התחלות חדשות: קים אור אזולאי והחבר נפרדו. צילום: רפי דלויה

התחלות חדשות: קים אור אזולאי והחבר נפרדו

פרסום ראשון: לאחר כשנה של זוגיות, הכוכבת ואושיית האינסטגרם, קים אור אזולאי, והחבר יואב מילשטיין, החליטו לסיים את מערכת היחסים

כוכבת הנוער ואושיית האינסטגרם המצליחה בת ה-15, קים אור-אזולאי, שכיכבה בשנה החולפת בתכניתנו "No filter", הוציאה שתי קולקציות קפסולה לחברת האופנה, השיקה ליין כובעים ייחודה עם מותג הנושא את שמה, ועתידה לככב בקרוב על המסך בסדרה "הסטייליסטית" ובסדרת הנוער "אילת", מתמודדת בימים אלו עם פרידה מפתיעה וכואבת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הבוקר (א'), נודע למערכת "פרוגי" כי אזולאי והבויפרינד שניהלו זוגיות בשנה האחרונה החליטו לסיים את מערכת היחסים ביניהם, שכללה פוסטים ותמונות דביקות שגרמו לכולנו לקנא.

השניים הכירו במסיבה שלאחריה מילשטיין עשה את הצעד הראשון ושלח לאזולאי הודעה, ומאז השניים פצחו בזוגיות פטוגנית במיוחד, שבסופה הכוכבת הוריד עוקב באינסטגרם לאקס, בעוד שמילשטיין ממשיך לעקוב ולהתעדכן אחריי האקסית המפורסמת.

כזכור, מילשטיין דאג להתרחק מאור הזרקורים, לכן השניים העלו מעט מאוד תמונות ביחד. כמו כן, בעקבות הלו"ז הצפוף של הכוכבת, השניים נאלצו לקבוע מראש את הפגישות ביניהם, מה שהקשה על הזוג, וייתכן שאף הוביל לפרידה.

בימים יפים יותר
בימים יפים יותר © רפי דלויה
תגובות