רכילות בקטנה: נועה קירל תשפוט בתכנית ריאליטי חדשה. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: נועה קירל תשפוט בתכנית ריאליטי חדשה

השבוע ברכילות בקטנה: מיכאל אלוני ועומר דרור בפרויקט משותף, שם חדש מצטרף למשפחת הקרדשיאן, כוכבי הרשת מגיעים למסך וליידי גאגא בדרך לווגאס

 
התעסקתם בבאסה של החזרה ללימודים? תתנחמו! כי שישי הגיע ואיתו הסיכום שלנו לכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור ואולי פספסתם. מוכנים?

בינינו זאת אהבה

זוגיות חדשה בביצה! השבוע נחשף כי הזמרת הצעירה וכוכבת הנוער, עדי ביטי, כבר לא לבד. ביטי שנמצאת לקראת צילומים לעונה חדשה לשעשעון בהנחייתה, מנהלת זוגיות עם איתן דרעי, בן 18 שיתגייס ממש בקרוב לצה"ל. אנחנו מחכים ללהיט אהבה על הבויפרנד הראשון!

 

A post shared by פנאי פלוס Pplus (@pnaiplus) on

"צחי ופירחית" הסוף?!

סדרת הרשת שכבשה את כולנו "צחי רבינא ופירחית" צילמה השבוע את הפרק האחרון לסדרה שלה. יהונתן ולירז סבג, המגלמים את הדמויות אותן יצרו, פרסמו השבוע על סיום צילומי הסדרה והודו לכל הצופים על צפייתם בה והודיעה שהסדרה לא תשודר יותר ברשת אחרי הפרק האחרון שיעלו בקרוב, האם זה הסוף? אז זהו שלא,
הסדרה האהובה על כולנו עוברת מהמסך הקטן למסך הגדול ועונתה הבאה שנכתבת ממש בימים אלו תשודר בערוץ הצחוק של "טדי" בפרטנר TV.

הסוכה של פרוגי 4: צחי ופירחית
 

קאמבק?

כוכב "האח הגדול" ו-"גולסטאר", דודו כהן (מעפולה) חגג השבוע יום הולדת 35 וכמובן שהחברים הטובים באו לפרגן. מה שלא ציפו לו בכלל היה שלאחר שנפרדו, קסניה ועומרי (שאומנם הגיעו בנפרד לאירוע) נצפו במסיבה מחליפים מילים ואף מתחבקים! מה שהעלה כמובן המון סימני שאלה וניחוח של קאמבק. עוד הגיעו לחגוג: האולטראס, שני גולדשטיין והחבר עומר גורדון, אביבית בר זוהר, דורון מירן ועוד.

© אור גפן

יורש העצר

אחד ההריונות המעניינים ביותר בתקופה האחרונה הוא כמובן ההיריון של קיילי ג'נר. למרות שאין עוד אישור רשמי להריון הזה בכלל, הצהובונים והמעריצים כבר בטוחים מה השם שקיילי בחרה לבייבי שלה. כידוע לכל מוצר שקיים בחברת הקוסמטיקה של קיילי יש שם משלו, שבדרך כלל קרוי על שמות בנות המשפחה, לכן המעריצים והצהובונים בטוחים כי הבייבי של קיילי קרויה על שם אחד מהמוצרים האחרונים, האופציות הן: הולי, פיץ' וג'ינג'ר.

בלי עין הרע כמובן
בלי עין הרע כמובן © gettyimages

בייבי בום X2

בשעה טובה לזמר הלטיני המפורסם אנריקה איגלסיאס נולדו תאומים, בן ובת ושמם: לוסי וניקולס. אם לא זכורה לכם הודעה על ההריון הזה, זה בסדר. מה שממש מפתיע לגבי ההיריון הזה הוא שבניגוד לקארדשיאנס, על ההיריון הזה אף אחד לא ידע! מעניין אם רותם כהן התקשר לאחל מזל טוב.

עצוב מאוד!

