רכילות בקטנה: הגאווה הלאומית בגל גדות עולה שלב. צילום מסך מיוטיוב

רכילות בקטנה: הגאווה הלאומית בגל גדות עולה שלב

השבוע ברכילות בקטנה: כוכב "האח הגדול" שיצא מהארון, טיילור סוויפט עובדת על קליפ חדש, קים קרדשיאן זונחת את הסלפי וגאיה גור אריה מגיעה לבימת התאטרון. וגם: סטטיק ובן אל מעתיקים את תמונת השיר החדש מפוסטר של סרט בינלאומי מצליח

חזרתם לשגרה מטורפת אחרי תקופת החגים והייתם עסוקים עד מעל הראש? אנחנו דואגים להשאיר אתכם מעודכנים בכל הסיפורים החמים של עולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבת המסלול

עוד מכוכבת ישראלית אחת שעושה חיל מעבר לים היא סופיה מצטנר, שביום רביעי צעדה על המסלול באירוע השקת שיתוף הפעולה של ERDEM עם המעצב H&M בלוס אנג'לס. שחקנים, דוגמנים ומובילי דעה מהשורה הראשונה זכו להיות הראשונים להיחשף לקולקציה המדוברת. בין הנוכחים נמנו קירסטן דאנסט, קייט בוסוורת', זנדאיה, הפאשניסטה אלכסה צ'אנג, אימאן המאם וקייט מארה, וכולם זכו לראות את סופיה שלנו על המסלול. 

 

A post shared by SOFIA MECHETNER (@sofia__mechetner) on

האקס פקטור

הזמר והשחקן רן דנקר לא נוהג לשתף יותר מדי מחייו הפרטיים עם הציבור. כזכור דנקר יצא מהארון כבי-סקסואל כשחשף את הזוגיות שלו עם במאי התאטרון איתי וייזר. השניים ניהלו מערכת יחסים זוגית במשך ארבע שנים ולפני שנה וחצי החליטו להפריד כוחות. כעת, אנחנו זוכים לקאמבק. לפי מקורבים לשניים, האהבה עשתה את שלה והשניים החליטו לחזור זה לזרועות זה קאמבק מפתיע! אנחנו מאחלים לזוג המתוק זוגיות ארוכת שנים ומלאה באהבה.

קליפ, מעריצים ורוקנרול

אחרי שהחלה בשינוי תדמית עם הסינגל העוקצני, ״Look what you made me do", נראה כי טיילור סוויפט ממשיכה בקאמבק המוזיקלי שלה. הכוכבת נצפתה מצלמת קליפ חדש בלונדון, כשהיא לבושה בלוק רוקיסטי במיוחד. אך למרות שינוי התדמית נדמה כי טיי-טיי עדין שומרת על החלק המתוק שבה, כי השבוע דווח שהיא ערכה למעריצים מסיבת האזנה לאלבומה החדש.

 

Taylor on set of a music video shoot last night in London!

A post shared by Taylor Swift Updates (@taylorswift.updates) on

בשעה טובה

השבוע התבשרנו בבשורות טובות ומשולשות. מגישת החדשות יונית לוי ובעלה עידו רוזנבלום הודיעו כי הם מצפים לילד שלישי, ומגישת החדשות תמר איש שלום ובעלה נדב ואייל מצפים גם הם לילד שלישי. ומהריון נעבור ללידה - השבוע השחקנית והקומיקאית ליאת הר-לב ילדה את בתה השניה, כשנה  לאחר לידת בנה הבכור. עדיין לא ידוע אם תחזור מיד לשידורי העונה החדשה של "ארץ נהדרת", בכל מקרה- אנחנו מאחלים מזל טוב!

