סודות הסוכן: כל אחד ראוי להצליח. צילום: Fotolia

סודות הסוכן: כל אחד ראוי להצליח

רונן אור צרפתי עונה על שאלות הגולשים בטור מיוחד העוסק בצעדים הראשונים בעולם הבידור, התעשייה והפרסום. והפעם: אל תתנו לאחרים להוריד אתכם!

גם הפעם רונן אור צרפתי, סוכנם ומנהלם האישי של כוכבי נוער גדולים ואהובים, מביא לכם טור מיוחד שיענה על עוד כמה שאלות חשובות הקשורות לצעדים הראשונים התעשייה הענקית. והפעם: למה כל אחד מכם כן ראוי להצליח?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בעודי עובר על הפייסבוק שלי קפצה לי תמונה שלי מלפני תשע שנים, הסתכלתי בתמונה ובחנתי אותה בעצבות מסויימת, אמרתי לעצמי אם הייתי מבין אז כמה יפה חתיך ומוצלח הייתי אז, כמה חיי היו שונים, בלי רגשי הנחיתות, בלי חוסר הביטחון שכל כך מאפיין את כולנו, בלי ההבנה שאני שווה כמו שאני, בלי הספקות שאכלו לי את הנשמה, בלי האפשרות למכור את עצמי בזול לאנשים, שאני צריך הייתי לקום בבוקר ולחגוג את מי שהייתי.

© Fotolia

היום אני בן 40 (וואו, כבר 40!) והיום אני מעריך יותר, מקבל יותר, מכיל יותר את עצמי ורך יותר.
כמה מכם לא מבינים כמה אתם יפים, מוצלחים, מוכשרים - כי אולי זרקו לכם מילה לא במקום, אם זה אבא, אמא, חבר, חברה או סתם איש בסופר...

כמה משקל אתם נותנים לכל מילה שנזרקת, כמה 'לופים' של מחשבות מתרוצצות לכם בראש, שהן אפילו לא מחשבות שלכם אלא שאחרים שתלו שם, את השנאה, את חוסר הקבלה, את הספקות וביניהן: "האם אני יפה?", "האם אני שמן?", "האם אני מאושר ויכול להצליח?". הרבה מכם מרגישים שלא מגיע לכם, שאתם לא ראויים. - אז אתם כן! 

כל אחד ואחד מאיתנו ראוי ומגיע לו, כל אחד מגיע לו כל מה שהוא מאחל לעצמו ורוצה לעצמו ואף אחד לא יכול להגיד לכם אחרת.

כיום אני מנהל את האנשים והמיוצגים הכי טובים ויפים בישראל וגם הם עוברים את מה שאתם עוברים. גם להם יש יום טוב ויום שממש לא, גם הם מלאים בספקות ותובנות. אני תמיד אומר להם: אלוהים נתן לכם מתנות? תלמדו להשתמש בהם! כל יום אתה משמש השראה למישהו אחר. 

 

A post shared by Ronen Or Zarfati (@ronenorzarfati) on

אז צאו החוצה ותחגגגו את מי שאתם.

שלכם, רונן אור צרפתי.

תגובות