על חם: הסלבס שנתפסו משקרים ברשתות החברתיות. צילום מסך מאינסטגרם

על חם: הסלבס שנתפסו משקרים ברשתות החברתיות

איך אנחנו אוהבים לתפוס את הסלבס שלנו גם ברגעים אנושיים, כי אחרי הכל כולנו בני אדם ואין דבר יותר אנושי מלטעות. אבל מה קורה כשאתה נתפס משקר מול כל העולם? הכוכבים הבאים מכירים את ההרגשה

כאשר מיליוני עיניים מכל כל העולם בוחנות אותם, אין ספק כי עבור מפורסמים שנתפסו משקרים מדובר במצב לא נעים. תתפלאו לגלות שכמה מהכוכבים האהובים עליכם לא דיברו אמת והשקר שלהם נחשף מול כל העולם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בלה ת'ורן

בשנת 2016, השחקנית העלתה תמונה בה היא נראית לבושה בג'קט פרווה כשלטענתה מדובר בפרווה מלאכותית. אלא שעל פי אתר הרכילות "TMZ" מדובר בשקר, מכוון שהג'קט הוא של המותג "אליס אנד אוליביה" ועשוי מפרווה אמיתית של ארנבת ושועל. דרך אגב, הג'קט עולה 1,700 דולר.

בריטני ספירס

בשנת 2016 ספירס העלתה תמונה לאינסטגרם של תירס צרוב באופן מקסיקני שהיא הכינה לכאורה, אלא שהתמונה הזו נלקחה מהאינטרנט ואם תחפשו בגוגל את המושג "Mexican grilled corn"(תירס מקסיקני על הגריל), התמונה שהעלתה בריט-בריט תהיה בין הראשונות שתראו.

 

It's honestly too good to be true mmmm 😋

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

 קלואי קרדשיאן

לקראת חג ההודיה העלתה הכוכבת תמונה של מאפים שונים שטענה שאותם היא הכינה, אך מדובר בשקר! מסתבר שאותם מאפים הם מאפים קנויים ממאפיה בלוס אנג'לס. לא נורא קלואי, העיקר הכוונה.

ג'סטין ביבר

בשנת 2014 העלה ביבר תמונה לחשבון האינסטגרם שלו בה הוא נמצא במטוס. לצד התמונה כתב הזמר כי זהו מטוס חדש שקיבל לכבוד הכריסמס, אך האמת היא שלא מדובר באיזו מתנה לשנה החדשה אלא במטוס ששכר.

 

New jet for Christmas, and she's beautiful

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

 באו וואו

הראפר פרסם שהוא טס לניו יורק במטוס פרטי, אלא שהוא בכלל טס בטיסה רגילה במטוס ציבורי עם כל פשוטי העם! איך העולם גילה שהוא משקר? אחד הנוסעים בטיסה צילם אותו ופרסם את התמונה בסנאפצ'אט. מביך.

תגובות