אופנתית בכל בוקר מחדש

זה לא סוד שריהאנה כבר לא ילדה ולכן כבר אין לה גוף של אחת כזו, אלא גוף של אישה בריאה ושופעת. הזמרת בת ה-29 סיפרה באחד מהראיונות שהעניקה כי הגוף שלה משתנה כל יום והיא יכולה לקום בוקר אחד חטובה ובוקר אחר טיפה יותר עגלגלה, מה שמצריך ממנה לשים לב לגוף ולבגדים שלה כל יום "אני ממש מקפידה לשים לב בכל יום מה עובד בשביל הגוף שלי. זה חשוב שכל אחד ילבש את מה שמתאים ומחמיא לו ולגוף שלו". אנחנו הכי מסכימים! 

© Gettyimages

עולה לבמה

השחקנית האהובה עלינו גאיה גור אריה לא מפסיקה להפתיע, בעודה מככבת בסדרת הנוער "נעלמים" (שחוזרת ממש בקרוב לעונה שניה) ואחרי שכיכבה בבתי הקולנוע עם סרט "מועדון החנונים", הגיע הזמן גם לתיאטרון. גור אריה לוהקה להצגה חדשה בתיאטרון הבימה, שעונה לשם "ספינינג" ותקח חלק בקאסט מאוד מכובד של שחקנים, ההצגה תעלה כבר בשבוע הבא לבמות.
 

קיילי זוזי, יש בהוליווד מלכת איפור חדשה 

אחרי שסיפרנו לכם בהתרגשות על קולקציית האיפור של ג'יג'י חדיד, השבוע נוכחנו לגלות כי הסופרמודל היא ללא ספק מלכת האיפור החדשה של הביצה. פלטת צלליות מהקולקציה של חדיד הפכה לסולד אאוט ואזלה מן המדפים תוך 90 דקות בלבד, ובכך סיפקה פייט רציני לקים קרדשיאן, שפריט מליין האיפור שלה הפך לסולד אאוט "רק" תוך כשלוש שעות.

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

מפגש היסטרי

היוטיוברים של PLAY - אחת מהתכניות המצליחות ביותר כרגע על המסך ומשדודרת בערוץ ZOOM עוררו היסטריה לא קטנה במפגש מעריצים שהתרחש לפני ימים אחדים. לכוכבי התכנית תוכננו שלושה מפגשי מעריצים, הכל עבר בשלום עד שלאחד המפגשים הגיעו כ-1000 ילדים בכדי לפגוש את מיכל מצוב, יובל וליה ושקד דוד.אחרי עשרות סלפי עם הקהל אבטחת הקניון נאלצה לעצור את המפגש כדי לא לסכן את הכוכבות והמעריצים. תחילה היוטיובריות סירבו לעזוב את המקום בטענה שהבטיחו להצטלם עם כל אחד ואחד מהמשתתפים, אך בסיום הבינו את חשיבות השמירה על אבטחת המשתתפים ובצער סיימו את האירוע מוקדם מהצפוי. 

איפה ההרמוניה?

עולם הבידור הוכה בתדהמה לפני קצת פחות משנה, כשקמילה קביו הכריזה כי היא עוזבת את להקת פיפת' הרמוני. בימים האחרונים געשה הרשת בעקבות מסמך שדלף וכותרתו היא "הודעה על נסיגה משותפות בפיפת' הרמוני". במסמך נטען לכאורה כי קביו עזבה את הלהקה כבר ב-2015: "אני מודיעה בזאת בנסיגה מרצון במיידיות יעילה מהשותפות בפיפת' הרמוני, כמזוהה וכמתואר בהסכם". עוד נכתב במסמך המודלף כי "אני מתכוונת במלואו להישאר בקבוצה, אבל כאדם ולא כחברה בשותפות". כלומר, במידה והמסמך אינו מזויף, עזבה קמילה את תפקידה כחברת להקה ב-2015, ונשארה כחברה נפרדת בלהקה כשנה עד עזביתה הסופית. אז האם מדובר בדבר האמיתי? לא כל כך בטוח, מכיוון שחתימתה של קביו בתחתית המסמך לא תואמת לחתימתה המוכרת.

