בגיל חמש: האם לבת של ביונסה יש סטייליסט ושף פרטי?. צילום: gettyimages

בגיל חמש: האם לבת של ביונסה יש סטייליסט ושף פרטי?

זה לא סוד שביונסה היא המלכה הבלתי מעורערת של עולם המוזיקה, אבל האם גם ילדיה שלה ושל ג'יי זי זוכים לשלל פינוקים שלא יביישו בני מלוכה? כל הפרטים

אין ספק כי ביונסה היא באמת מלכה, שמנהלת קריירה סופר מצליחה ובמקביל גם מגדלת שלושה ילדים. אבל לפי דיווחים מעבר לים הכוכבת מפנקת את בתה, בלו אייבי בת החמש בצוות שלא יבייש בני מלוכה. למרות שלהיות הבת של ביונסה זה באמת להיות בת מלוכה במובן מסוים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מגזין הרכילות הצהוב "Star" מדווח כי קווין בי לא חוסכת כשזה מגיע לילדיה. היא אוחזת בצי של כשלוש מטפלות ועבור בלו אייבי, בתה הבכורה, היא שוכרת מורים פרטיים שמלמדים אותה צרפתית, סוואהילית (שפה אפריקאית), אמנות, ובלט. בנוסף, הצהובון מדווח כי לבתה של הזמרת יש שף פרטי כדי לספק את ה"תיאבון הנבחר שלה" הוא מבשל עבורה פסטה בצורת רקדניות מחיטה מלא עם אספרגס אורגני וגבינת צ'דר עתירת וויטמינים.

אבל זה לא הכל. עוד טענו במגזין הרכילות כי לבלו אייבי יש גם סטייליסט אישי שתמיד מלביש את הזאטוטה בכחול ודואג שהיא תחליף בגדים לפחות חמש פעמים ביום. במגזין גם דיווחו כי קווין בי שכרה מומחי משחק להבטיח שילדיה יהנו ממשחקים מהנים.

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 למרות שזה מהנה לדמיין את חייהם המפוארים של ילדיה של קווין בי נספר לכם כי אתר הרכילות "Gossip Cop" בדק את הדיווחים, ומקורב לכוכבת מסר כי הסיפור הוא "בדיוני". אמנם לביונסה אכן יש שלוש מטפלות, אך לבתה החמש אין שף פרטי, סטיילסט אישי, צי של מורים פרטיים ומומחים למשחקים. אז למרות הכל, כנראה שילדיה של ביונסה הם אולי קצת כמונו.

 

תגובות