רכילות בקטנה: גל גדות מוחלפת ועדי הימלבלוי פצועה. צילום: GettyImages, אינסטגרם

רכילות בקטנה: גל גדות מוחלפת ועדי הימלבלוי פצועה

השבוע ברכילות בקטנה: עדי הימלבלוי שוב נפצעת, הכוכבים מרימים במסיבת יום הולדת ומלכת הסלפיז מתאחדת עם קווין בי

ניצלתם את ימי השביתה כדי להשלים שעות שינה ולא הספקתם בכלל להתעדכן? גם השבוע ריכזנו עבורכם את כל הידיעות החמות מעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

סטטיק ורוד

מעבר להיותו זמר מצליח שכבש את המדינה, האיש שהחייה את מושג ה"סוואג" ועדכן לא מזמן במערכת יחסים חדשה- הזמר סטטיק מוכיח לנו שהוא עושה מה שבראש שלו, תרתי משמע. אחרי יום שלם במספרה, סטטיק עדכן אותנו בשינוי החדש והמרענן שהחליט לעשות בשערו וצבע אותו לוורוד. את השיער שהפך לאחד מסמלי ההיכר שלו, החליט לצבוע במספרה של מיטר ביטון הנמצאת בחיפה, עיר הולדתו של הזמר.

 

A post shared by סטטיק (@static_official) on

אזרח, בלבל הופעתך!

הזמר מוטי טקה שפרץ השנה לעולם המוזיקה עם להיט הענק "בלבלה" שזכה ללמעלה מ-10 מיליון צפיות ביוטיוב מסיים עוד פרק משמעותי בחייו, טקה השתחרר השבוע משירותיו בצה"ל וזאת לאחר ששירת שלוש שנים בצבא. אנחנו מאחלים לך המון בהצלחה בחיי האזרחות ומקווים שעכשיו תהייה פנוי לשחרר עוד להיטים.

החברים מרימים

בר זומר, המתמודדת האהובה מהישרדות, פלוואן חגגה השבוע יום הולדת 24 במסיבה גדולה במיוחד אליה הזמינה את חבריה מהתוכנית, ביניהם: מעיין אדם, אמיר פחר, יוסי בובליל עם רעייתו הטריה, שגיא ברייטנר עם החברה, גילי לבנת ועוד.. בר הרימה מסיבה לוהטת במיוחד במסעדת copper בתל אביב, שנסגרה במיוחד עבור האירוע. לא רק תפריט עשיר ואוכל מעולה היו שם, אלא גם מוזיקה טובה. אנחנו מאחלים המון מזל טוב!

גם הוא הגיע להרים
גם הוא הגיע להרים © רפי דלויה 

האאוט גירל'ס

לאחר שלוש עונות בהן ההרכב של האיט גירלס לא השתנה כל כך (כמובן חוץ מדניאלה בעונה השנייה וההחלפה של קים בקים בעונה השלישית) הגיעה הזמן לשינוי: בעונה החדשה של האיט גירלס אף אחת מהן לא תהיה. מקורבים לחבורה אמרו כי הדם הרע בין דנה זרמון לאדל בספלוב שראינו לא מעט פעמים על המסך הוא הדבר שהוביל לכיעור האווירה ובסופו של דבר לפירוק החבורה כולה. אין ספק שנתגעגע.

עדי צריכה נס חנוכה

השחקנית עדי הימלבלוי שתכבב בחנוכה הקרוב במחזמר "אלאדין והנסיכה יסמין" תזדקק לנס חנוכה פרטי עבורה. השבוע הכוכבת האהובה נפצעה ברגלה כשהייתה בדרך לחזרות למופע, מי שמיהר לעזור היה הפרטנר מהמחזמר -מייקל לואיס שדאג להביא להימלבלוי קצת קרח כדי לרכך את הפציעה. כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהימלבלוי נפצעת רגע לפני החג העמוס ביותר. בשנה שעברה במהלך החזרות למחזמר "בת הים הקטנה" עדי נפלה ונפצעה קלות בראשה, אנחנו מקווים שזו תיהיה הפעם האחרונה.

מקווים שלא תהייה פעם שלישית
מקווים שלא תהייה פעם שלישית © צילום מסך מאינסטגרם

מזל טוב

תגידו מזל טוב לכוכב "הישרדות" יוסי בובליל ואשתו אביגיל אלפטוב שהכריזו אתמול כי הם מצפים לילד ראשון, זמן קצר אחרי חתונתם. בובליל החליט להכריז על ההריון הטרי בדרך משעשעת במיוחד בו כתב; "כמה קשה להחזיק את זה בבטן יאללה !! " וצירף תמונה זוגית ומתוקה במיוחד של השניים.

שיער מכושף

כוכבת סדרת הנוער "כדברא", אור גרוס, הסתפרה אתמול (ה') ותרמה את שיערה לנערה נועה אזולאי שמתמודדת בימים אלו עם מחלת הסרטן, כחלק מפרוייקט מיוחד של עמותת "זכרון מנחם". אנו מקווים כי הדבר יעודד נערות רבות לתרום את שיערן גם כן למען המטרה החשובה.

 

נועה האלופה והמרגשת תודה לך♥️ @zichronmenachem

A post shared by Or Gross (@orgross) on

היי מיסטר לורד

השבוע דווח כי לורד, אחת מזמרות הפופ המצליחות בעולם נמצאת במגעים מתקדמים עם חברת הפקות מקומית כדי לערוך הופעה בישראל בגני התערוכה בתל אביב בחודש יוני. ההופעה אמורה לקדם את אלבומה השני של הזמרת שנקרא: ״Melodrama" שזכה לשבחים רבים מהבקרים. נציין כי נכון לעכשיו אין הודעה רשמית או סיכום סופי כלשהו לגבי המופע.