בימים טובים יותר. קמילה (במרכז) יחד עם בנות פיפת' הרמוני
בימים טובים יותר. קמילה (במרכז) יחד עם בנות פיפת' הרמוני @ GettyImages 

האם גל גדות תזכה תדליק משואה?

לוונדר וומן שלנו יש רשימת הישגים מכובדת, החל מגילום וונדר וומן וכבישת לב הצופים ברחבי העולם ועד להנחיית SNL, אחת מתכניות הבידור הנצפות ביותר בעולם. עכשיו מסתמן כי גדות תזכה להישג נוסף, הפעם בגבולות הארץ ולא מעבר לים. על פי דיווחים שונים, במשרד התרבות התקבלו מספר פניות בקשר להשתתפותה של גל גדות בטקס יום העצמאות הממלכתי והמכובד. אז האם באמת נזכה לראות את גיבורת העל מדליקה משואה לתפארת מדינת ישראל? ככל הנראה שלא, מפני שהשנה יתמקד הטקס בהתחדשות טכנולוגית ומורשת ישראל. אבל אם תשאלו אותנו, אין מישהי אחרת שמתאימה יותר מגל גדות לזכות בתפקיד הממלכתי והחשוב.

סלפי אאוט! רגע מה?!

הנה משהו שהעולם לא חשב שהוא ישמע אי פעם יוצא מהפה של קים קרדשיאן. אז נכון, היא אמנם הוציאה ספר שלם על סלפי אבל אחרי שהיא עשתה ממנו מספיק כסף אפשר להתקדם. ההצהרה המפתיעה התרחשה תוך כדי שקימי שיחקה עם קלואי "Would You Rather?", שזה בעצם משחק בו צריך לבחור איזו תכונה עדיפה שיהיה לבן הזוג שלך מבין שתי אופציות. באחת מהפעמים קלואי שאלה את קים אם היא תעדיף בן זוג שלא מפרסם סלפי אף פעם או בן זוג שלא מפרסם אף פעם בסנאפצ'ט. קים ענתה על השאלה "המסובכת" בזו הלשון- "אני אעדיף טיפוס מהסוג שלא יפרסם סלפי אף פעם. אני דיי מרגישה שסלפי היה קטע של לפני כמה שנים". שוקינג! 
 
 
כבר לא
"סלפי היה קטע של לפני כמה שנים" © אינסטגרם
 

יוצא מהקופסא

דודו כהן, מתמודד "האח הגדול", יצא השבוע מהארון באופן רשמי בתכנית החדשה של קשת: "הקופסא". בין היתר אמר כי "הגיע הזמן שאני אהיה מי שאני באמת, לחיות בשקר זה לא כיף לאף בן אדם אז הגיע הזמן והגיע הרגע". את היציאה מהארון הוא מקשר לשיחה עם אביו: "אני עובר את החצי שנה הכי מאושרת בחיים שלי, אתה בתור אבא האמנת שתהיה ככה גאה בבן שלך? אתה זוכר פעם שהייתי בשכונה והיו אומרים לי 'לך לך יא הומו', אתה זוכר?". אביו השיב: "אני לא שמעתי כי אם הייתי שומע הייתי שובר את הרגלים של האנשים".

נפילה מתורגל.

נורמני קורדיי, חברת הלהקה, נפלה במהלך אחת ההופעות האחרונות. ניתן לראות שנורמני לוקחת את הפדיחה דיי בקלות ומהר מאוד מסתירה את הנפילה באמצעות תנועת ריקוד, כך שיהיה קשה להבחין במעידה המביכה של הכוכבת. אם זה נשמע לכם מוכר נספר שגם כאשר נורמני הופיעה עם הלהקה בתוכנית הבוקר ״בוקר טוב אמריקה״ הפופולארית היא נפלה, וגם שם כמו במקרה המדובר שילבה את הנפילה עם תנועת ריקוד.
 
