רון נשר לבן אל תבורי: "אני אשבור לך עצם". צילום: יוטיוב, אינסטגרם

רון נשר לבן אל תבורי: "אני אשבור לך עצם"

אחרי שהוציא שיר חדש עם עקיצות מרומזות לעבר סטטיק ובן אל, שהכנסותיו מיועדות לילדים חולים, מחריף רון נשר את ההתנגחות בצמד. הסיבה: הם דאגו לחסום תגובות ספאם שקידמו את השיר

הפעם זה חצה את הגבול? רון נשר ממשיך לצאת נגד סטטיק ובן אל והפעם בעקבות השיר החדש שהוציא בימים האחרונים - "משפט משיר". בשיר המדובר הזכיר נשר משפטים משיריהם של הצמד. בסרטון מקדים הסביר נשר כי ההכנסות מהשיר ייתרמו עבור ילדים חולים. אז מה בכל זאת הבעיה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מעריצים רבים של נשר החלו להציף את חשבונות האינסטגרם של סטטיק ובן אל בתגובות עם שם השיר או בתגובות כועסות על כך שהם לא משתפים את השיר ושהם כפויי טובה או לא רוצים לעודד תרומה לילדים חולים. הצמד החל למחוק את תגובותיהם של אותם הטוקבקיסטים המציפים ואת חלקם אף חסם - כנהוג בעמודים של אמנים גדולים, בעיקר לאחר שזה נהג לומר עליהם דברים רעים כבר תקופה. מאוחר יותר אף סגרו השניים את החשבונות שלהם לקהל הרחב - כלומר הגדירו אותו במצב "פרטי".

תגובות המעריצים
© צילום מסך
נעלו
נעלו © אינסטגרם

אלא שאת רון נשר זה הכעיס בצורה חריפה יותר ופה כבר החליט לעשות עוד "לייב" כועס בחשבון האינסטגרם שלו. "זוהי ההתחלה של הסוף של סטטיק ובן אל" אמר ובהמשך פנה אישית לכל אחד מהם: "סטטיק, היית מת להגיע לרבע מהכשרון שלי ורבע מהיכולות שלי י'אפס, מה שאתה חושב ומציג לעולם כרגע - זה בזכותי י'חתיכת ח*א... אני נודר נדר כמו ערס שאנחנו נגמור לך את הקריירה", לבן אל אמר: "עם כל עצם בולטת בגוף שלי אני אשבור לך עצם בגוף".

 

ממנהליהם של סטטיק ובן אל טרם נתקבלה תגובה

תגובות