השחקנית בלן פרסלו שלקחה חלק בעונה הרביעית של הסדרה המצליחה "כמעט מלאכים" שמה קץ לחייה. בלן שיחקה את דמותה של טרה, בת הזוג של לוקה. על פי הדיווחים השחקנית הייתה בדיכאון גדול מכיוון שאחרי הסדרה "כמעט מלאכים", היא לא הצליחה להשיג תפקידים, בתקופה האחרונה היה תפקיד שהיא ממש רצתה ולאחר שלא השיגה אותו זה שבר אותה. ויקטוריו ד'אלסנדרו ששיחק את בן זוגה בסדרה כתב: "אינני יכול לתאר את תחושותיי כרגע, ואת ההרגשה הריקנית שנותרה לי בנשמה. את היית כמו אחותי הקטנה, היקרה והיפה. אהבתי אותך ואמשיך לאהוב אותך לשארית חיי".

 

No tenía las fuerzas ni crea que tenga la cabeza preparada para describir lo que siento , el vacío que me queda en el alma . Te fuiste mi hermanita querida , preciosa ,con tu arte que llevabas en cada detalle de tu vida . Nuestras miradas , risas y silencios me los guardo para siempre . Te fuiste loca hermosa ! Vos que nos juntabas a todos en tu casa con la excusa de buena música y charlas vino x medio . Te llevas una parte de mi , hoy la sensación es tu ausencia y el dolor pero soy creyente que a medida que pasen los días te voy a extrañas más y más . Te quise y te voy a querer toda mi vida , en unas horas voy a un recital y te voy a recordar ahí con música de fondo como a vos te gustaría . Gracias a la vida por dejarme disfrutar y querer personas como vos . Ya nos vamos a volver a ver y abrazarnos enteramente . Prometo recordarte en cada jazz , cada murakami que lea , cada Rock que escuche . Hasta siempre , te voy a querer siempre , prohibido olvidar . Dejaste en alto lo que es la palabra AMIGA 😞😥

A post shared by Victorio DAlessandro (@vicdalee) on

מושיטים יד!

כ-900 ילדים חולי סרטן וילדים בעלי נכויות מורכבות הגיעו לחגוג את חג החנוכה במסיבה מחממת את הלב של עמותת "להושיט יד" במתחם האירועים LAGO בראשון לציון. הילדים נהנו מהופעה של ליאור נרקיס שהעלה ילדים חולים לבמה לשירים משותפים. את האירוע הנחתה שירן סנדל, כמובן שאנשים רבים מהביצה הגיעו לחגוג ולשמח את הילדים, כמו: משפחת רפאלי – בר, און וציפי, אילנית לוי, אגם רודברג, עמית פרקש, דניאל ליטמן, מור סילבר, אביה מלכה, נוה צור, גיא זוארץ, למידע נוסף ותרומות לילדים הגיבורים: 3788* .

© צילום: מאור אוחנה

וולקאם ווגאס

אחרי בריטני ספירס וג'יי לו, כעת הגיעה תורה גם של ליידי גאגא לעשות מופע בוגאס. יום לאחר הפצת השמועות כי היא הולכת לקיים מופע שכזה, אישרה הליידי בכבודה ובעצמה בטוויטר: "השמועות נכונות! תתכוננו למופע חדש זה היה החלום שלי כל החיים שלי... אני כל כך מאושרת! תפגשו אותי בלאס וגאס!".

© צילום: Getty Images

אורות הזרקורים

בשבועות האחרונים עולה הצגה בכיכובה של נועה קירל "שלושת המוסקטרים". עוד קולגה של קירל לקאסט הוא השחקן עמוס תמם שהחליט השבוע להפתיע אותה בדרך משעשעת במיוחד. לאחר סיום הופעה שלישית ביום, קירל ירדה מהבמה ונכנסה למאחורי הקלעים כשלפתע עמוס קפץ והבהיל אותה, קירל שבהחלט לא צפתה לזה נפלה מרוב בהלה. עוד מקרה מיוחד שקרה בהצגה הוא שני האורחים המיוחדים, ינאי בעלו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל ובנו רוי בן ה-4 הגיעו לצפות בהצגה ונפגש עם קירל מאחורי הקלעים. מרגש.
 
צילום מסך מאינסטגרם
 

עוד בשורה משמחת אף יותר מצדה של הכוכבת הצעירה. הבוקר (ו') פורסם במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות" בראיון עם הזמרת כי זו צפויה להיות שופטת בריאליטי הכשרונות החדש "גאט טאלנט ישראל". זאת כזכור לאחר שקירל הייתה במגעים מול תכנית כשרונות אחרת של אותו הערוץ, "אקס פקטור", כשופטת המחליפה של שירי מימון, אך שם עדן בן זקן תפסה את הכסא.

