#אהבת_חינם: הכוכבים שמעבירים את זה הלאה. צילום: חגי דקל

#אהבת_חינם: הכוכבים שמעבירים את זה הלאה

הם עצמם נתקלים בלא מעט שונאים מרושעים מבלי שמכירים אותם באמת, ולמרות הכול והקושי, יש שלל כוכבי בידור שדואגים להפיץ את מסר אהבת חינם. מיוחד לתשעה באב

במיוחד לתשעה באב, יום הדוגל באהבת הזולת, האדם והסביבה ונגד שנאת האחר, החלטנו לרכז כמה סלבס שחשוב להם להעביר את המסר גם בפן האישי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

#לאמדבראליי

הסטיקר המוכר והידוע מופץ בכל עבר, אבל כשהכוכבים דואגים להצטלם איתו ולעיתים גם להתראיין לגביו - זה מעביר את המסר חד יותר וברור יותר. מבין הסלבס הגדולים שלקחו חלק בדבר בלטו יהודה לוי, שלומית מלכה וגם בר רפאלי.

© אינסטגרם

#חווה_על_בשרו

אסי עזר כבר רגיל לטוקבקים נגדו ברשת, אלא שמדי פעם יש את הטוקבקיסטים שמגזימים עם צורת הדיבור וה"איחולים" שלהם - ובדיוק בגללם עזר בוחר להעביר את המסר החשוב. כבר בתיאור חשבון האינסטגרם שלו אפשר להבחין בשורת הכיתוב החשובה: "די לאלימות ברשת. אם אין לכם משהו טוב לכתוב - קחו נשימה, אל תכתבו משהו שיפגע במישהו אחר. בואו נחשוב פעמיים, אומר את זה גם לעצמי".

© אינסטגרם

#טבעת_האהבה

מי שעוקב היטב אחרי בן אל וסטטיק ברשתות החברתיות, יכול להבחין שכמעט בכל תמונה הם נוהגים להוסיף האשטאג מיוחד - #אהבת_חינם, מה שרק מעיד על החשיבות של המסר הזה אצל הצמד המוכשר. אבל כמובן שזה לא מסתכם רק בהאשטאג וירטואלי, בעבר היו מחלקים השניים גם טבעות כנפיים מיוחדות המסמלות שאפשר גם להצליח לבד, אך ביחד אפשר להצליח הכי טוב. את אותן הטבעות הם עונדים בעצמם ומצמידים אותן כאות לחברות החזקה ביניהם.

© חגי דקל

#מסריםברשת

גם לשחקן ולזמר דורון ביטון חשוב להעביר את הבשורה הלאה. לפני פחות משבוע בחר לעשות זאת בעזרת סרטון המדגים סיפור אחד קטנטן אך עם מסר שכולל בתוכו לב ענק, כזה שהצליח לרגש גם אותנו.

#אהבה_חינם_לשונה

לפני שבועיים הרשת געשה בעקבות החלטת המדינה בנוגע לאימוץ אצל זוגות חד מיניים, הראל סקעת שנתקל בבשורה לקח זאת קשה, גם בשל היותו הומוסקסואל וגם כי בדיוק רגע לפני הוא נאם לדור הצעיר בעניין קבלת האחר והשונה. לכן החליט הזמר לפרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו ולהפיץ שגם אהבת השונה חשובה לא פחות.

#שיימינג

"לשון הרע יורקת אש, אתה שורף - אתה כותש". גם כוכבי הפסטיגל לקחו חלק באחד מהקמפיינים החשובים והזכורים שהיו בנושא. היום שנאת החינם נפוצה בעיקר ברשתות החברתיות ולעיתים אף בצורות של "שיימינג". בהפקת "היי סקול פסטיגל 1" (2015), הוחלט לשבץ שיר מרגש של ארקדי דוכין - "מילים פוגעות". גם בעלילה דאגו לשבץ את הנושא בעזרת דמותה של אליאנה תדהר החווה את השיימינג מצד חבריה לספסל הלימודים.

 
תגובות