רכילות בקטנה: כוכבת "פרויקט הלהקה" חוזרת לריאליטי. צילום: רועי ברקוביץ'

רכילות בקטנה: כוכבת "פרויקט הלהקה" חוזרת לריאליטי

השבוע ברכילות בקטנה: קים אזולאי משיקה קו אופנה חדש, עמית פרקש מקבלת תואר, הקללה של כוכבי "GLEE", הדרמה הגדולה של שירן סנדל והנשיקה של הארי סטיילס

הייתם עסוקים בלהתעדכן האם יש שביתה או לא ולא הספקתם לבדוק מה חדש בעולם הבידור? גם השבוע רכזנו עבורכם את כל מה שחם ואולי פספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מלבישה אותנו

אחרי שהשיקה בהצלחה את מותג הכובעים שלה ואחרי שכבר הוציאה קולקציות משלה תחת חברות מיתוג גדולות, האושייה האופנתית הצעירה, קים אור אזולאי מרחיבה את העסק האופנתי שהקימה ומשיקה היום (ו') ליין קפוצ'ונים מיוחדים לחורף בעיצובה האישי במותג שלה.

חורף חם ושיק
חורף חם ושיק © גיל טרנוס

לשבור את הכעס

הסרט החדש (והקצר) של ״לשבור את הקרח״ יצא לא מזמן ומסתבר שהצליח גם להכעיס לא מעט מהצופים שלו. הסרט הקצר באורך 21 דקות, ועלילתו סובבת סביב "אולף" האהוב והרפתקאותיו. עם זאת, הסרט גם הצליח להשיג את כעס הצופים שבכלל באו לראות סרט אחר בשם ״קוקו״, ובמקום זאת נחשפו ל-21 דקות יותר מידי, של מסחריות ושל דמות מצוירת אחרת מדיסני שבכלל לא חפצו בה. למרות שבהפקות דיסני מקובל לשלב בין דמויות ובין סרטים, נהוג שלא להוסיף כמעט חצי שעה של סרט אחר, ועל כך הצופים התעצבנו. בארץ הסרט יוקרן בגרסא מדובבת בלבד.

© Disney באדיבות yes

דרך חדשה

אחרי שלוש שנים עמוסות בהן שילבה גם פרויקטים על המסך הקטן והגדול, השחקנית וכוכבת הנוער, עמית פרקש, סיימה את לימודיה בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין בתל אביב ומקבלת באופן רשמי את הטייטל "שחקנית". פרקש השתתפה בלא מעט פרויקטים של בית הספר, האחרון שביניהם היה המחזה "חנות קטנה ומטריפה" בה כיכבה בתפקיד הראשי.

 

לא ברור לי איך מסכמים 3 שנים כאלה מטורפות, מדהימות, מרגשות ומאתגרות ?? אני רק אגיד שההחלטה שלי ללכת ללמוד הייתה ההחלטה הטובה והמתנה הטובה ביותר שיכולתי להעניק לעצמי, קיבלתי את עצמי מחדש. ביום שנכנסתי לבית של @eranpesach המורה האהוב שלי והוא אמר לי שאלך ללמוד משחק ביורם לוינשטיין-צחקתי לו בפנים ואמרתי לו שאני מפחדת להיפתח מול אנשים ושאין שום סיכוי שזה יקרה. אחרי חצי שנה מצאתי את עצמי בשכונת התקווה, בכיתה עם אנשים זרים, מדברת על עצמי, נחשפת ואומרת דברים שמעולם לא העזתי להגיד או לדבר עליהם והכי חשוב מרגישה ראויה ושייכת שוב. הבית החם, האוזן הקשבת, החיבוק, הנזיפות, הכעס והצחוק כל אלו גרמו לי והפכו אותי לבנאדם טוב יותר, בטוח בעצמו ובעיקר לשחקנית מקצועית שיודעת בדיוק מה היא רוצה ושווה . בית הספר נתן לנשמה שלי בית חם ונתן לי להגיע איתה הכי גבוה שרק אפשר. האנשים המדהימים שעובדים בבית ספר הזה היו עבורי משפחה - נורית חליל, ענבר דרורה, דפי שרית, זיו איל וכמובן לילך האהובה ויורם אהוב ליבי שתמיד תמיד דחף אותי קדימה, אהב ללא תנאים והאמין בי ממש מהרגע הראשון. תודה לכם על חוויה שלא תישכח, אתם תיהיו תמיד חלק ענק מהלב שלי ומהדרך שלי . לערן פסח הבאמת יחיד ומיוחד שמלווה אותי כבר 3 וחצי שנים בכזאת מסירות ואהבה ולא מוותר לי אפילו לא לרגע . לסוכנים המדהימים שלי בadd שקיבלו את ההחלטה שלי ללכת ללמוד ונתנו לי כתף תומכת במשך כל הדרך. לחברים הקרובים שלי שתמכו בי ולא הייתה הצגה או תרגיל שלא הגיעו אליו. למשפחה המדהימה שלי שבלעדיהם אני כלום ושום דבר, לבן זוג המדהים שלי שבאמת כל כך תמך והיה שם עבורי כל הזמן, לכיתה החד פעמית שלי שהפכנו למשפחה גדולה ותומכת ולחברים שילכו איתי לכל החיים - תודה לכם על רגעי אושר, צחוק, וכאב. אלו היו רגעים משמעותיים ומדהימים עבורי. תודה ליקום על הזכות לעשות את מה שאני כל כך אוהבת ותמיד חלמתי עליו ואחרון חביב לאח שלי תם שמלווה אותי כל הזמן מלמעלה מגישים איתי את החלומות שלי לצד הכאב הכל כך גדול שמלווה אותי יום יום ונותן לי את הכוחות לראות כמה טוב ואושר יש בעולם . אוהבת את כולכם לחיי התחלות חדשות ❤

