Say My Name: השמות המפתיעים של התאומים של ביונסה נחשפים . צילום: gettyimages

Say My Name: השמות המפתיעים של התאומים של ביונסה נחשפים

כמעט שבועיים אחרי לידת התאומים המתוקשרת, שמות העוללים נחשפים לעולם. אם ציפיתם לשמות בסגנון בלו אייבי כדי שתחשבו שוב, כי לשמות האלו לא ממש ציפיתם

לפני כשבוע התבשרנו על לידת התאומים של ביונסה אשר יצרו באזז מהרגע בו אמא בי הכריזה על הריונה בתמונה המפורסמת. אומנם, לידת התאומים היא הדבר היחיד שהיה ידוע לנו עד כה. הזמרת ובעלה ג׳יי זי לא מיהרו לחשוף פרטים על יורשי העצר והקשו על אתרי הרכילות שרדפו אחרי כל פיסת מידע הקשורה ביורשי העצר. אלא סוף סוף יש מידע על הצמד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אמש (ו׳) דווח באתר הרכילות המוביל TMZ כי מדובר באח ואחות קטנים לבלו אייבי בת החמש. עוד נחשף כי שמות התאומים יהיו סיר ורומי (Sir and Rumi). על הנייר, השמות נשמעים יותר נורמליים משל בלו אייבי שקרויה על אחד מסוגי צמח הסחלב, למרות שהשמות הם עדיין מקוריים ביותר. לא באמת חשבתם שקווין בי תלך על שמות בנאלים, נכון?

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

התאומים שהושארו זמן ארוך בבית החולים עקב חשש לבעיה רפואית, השתחררו השבוע מהאשפוז ונלקחו על ידי הוריהם לבית הקיץ המפואר של המשפחה. הזוג כבר הספיקו להפוך את השמות  של הילדים לסימן רשום כשהחברה של הוריהם קבעה זכות לסמל מסחרי על שמותיהם. כלומר, אם תרצו להשתמש בשמות היורשים כדאי שתחשבו שוב, כי הם שייכים להורי העוללים בלבד.

ועכשיו כשהפרטים החשובים נסגרו נשאר לנו לחכות רק לדבר אחד ולשאול. איפה התמונות של השניים? אנחנו לא יודעים לומר מתי הן יגיעו ובאיזו עוצמה אבל תהי בטוחים שמאמא בי תכניס את השניים לאלבומי ההיסטוריה.

תגובות