה שהיא ממציאה את הדמות נועה פילטר ומשם הכל היסטוריה.

© צילום מסך מאינסטגרם




תגובות