TMI: הסלבס שמסרו יותר מדי מידע על הפרידה. צילום: טוויטר, רפי דלויה, gettyimages

TMI: הסלבס שמסרו יותר מדי מידע על הפרידה

להודעות פרידה רשמיות של סלבס אנחנו מודעים ומכירים, אבל לזה שסלבס מוסרים לנו יותר מדי מידע על בן זוגם לאחר הפרידה - לא בדיוק התרגלנו וזה מפתיע מחדש. כמה כמה שבכל מקרה עשו את זה!

כאשר סלבס נפרדים אחד מהשני הם בדרך כלל לא חושפים על כך יותר מידי פרטים בתקשורת, ובדרך כלל כמעט ולא מדברים על זה (עד שיש מה לקדם וזה), אך יש כאלו שפרסמו פרטים שמציג את בן/בת הזוג לשעבר באור שלילי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'יי ברוקס ואריאנה גרנדה

אריאנה לרוב מזוהה כילדה טובה, נסיכה תמימה ומיוחדת ויעיד על כך המופע המיוחד והמרגש היא עשתה במנסצ'סטר. אך בחיי הזוגיות, גרנדה כבר הוכיחה שהיא יכולה להתרגז בקלות.  כשג'יי ברוקס ואריאנה נפרדו הם די התחמקו בהתחלה מלהסביר את סיבת פרידתם, אך לאחר מכן חשף ברוקס שהם נפרדו בגלל שאריאנה הייתה תמיד מתעצבנת עליו. לא נעים. בייחוד שאת כוכבת כל כך גדולה!

© אינסטגרם

ריטה אורה וקלווין האריס

הרבה לפני שהוא היה עם טיילור סוויפט והשאר היסטוריה, לקלווין הייתה אקסית מוכרת אחרת - ריטה אורה. בהמשך ריטה כבר טרחה לספר שזה בגלל שמועות על פרידה והיא אף טרחה לציין: "אני אפילו לא יכולה לסמוך עליו". אאוץ'. 

© gettyimages

דודו אהרון ונטע דנינו

עד היום אנחנו מופתעים מהעובדה שהייתה עונה של "הרווק" בה דודו אהרון הוא היה "המבוקש" התורן. למי שזוכר, הזוכה הייתה נטע דנינו שבלטה לאורך התכנית ואף ניהלה זוגיות עם אהרון עד רגע לפני הגמר - אז הם נפרדו. בראיון שהעניקה ל-XNET סיפרה דנינו:""אני הייתי בטוחה שאנחנו בזוגיות"ואז אני שומעת שהוא היה עם האקסית שלו במלון, שם הם צולמו מתנשקים. האייטם איכשהו נעלם בגלל היח"צ של התוכנית. אחר כך חברה משותפת סיפרה לי שהוא חוזר לאקסית שלו. ואנחנו עדיין ביחד! הוא נסע לאילת ולא הצטרפתי אליו, ואז אני מגלה שאפילו שם הוא היה עם בחורה אחרת. ולא אחת!".

© צילום מסך

אווה גוטובסקי ואלכס הייז

אווה היא בעצם סוג של אשלי וקסמן בקשי בינלאומית, ומתהדרת בתואר "אחת מהיוטיובריות המצליחות בעולם". בעבר יצאה עם גבר בשם אלכס הייז, אך השניים כבר מזמן הספיקו להפרד כל אחד לשלום. כפי שציפינו מיוטיוברית עם מצלמה, היא חשפה שבגלל שהיא נהייתה פופולרית ברשת היא הבינה שהאקס המרושע יצא איתה רק עבור פרסום וכדי שהיא תעשה אותו כוכב. אנלייק.

© צילום מסך מיוטיוב

איל גולן ואילנית לוי

הם היו אחד מהזוגות המדוברים בעולם הבידור, יש הם שני ילדים משותפים וקשר טוב שנמשך עד היום. איל ואילנית פרקו את החבילה וכל אחד מהם העניק בשלב מסויים בקריירה ראיון ובו נכלל משפט קשור לפרידה. אצל גולן מדובר באחד הציטוטים הכי זכורים עד היום בראיונות המקומיים כשבחר לתאר את הגירושין במשפט: "כמה פעמים אפשר לאכול סטייק אנטריקוט? לפעמים בא לך פרוסה עם שוקולד". ואילנית טענה שהוא לא מבלה מספיק עם הילדים.

© רפי דלויה

קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק

זה די מסובך להסתיר פרטים על החיים האישיים שלכם שאתם חלק מסדרת ריאליטי שמתעדת כל צעד וצעד שלכם 24/7. לאורך השנים ראינו אין ספור נפילות במערכת היחסים הלא כל כך בריאה של סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן, וללא ספק נחשפנו ליותר מידי מידע על הפרידה שלהם כמו: חוסר אחריות מוחלטת מצדו של סקוט, בעיות אלכוהול קשות ובגידות. עד כדי כך שקורטני אמרה מול מצלמות התוכנית שהיא: "לא יכלה לסמוך עליו בכלום" ושהיא פחדה להשאיר אותו עם הילדים ואפילו בימים אלו מנסה להשיג משמורת עצמאית עליהם.

© gettyimages

אורנה דנינו ודן רושנסקי

את הזוגיות הזאת ראינו גדלה לעיני המצלמות ותוך חודש וחצי גם מתפרקת באופן מלוכלך עם מלא ג'וס כיוון שמרוב שהם היו סגורים בבית מרושת מצלמות אז הן לא הפסיקו לדבר על הפרידה המשותפת שלהם בעונה השמינית של "האח הגדול". הכל החל להגמר ברגע שדן העיר לאורנה על כך שהיא מעירה לו (מבולבלים?) ולאחר חילופי דברים הם החליטו להיפרד. אחרי שהם יצאו מהבית דן בכלל טען: "לא הייתה זוגיות בכלל, והיא לא בשבילי". אאוץ'.

© צילום מסך שידורי "קשת"
תגובות