A post shared by Amit Farkas (@amitfar) on

נשיקה מזמרת

עוד ממה שקרה השבוע, היא שהרשת געשה בעקבות נשיקה בין שני סלבס מהביצה העולמית. השבוע, הזמר הארי סטיילס זכה הארי זכה בפרס עבור האמן הבינלאומי הטוב ביותר (כבוד!) אבל מה שיותר הפתיע, היא העובדה שבדרך אל קבלת הפרס, סטיילס עשה עיקוף בין הקהל כדי להגיע אל לורד, זמרת מצליחה לא פחות, וכדי לנשק אותה על הלחי. האם מדובר בדרישת שלום קטנה, בהתלהבות מהזכייה בפרס, או שמה מדובר בתחילתו של משהו חדש? ובכן, בעקבות הנשיקה הקטנה הזו הרשת לא הפסיקה לגעוש ולהעלות השערות.

חי בסרט

הוא התחיל את דרכו בהרכב של "מה קשור" ושיחק בכמה וכמה סדרות שאי אפשר לשכוח כמו : "ג'ודה", "השיר שלנו" וכמובן בהצגות התיאטרון המצליחות "קזבלן", "חשמלית ושמה תשוקה" ו"מצחיקונת", אך כעת עמוס תמם ירוויח טייטל נוסף בחייו. תמם, מוסיף לעצמו עוד פרויקט כייפי במיוחד והפעם ידבב בסרט הילדים החדש "פרדיננד" את התפקיד הראשי.  את הסרט תוכלו לראות במסכים בישראל כבר ב-14 בדצמבר.

 

סוגרת מעגל

במוצ"ש האחרון הזמרת עדן בן זקן הרימה מופע מרשים במיוחד בהיכל "מנורה מבטחים". לכבוד המאורע המרגש החליטה עדן לסגור מעגל עם האודישן שלה באותו המקום בדיוק לפני כמה שנים, ועלתה לבמה עם חליפה מנומרת מרשימה השינוי הקטן הוא שהפעם זה ממש לא ב-30₪. מיד לאחר המופע עדן ובן זוגה שוקי שכבר מכנה אותה "אשתי" נסעו לחופשה רומנטית ומפנקת ברומא.

 

ליל אמש , היכל מנורה מבטחים 🔥🔥🔥

A post shared by מזרחית זה להיט (@mizrahitzelahit) on

קללת גליי

מה עובר על שחקני גלי? מאז שהסדרה ירדה לאוויר עלו לכותרות שמותיהם של כוכבי הסדרה, אבל לצערנו - לא בהקשרים טובים. הפעם תורה של נאיה ריברה. השחקנית שגילמה את דמותה של סנטאנה לופז, נעצרה השבוע בחשד לתקיפת בן זוגה, ריאן דורסיי. על פי דורסיי, השחקנית הכתה אותו בראשו ובשפתיו בזמן שטיילו עם בנם הקטן. אבל חכו, הסיפור לא כזה פשוט. בשנה שעברה ריברה הגישה בקשה לגירושים מדורסי אחרי שהיו נשואים רק שנתיים, אבל ממש לפני כחודשיים הם דווקא עצרו את תהליך הפרידה והכריזו שהם מנסים לעבוד על הזוגיות שלהם. אז... אנחנו מניחים שזה לא עבד, הא?

הפרוייקט: אירוויזיון

היא אומנם כיכבה בעונה השנייה של "פרויקט הלהקה" בערוץ הילדים ואף זכתה להכנס ללהקת הבנות "לוליפופ", אך מאז פירוק הלהקה לא שמענו מסתו וקנין - עד עכשיו. ביום ראשון הקרוב תעלה וקנין על בימת האודישן של "הכוכב הבא לאירוויזיון" (21:00, קשת 12) ותנסה להרים את המסך בדרכה לאירוויזיון 2018. בהצלחה!

© צילום מסך מתוך התכנית

הכוכב הבא

בשעה טובה! יאנה יוסף וציון ברוך מצפים לבן זכר. יאנה, שנמצאת בהריון שני, חשפה את הבשורה בחשבון האינסטגרם וכתבה: ״זה תינוק״, ובכך בעצם בישרה לעולם שמדובר בבן. התינוק המיוחל הצטרף לביתם הגדולה של השניים העונה לשם המיוחד - אלה אנדריאה ברוך.