מחליפים את גל גדות

לאחר כשנה בה הוונדר וומן שלנו גל גדות הייתה הפרזנטורית של החברה האופטיקה: ״אירוקה״ נודע כי היא לא תמשיך בחברה. מי שיתפסו את מקומה הם הזוג המאורס: שחקן הכדורגל סרג׳יו רוברטו והדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ׳. לפי מקורות הזוג כבר הביע את הסכמתו להיות הפרזנטורים החדשים של החברה אך כעת נשאר רק הפנישים האחרונים וחתימת החוזה.

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

עולים שלב

זוג הזמרים שירה מרגלית וטאליסמאן לא מפסיקים לשתף אותנו בזוגיות הדביקה שלהם בלא מעט תמונות באינסטגרם של השניים. בשבוע האחרון הזוגיות ביניהם עלתה רמה והם החליטו לשתף עבודה ואהבה יחד. מרגלית לקחה חלק בצילומי הקליפ לשיר החדש של טאליסמאן וכמובן שגם משם זכינו לשלל תמונות של השניים.

 

My Cowboy 🤠

A post shared by ★S H I R A M A R G A L I T★ (@shiramargalit) on

ניחוחות של שלום

זה לא סוד שביונסה וקים קרדשיאן אינן חברות טובות, והעובדה שקניה ווסט יצא נגד קווין בי ובעלה ג'יי זי שהיה חברו הטוב של ווסט, לא תרמה למתיחות בין השתיים. אך האם הבאד בלאד בין שתי כוכבות העל נגמר? לפי הדיווחים מעבר לים קימי וביונסה נתקלו אחת בשנייה בחתונתה של הטניסאית סרינה וויליאמס, והשתיים לא היססו להגיד שלום אחת לשנייה ואף לחלוק חיבוק משותף. לגמרי התחממות ביחסים. 

 עכשיו זה רשמי

והשבוע, בהמשך להשתלטות של משפחת קרדשיאן-ג׳נר על העולם, נודע כי באופן רשמי האחות למשפחה, קנדל ג׳נר, היא הדוגמנית הכי מרוויחה בעולם. בנוסף להיותה כשותפה עסקית למותג “Kendall&Kylie”, וכמשתתפת בתכנית הריאליטי המצליחה ביותר בעולם, השבוע נקבע באופן רשמי כי היא גם הדוגמנית שמשלשלת לכיסה את הסכום הגדול ביותר על פי דירוג של המגזין הכלכלי "פורבס".. כידוע, בקריירת הדוגמנות שלה ג׳נר הייתה הפרזנטורית של מותגים שונים כמו אסתי לאודר, אדידס ועוד, מה שמכניס לכיסה של הדוגמנית מיליוני דולרים.

הופעת בכורה

זוג הוליוודי חדש הוא תמיד ידיעה מרגשת, אך מרגש כפליים לגלות כי הפאוור קאפל החדש של הוליווד בחר לבלות בציבור לראשונה יחד בישראל! אז מי הם ההוליוודים שהצליחו לרגש אותנו? מדובר בסולן להקת "קולדפליי" כריס מרטין, שלאחר שבועות של שמועות באתרי הרכילות נצפה כאן בארץ הקודש צמוד במיוחד לשחקנית דקוטה ג'ונסון, הידועה בשל השתתפותה בסדרת סרטי "50 גוונים של אפור". בימים הספורים שבילו כאן יחד, הספיק הצמד לבלות בירושלים, ביפו, בים המלח ואף לפזז בהופעה של הזמר הבינלאומי ניק קייב שהופיע בארץ השבוע.

 

A post shared by פנאי פלוס Pplus (@pnaiplus) on

מכוניות ודוגמניות

קחו נשים יפות, מכוניות נוצצות וקיבלתם את המתכון לקמפיין המושלם. בחברת הרכב "אופל ישראל" חברו לסוכנות הדוגמניות "אלינור שחר" למען קמפיין חדש תחת השם "אדם טופ מודל", ובמסגרתו יקראו בחברת הרכב לבנות ישראל לנסות את מזלן ולקבל הזדמנות להיות דוגמנית מצליחה. למען הקמפיין גויסו הדוגמניות המובילות של הסוכנות בינהן השורדת במיל' ג'ני צ'רוואני, דיירת האח הגדול לשעבר סתיו סטרשקו ונועם פרוסט, שכיכבה בקיץ האחרון בסרט לצד לא אחרות מריהאנה וקארה דלווין. ריספקט.

סוף סוף

לפני כמעט שנה עזבה קמילה קביו את הלהקה איתה נכנסה לאור הזרקורים, פיפת׳ הרמוני. מאז לא הפסיקה קביו לככב על מדורי הרכילות ומדורי המוזיקה השונים, כשהוציאה סינגלים שונים שהפכו ללהיטים זה אחר זה. השבוע, כסגירת מעגל מיוחדת לאחר כמעט שנה של קריירת סולו, הדיעה באופן רשמי הזמרת המוצלחת כי האלבום שלה מוכן ובקרוב יושק. אנחנו לגמרי מתרגשים!

 

my first album is done and the butterflies in my stomach are fully aware

A post shared by camila (@camila_cabello) on

 שישרף לו

השבוע צילם הזמר איתי לוי את הקליפ לשירו החדש "שתישרף האהבה". בינתיים בזמן שאנחנו מחכים יפה ללהיט החדש מבית היוצר של לוי שיכבוש לנו את הפלייליסט, הזמיר שלח מסר לגולשי פרוגי ועל הדרך סיפק הצצה מיוחדת לסט של הקליפ. אש!

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות