אאוחניה בראיון לפרוגי: "לא רוצה לעזוב את ישראל". צילום מסך

אאוחניה בראיון לפרוגי: "לא רוצה לעזוב את ישראל"

חשבתם שנפספס? יום לפני מפגש המעריצים הגדול שלה, תפסנו את כוכבת "כמעט מלאכים", אאוחניה סוארס לראיון מיוחד ובלעדי בישראל בו סיפרה כמה התגעגעה, למה לקח לה זמן לחזור ואף שיתפה אותנו בחיי האמהות. צפו

כמעט עשור אחרי שהטלנובלה המצליחה בכיכובה סיימה את שידוריה, אאוחניה (צ׳יינה) סוארס ממשיכה להסעיר את בני הנוער. אמש (מוצ"ש), הכוכבת הלטינית הגדולה, הוכיחה שהיא לא שוכחת את המעריצים הישראלים וביניהם גולשי אתר הנוער פרוגי שזכו להיות מאלו שפגשו והצטלמו איתה. כמו כן, בשישי האחרון העניקה סוארס ראיון מצולם ומרגש במיוחד עבורנו בו דיברה על החזרה לישראל מאז ימי "כמעט מלאכים", על הקהל הישראלי, על האמא שהיא לרופינה, ההריון השני בתוך כל העבודה ואף שרה לנו שיר שהיא זוכרת בעברית.

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתבת: חן אביב | צילום ועריכה: משה אבוטבול |
 

 | מתרגמת: יובל כוכבי |

סוארס יזמה בעצמה את מפגש המעריצים שלה ואמרה ש״חשוב לה הקהל כאן״. המפגש התקיים ב"היכל הקרח Ice Peaks" בחולון, אליו הגיעו גולשי פרוגי שזכו בתחרות מקדימה ואף נרשם במקום מפגש פסגה מיוחד בינה לבין הכוכבות המקומיות, קים אור אזולאי ונועה קירל, שגדלה על אאוחה, צפתה בסדרות שלה ואף חיממה השנה את לאלי אספוסיטו, כוכבת אחרת מימי "כמעט מלאכים".  

סלפוש!
סלפוש! © רפי דלויה
דאק פייס מלכותי
דאק פייס מלכותי © רפי דלויה

סוארס הגיעה לכאן אחרי שבע שנים שהיא לא ביקרה בישראל, וגם הפעם זה למטרת עבודה. בימים האחרונים היא מצלמת כאן תכנית דוקו טיולים ארגנטינאית "טודו אל מונדו" (מול כל העולם) בערוץ "Telefe". כמו כן היא תעביר שידור חי מישראל לארגנטינה במסגרת התכנית משער יפו בירושלים. אחד היעדים שנכללו בתכנית (שתהווה גם מעין שירות ישראלי להסברה לעולם) היה גם בעיר מודיעין, שם בעיקר התמקדו בנקודה חשובה - הופעה של סטטיק ובן אל. סוארס שמעה על הצמד, הביעה התעניינות בהצלחתם והבחירה בשפה הלטינית ל״טודו בום״, למדה את שיריהם ועלתה איתם לבמה מול הקהל שהרוויח כפליים. 

מלכה!
מלכה! © רפי דלויה
נועה פוגשת את אאוחה. צילום: משה אבוטבול
 

תגובות