היוש לאהבה: סיפורי ההיכרויות של זוגות הסלבס. צילום מסך מאינסטגרם

היוש לאהבה: סיפורי ההיכרויות של זוגות הסלבס

הם מככבים במדורי הרכילות, מעלים תמונות דביקות לרשתות החברתיות, ומציגים זוגיות צמודה ופוטוגנית במיוחד. מה עומד מאחורי סיפור ההיכרות של הזוגות הבולטים בתעשיית הבידור?

האהבה הנוצצת שלהם מפוזרת בכל עבר ובמדורי הרכילות, אבל תמיד כיף לדעת ולהיזכר איך הזוגות המפורסמים של עולם הבידור הכירו והתאהבו. אווווווו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גילי איצקוביץ ודין גרבר

כוכבי הנוער, גילי איצקוביץ' ודין גרבר,  הכירו על סט הסדרה שפתחה להם את הקריירה, "כדברא", בה שיחקו את הזוג קירקי ודקל. יחד עם התאהבות הדמויות אותם גילמו, השניים התאהבו זה בזו בסט צילומי הסדרה, ופתחו במערכת יחסים משותפת. בתחילת הזוגיות, צמד השחקנים החליטו לשמור עליה בגדר "רומן סודי", ואף בהשקת פתיחת העונה של הסדרה הכחישו את הזוגיות, אך מספר שבועות אחר כך כבר הבינו שאין מה להסתיר, ושיתפו את הזוגיות והאהבה בניהם ברחבי הרשתות החברתיות.

© צילום מסך מהאינסטגרם

אינה בקלמן ואור אדרי

כוכבי סדרת הדרמה הצבאית, 'תאג"ד', אמנם ניסו לשמור על הזוגיות שלהם מתחת לאור הזרקורים, אך עכשיו, אחרי זוגיות שנמשכת כבר קרוב לשנה, אינה בקלמן ואור אדרי לא יכולים עוד להסתיר זאת. אדרי מספר כי מהפעם הראשונה שראה את בקלמן, כשהייתה תלמידה בשנה א' בסטודיו למשחק של "יורם לוינשטיין", היא נצנצה לו. הוא ידע את האינטנסיביות והעומס שהתלמידה החדשה עומדת לעבור, אז החליט לחכות שלוש שנים, עד שתסיים את לימודי המשחק שהתחילה. כשסיימה את לימודיה, השחקן ובוגרת הסטודיו הטרייה נפגשו בתור לאורתופד, שם החלו לדבר, ובקלמן אף מספרת כי מאותו הרגע הרגישה שהוא חבר שלה. אך הרומן האמיתי בין השניים החל לאחר צילומי סדרת הדרמה בה כיכבו השניים, בה היא שחקה את רונה והוא את בן לולו.

© צילום מסך מהאינסטגרם

דנית גרינברג ואליאב אוזן

את סיפור ההיכרות של פליטי הריאליטי, דנית גרינברג ואליאב אוזן, כולכם מכירים. משתתפי תכנית הריאליטי, "האח הגדול", הכירו בבית המפורסם במדינה לעיני כל, התאהבו ופתחו בזוגיות שידעה עליות ומורדות. במהלך השהות בבית המצולם, השניים נפרדו, ואוזן הפך לבן זוגה של הדיירת נופר מור, בעוד שגרינברג תועדה שבורת לב פגועה ובוכה. זמן קצר לאחר שתמה השתתפותם בתכנית הריאליטי והם חזרו לחיים האמיתיים, השניים חזרו זה לזרועות ועשו קאמבק לזוגיות שכללה גם חתונה נוצצת לפני כשנה, ובימים אלו השניים משתתפים בתכנית הריאליטי "זוג מנצח" שבוחנת את הזוגיות שלהם.

© צילום מסך מהאינסטגרם

שלומית מלכה ויהודה לוי

השחקן יהודה לוי, והדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה, הם הפאוור קאפל הנוצץ של תעשיית הבידור המקומית. השניים שהתארסו לפני כשמונה חודשים באיטליה, ונשאו לפני כשלושה חודשים בחתונה מרשימה ומתוקשרת במיוחד, הכירו לפני כשנתיים דרך חבר משותף - מאור בן שושן, שהעביר ללוי את מספר הטלפון של מלכה. השניים החלו לדבר, ומאז הם נכנסו למערכת יחסים חזקה ורצינית והפכו תוך זמן קצר, לזוג הדביק והפוטוגני של הביצה המקומית.

© צילום מסך מהאינסטגרם

נועה קירל וברק שמיר

המנחה השחקנית והזמרת המצליחה נועה קירל, ובן זוגה בשנה האחרונה הדוגמן הבינלאומי ברק שמיר, הם ללא ספק הפאוור קאפל החם של הרגע. השניים הכירו בקיץ שעבר דרך החבר המשותף של השניים, אושיית האינסטגרם עומרי מזרחי, ומאז כוכבי הנוער נמצאים בזוגיות צמודה ומתוקשרת שכללה גם פרידה וקאמבק.

© צילום מסך מהאינסטגרם

דנה זרמון וגיא ביטון

האיט גירל הלוהטת ובעלה הטרי, דנה זרמון וגיא ביטון, נשאו לאחרונה בחתונה נוצצת במיוחד, אך מאחורי הזוגיות הפוטוגנית עומד סיפור היכרות משעשע במיוחד. השניין הכירו כשזרמון יצאה לבלות, וביטון היה הברמן. הדוגמנית מספרת כי מהרגע הראשון שראתה אותו היא רצתה אותו, והיא אף זאת שהתחילה איתו כשביקשה ממנו  לעקוב אחריה באינסטגרם וגילתה שלברמן אותו רצתה אין משתמש כזה. אושיית האינסטגרם לא וויתרה, ופתחה למי שהפך להיות בעלה חשבון אינסגרם רק כדי שיעקוב אחריה ברשת החברתית. מאז השניים פתחו במערכת יחסים דביקה ופוטוגנית, והפכו לבעל ואישה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

תגובות