נס גדול היה שם: הכוכבים ההוליוודים שחגגו את חנוכה. צילום: Gettyimages

נס גדול היה שם: הכוכבים ההוליוודים שחגגו את חנוכה

כמדי שנה אנו מקבלים תמונות וסרטונים מחגיגות החנוכה ברחבי העולם וגם הפעם קיבלנו תמונות מהסלבס האהובים עלינו הנוכחים במסיבות חנוכה באווירה בינלאומית

השנה, לאחר הכרזת טראמפ על סוגיית ירושלים, סלבס רבים נמנעו מלהראות נוכחות באירועים יהודיים כדי למנוע התלהמות ברשתות החברתיות. ובכל זאת יש את הסלבס הקבועים שישוויצו באהבתם לתרבות היהודית ויעלו חיוך על פנינו.
 
עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס

איך אפשר להתעלם מהזוג המלכותי של עולם הבידור והוליווד שהעלו תמונה מהחנוכייה שלהם והזכירו לנו עד כמה אפשר לשלב בין תרבויות שונות, וזאת לאחר שקוניס שיחקה בסרט "אימהות רעות 2" שכולו מדבר על חג המולד. לגמרי סגירת מעגל לשני הצדדים. מה שלא היה ברור זו הסיבה שבגללה אשטון הסיר את התמונה מהאינסטגרם שעות ספורות לאחר פירסומה.
© אינסטגרם

אלן דג’נרס

הקומיקאית הכי גדולה של הוליווד מקיימת בימים אלו את שבוע חלוקת המתנות לחג המולד לקהל התוכנית שלה כמיטב שנה ובמקביל איחלה בטוויטר חג חנוכה שמח לכל העוקבים שלה, והקדישה את איחול זה במיוחד לפוליטיקאי המאריקאי היהודי רוי מור. חג שמח אלן!

© אינסטגרם

קייטי פרי

הזמרת הנוצצת ואחת ממלכות הפופ היא מבין הזמרות היחידות שמוקפת בחברים יהודיים ומפגינה אהבה אל התרבות היהודית ואל ישראל מכל עבר. וגם עכשיו באווירה כה מתוחה, היא העלתה סירטון לאינסטגרם מחגיגות החנוכה במיאמי רגע לפני ההופעה שלה וחיממה את ליבנו.

© אינסטגרם

סופיה ריצ'י

עוד מישהי שניצלה את מעמד האינסטגרם שלה כדי לתעד את חגיגות החנוכה שלה היא אושיית הרשת שידועה בתור הבת של הזמר האגדי ליונאל ריצ'י והאקסית של ג’סטין ביבר. בליל החנוכה פורסמה תמונה של סופיה עם כיפה וכיתוב ״חנוכה שמח״ ברשתות החברתיות, ומי שעומד מאחורי התמונה הוא בן הזוג היהודי של סופיה, סקוט דיסיק, האקס הידוע של קורטני קרדשיאן.

 

Scott posted on his IG story! So Sofia is in his house 😂☺️

A post shared by Sofia Richie (@sofiarichieteam) on

פינק

הזמרת הידועה שיתפה גם היא בערב חנוכה את החנוכיה שלה באינסטגרם למיליוני העוקבים שלה, והיא אף שרה במהלך הסרטון. אז מה את אומרת על הופעה לחג?

 

Help. I have a burning question

A post shared by P!NK (@pink) on

סקוטר בראון

ובמעבר חד מכוכבים נעבור אל העומדים מאחוריהם. השנה סקוטר בראון, המנהל האישי של כוכבי הפופ אריאנה גרנדה וג׳סטין ביבר, העלה את חגיגות חג החנוכה בביתו ולא חסך בתמונות שהציפו את עמוד האינסטגרם שלו ושל העוקבים שלו בתמונות החג. גאווה יהודית!
 

Levi is like “where my presents at man!?” 😂😂😂 #happyhanukkah

A post shared by Scooter Braun (@scooterbraun) on

תגובות