 

Its a baby boy 🍼👼🏼✋🏼

A post shared by Shop Now👇🏼 (@yanayosef1) on

הנסיך שלנו מתחתן

הנסיך הרווק המבוקש ביותר בכל הממלכה המאוחדת שינה השבוע את הסטטוס הזוגי שלו ובחר להתארס לבת זוגתו האמריקאית, השחקנית מייגן מרקל. כך מסר ארמון המלוכה בשמחה: "הנסיך הודיע להוד מלכותה וביקש וקיבל את ברכת הורי העלמה מרקל". המאורסת המבוקשת היא מייגן מרקלבת ה-36 - שחקנית אמריקאית שכיכבה בעבר בסדרה הפופולרית "Suits". החתונה המלכותית צפויה להיערך באביב 2018 וכן תשודר בשידור חי בכל העולם, כמו החתונה המלכותית הקודמת של ויליאם וקייט שנצפתה על ידי 24.5 מליון אנשים: גם החתונה הזו מתוכננת לשבור שיאי צפיות ואף להפוך לאירוע הטלוויזיוני הנצפה בתולדות ההיסטוריה.

עוד חתונה

בתחילת חודש ספטמבר שחקן הכדורגל של קבוצת ברסה כרע ברך מול חברתו הישראלית בארבע השנים האחרונות, קורל סימנוביץ'. השבוע התבררו פרטים ראשוניים לגבי החתונה הנוצצת של השנה. על פי דיווחים, השניים החליטו להפוך לבעל ואישה בישראל ואפילו קיימת אופציה לאולם האירועים "חוות רונית" סמוך להרצליה. מעבר לשחקן הכדורגל ההורס שיגיע לבקר בארץ הקודש, קיימת האפשרות כי חברו הטוב אגדת הכדורגל ליאו מסי- ינחת גם בישראל ויבוא לחגוג עם הזוג את היום המאושר בחייהם.

 

Forever!🙌🏻💍❤️ #YES

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

אהבה באילת

כבכל שנה עמותת אהב"ה (ארגון הנכים בישראל המיוחד) מוציאה את ילדי העמותה הנכים ובני משפחותיהם לנופש באילת שם מגיעים למלון מפואר עם חדרי פעילות מגוונים ושלל סלבס המגיעים לשמח אותם. השנה הגיעו: רגב הוד, עומרי בן נתן, דניאל לוי וגם: דין מירושניקוב דהחליט להפתיע את הילדים והגיע בטיסה מיוחדת היישר לאילת יחד עם בת הזוג שירן סנדל. עבור דין מדובר בהזדהות עם הילדים, שגם הוא מוגדר כנכה צה"ל כשנפצע בפעילות מבצעית מטעם הצבא, השניים התקבלו במחיאות כפיים והתרגשות רבה מצד הילדים שלא ידעו כלל על הגעתם.

© אור גפן

זה הקטן גדול יהיה

אחרי העוגה המוגזמת שאמא רוסלנה הזמינה לו, יאן גולן ממשיך לחגוג את יום הולדתו ה-3 אך הפעם מי שמרים לו מסיבה ענקית הוא דווקא האבא אייל גולן. האירוע המיוחד התקיים בעיר רחובות שם נהנו המוזמנים מפעילויות רבות ומתקני ענק מתנפחים והכל באווירת ג'ונגל וחיות שהוא כל כך אוהב. אנחנו מאחלים מזל טוב!

© ארן חן צלמים

עבר בהצלחה

השבוע הופיע בישראל הזמר ווילי וויליאם  ואמן הרגאטון פארוקו, ומעבר להופעה הלוהטת וההיסטורית בהאנגר 11 בתל אביב, היה גם אמן ישראלי שחימם עבורם את הקהל. מדובר ב-DJ גל מלכה שאף הסתחבק עם הכוכבים מאחורי הקלעים. וילי החמיא למלכה על ההופעה וציין בפניו שרואים שהוא מעבר ל"דיג'יי" ומרגישים את האהבה שלו לקהל ולבמה. בנוסף, ציין שממש ישמח לעבוד עם מישהו מישראל.

© עומרי סילבר

אבידות ומציאות

אם לא מספיקה עקירת שן הבינה של שירן סנדל השבוע, הכוכבת האהובה נאלצה להתמודד עם דרמה נוספת. ממש באותו יום של הטיפול הכואב, נודע לסנדל כי החתול האהוב של בן הזוג, דין מירושניקוב, החליט לברוח מהבית. למרות הכאבים הכוכבת לא היססה ויצאה לחפש אותו ברחבי העיר - אומנם ללא מוצא. אך אל דאגה, הסוף טוב והחתול החליט לשוב לביתו ולמשפחה הנוצצת שלו.

© אינסטגרם
תגובות