 

עפים על המונדיאל

לפרוגי נודע שאם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בעונה השלישית והקרובה של תחרות הכיתות הספורטיבית בניקלודיאון, "צ'מפיונסניק", הכיתה הזוכה תמצא את עצמה טסה למונדיאל הגדול שיתקיים השנה ברוסיה. כזכור, בעבר הזוכים טסו ל״קאמפ נאו״ שבברצלונה, ואילו הפעם מדובר באירוע הכדורגל הענק שמתקיים אחת לארבע שנים. כמו כן, גם השנה ינחו את התכנית טל מוסרי ועדי ביטי.

מכחישים

אחרי שבשבוע שעבר אתרי הרכילויות פרסמו כי הפאוור קאפל, שאקירה וג'רארד פיקה, החליטו להפריד כוחות, פרסם פיקה תמונה זוגית בחשבון האינסטגרם שלו שנועדה, כמובן, להכחשת הדיווחים והשמועות. אנחנו לא בטוחים עד כמה התמונה המשותפת עשתה את העבודה, כי פניו של פיקה כלל מכוסות במסכה ואילו מנגד - המסכה שעל פניה של הזמרת האהובה לא הצליחה להסתיר הבעת פנים תשושה ועייפה, ואולי בכלל עצובה? 

 

Mask shopping! @shakira

A post shared by Gerard Piqué (@3gerardpique) on

הכל לטובה?

אתמול (חמישי) צמד הזמרים המצליחים, סטטיק ובן אל, שחררו הצצה ראשונה לשיר החדש שלהם "הכל לטובה" שיעלה ביום ראשון הקרוב. יחד עם השיר פירסמו הכוכבים האהובים ברשתות החברתיות את התמונה הרשמית של הסינגל, שמיד הזכירה לנו את הפוסטר הרישמי של הסרט הבינלאומי המצליח והאהוב, "מורדים". בשתי התמונות המדוברות, הצמד נראה באוויר גב אל גב, לבושים בבגדים שחורים, כששברי מראה מתעופפים לצידם. מקווים שהשיר יהיה מוצלח כמו הסרט.

 

A post shared by yes (@yestv) on

 

A post shared by סטטיק (@static_official) on

 

מצטרפת למקהלה

כנראה שזו באמת השנה של דנה פרידר, אחרי שנישאה לבעלה דין שטרן ולוקחת חלק בקאסט המרשים של הכל הולך דנה ממשיכה את צעדיה בעולם המבוגרים ולוהקה למחזמר חדש בקאמרי הנקרא "שורות המקהלה", ואם זה לא מספיק פרידר לוהקה לסרט חדש בו תגלם צעירה שהסתבכה בחובות.
 

אמיצה

את שרה סמפיו אנחנו מכירים בעיקר כמלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט וכחברתה הטובה של שלומית מלכה שלנו. כעת אנחנו נחשפים לצד נוסף של הסופרמודל, כאשר ברוח התקופה בה נשים חושפות הטרדות מיניות שחוו היא החליטה לשתף את סיפורה על הטרדה שעברה על סט צילומים. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם טוענת סמפיו כי מגזין גברים צרפתי פירסם תמונות חשופות מהצילומים, למרות שבחוזה הוסכם כי הצילומים שיפורסמו יהיו אינן חשופות. הדוגמנית סיפרה כי כאשר ראתה תמונות בהן חלקים מגופה היא הייתה בטוחה שלא יהיה שימוש בתמונות הללו. בסופו של דבר שער המגזין כלל תמונות חשופות של סמפיו והיא אף נמצאת בעיצומו של הליך משפטי מול המגזין, אך זו לא הסיבה שהיא בחרה לפרסם את סיפורה. "אני רוצה לעשות כל שביכולתי כדי למנוע דברים כאלה שוב" כתבה שרה והמשיכה: "אני רוצה שדוגמניות ימשיכו לחלוק את חוויתיהן המחרידות, ושההתעללות והבריונות בתעשיית האופנה יתגלו".

© אינסטגרם
 
תגובות