תוצרת ישראל

השחקנית והזמרת ג'ניפר האדסון, מנטורית ב-"The Voice" האמריקאית, בחרה ללבוש באירוע הגמר שמלה של המעצב הישראלי יניב פרסי. עוד סיפר המעצב כי: "השמלה הותאמה לה אישית. יצרנו אותה למידותיה כדי שתתאים ותחמיא לה באופן מושלם". שלומית מלכה מחכה לשמלה שלה!
 
 

A post shared by Yaniv persy (@yaniv_persy) on

קסם של פגישה

כחלק ממסיבת חנוכה פרטית שנערכה בלוס אנג'לס השבוע, פגשה קים קרדשיאן גם את אמן החושים הישראלי ליאור סושרד שלאחרונה מטייל לא מעט בעולם ומפיץ את יכולתיו המדהימות. סושרד הראה לקים מספר טריקים וקסמים, על אף שקים לא נראתה מופתעת במיוחד בסרטון. Oh Well… בכל זאת לא כל כך קל לרגש את קים קרדשיאן.

 


מהצד השני

לא רק שחקן ומנחה: מיכאל אלוני מתגלה לנו כמולטי-טאלנט. לפי פרסומים אחרונים החלו הליהוקים לסרטו החדש שכתב אלוני וגם הפעם הוא על תקן הבמאי. אמנם זה סרטו השני שלו, אך הפעם מדובר בסרט באורך מלא. אנחנו מאחלים המון בהצלחה!

© לנס הפקות

הכי מלך

את מיכאל אלוני מהאייטם הקודם תוכלו לראות בקרוב לצד כוכב נוער ענק ואהוב במיוחד - עומר דרור. השניים יככבו יחד בסדרת דרמת הפשע המתהווה של HOT, "מלכות". השניים מצטרפים לזמרות ריטה ונופר סלמאן ולשחקנים: מלי לוי, עדי אלון וליהי קורנובסקי.

הוונדר השבועי

לאחר שכבשה כל יעד אפשרי בהוליווד ועל הדרך מביאה הרבה כבוד לישראל, גל גדות קוטפת תואר נוסף ומוסיפה לרשימת הזכיות המכובדת שלה את תואר "הכוכבת העולה" בטקס פסטיבל הסרטים פאלם ספרינג לשנת 2018.
 
© באדיבות גלובוס מקס

גן חיות

השבוע המחזמר "מדגסקר" זכה לטוויסט מפתיע בעלילה. בהופעה שהתקיימה בבית החייל בתל אביב נאלצו לעצור לכמה דקות את המתרחש על הבמה, הסיבה: תקרית אלימה בין הורי הילדים אשר רבו על מקומות ישיבה ועוררו מהומה גדולה. כוכב המחזמר, השחקן עומרי רוטברד, ניגש לשוחח עם הילדים המבוהלים ולהרגיע אותם מהבהלה הגדולה.

נחיתה רכה

הדוגמנית קורל סמינוביץ' נחתה השבוע היישר מויאטנם אל סט הצילומים של מותג האופנה המוביל בישראל  GALITA. כזכור, סימונוביץ' המאורסת, נכנסה היישר לנעליה של דנה פרידר ששימשה כפרזנטורית של מותג האופנה במשך כמה עונות.
 
© דורון ברסקי

הכוכבת הבאה

אחרי שנים של עיסוק בתעשיית המוזיקה שכללו בתוכם כתיבת והלחנת שירים, שירה, דיבוב, ואפילו שופטת ומורה בתכניות ריאליטי, קרן פלס עושה את צעדיה הראשונים בעולם הקולנוע. השבוע פורסם כי פלס לוהקה לסרט "הארוחה" המבוסס על אדם זר שנכנס לקליניקה של פסיכולוגית ידועה ובעלת מוניטין (אותה תגלם פלס) ומספר לה את סיפורו שגורם לשינוי משמעותי בחייה ובכך מוביל אותה למסע ארוך מאוקראינה ועד ישראל של שנת 2003.
 
 
תגובות