לא מהעולם הזה: הסלבס שמאמינים בחייזרים. צילום מסך מאינסטגרם

לא מהעולם הזה: הסלבס שמאמינים בחייזרים

בין אם הם ראו צלחות מעופפות ובין אם הם מרגישים שישנם חיים נוספים ברחבי הגלקסיה, מסתבר שלהאמין בשכנינו מהחלל החיצון זה שהטרנד הכי חם בהוליווד

במשך שנים מנסים בני האדם להבין אם יש עוד חיים בגלקסיה שלנו. בכל כמה זמן אנחנו שומעים על כותרת חדשה שגורמת לנו לתהות האם חייזרים הם אמיתיים, אלא שבשביל סלבס מסוימים, כמו האלו שברשימה שלפניכם, החייזרים הם הכי קיימים שיש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נייל הורן

חבר להקת "וואן דיירקשן" לשעבר לא רק מאמין בחייזרים, הוא גם תיכנן למכור להם את הדיסקים של הלהקה: "אני חושב שהמטרה שלנו בעשר שנים הבאות היא למכור סינגל בחלל החיצון, ולהיות הלהקה הראשונה שעשתה זאת. אני רוצה שחייזרים יקנו את המוזיקה שלנו".

רוצה שחייזרים יקנו את המוזיקה שלו © gettyimages

ניק ג'ונאס

הזמר סיפר כי בעבר הוא נחשף לכלי תעופה חייזרי: "כשהייתי בן 14, הייתי בחצר האחורית שלי ושיחקתי כדורסל עם כמה חברים, וכשהסתכלתי למעלה לשמיים והיו שם שלוש צלחות מעופפות.. הייתי משוכנע שזה אמיתי," אמר ניק והוסיף כי "אני מאמין אמונה שלמה בחייזרים ובחיים מחוץ לכדור הארץ".

מאמין אמונה שלמה © Gettyimages

משפחת קרדשיאן - ג'נר

ארבעה אחים מהמשפחה הכי מפורסמת מאמינים בחייזרים - קלואי, רוב, קנדל וקיילי. כאשר במסגרת טיול קמפינג שתועד כמובן לראליטי שלהם, ביקרה המשפחה במוזיאון שנמצא ממש קרוב לאיזור 51 (שטח צבאי סגור ששמו נקשר לא פעם בתאוריות חייזריות למיניהן).

בליל הקמפינג, ברודי וברנדון (ילדיהם הגדולים של קייטלין ג'נר, כך שהם חצי האחים של קנדל וקיילי) השתמשו באמונה של האחים האחרים בחייזרים כדי להבהיל אותם, ושכרו אנשים בתחפושות חייזרים שיקפצו מהשיחים ויבהילו את שאר האחים. הארבעה נבהלו כהוגן, אבל כמו כל אירוע בחייה של המשפחה הזו גם זה נגמר בסשן תמונות אינסטגרמי.

גם זה נגמר בסשן תמונות אינסטגרמי © צילום מסך מאינסטגרם

דמי לובאטו

בראיון לתוכנית אירוח נשאלה דמי לובאטו אם היא חושבת שחייזרים אמיתיים: "אני יודעת שהם אמיתיים. כמה אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו כבני אדם, ולהאמין שאנחנו היצורים החיים היחידים ביקום?". אגב, באותו הראיון סיפרה דמי כי היא גם מאמינה בבנות ים: "אני מאמינה שאולי יכול להיות שיש בנות ים, בכל מיני מינים שמתגוררות בחלקים של האוקיינוס ​​ההודי שבני האדם מעולם לא חקרו לפני כן".

 

אריאנה גרנדה

בראיון למגזין "קומפלקס" בשנת 2013, אריאנה גרנדה סיפרה על אמנותיה: "כמובן (שחייזרים ורוחות קיימים), יהיה כל כך טיפשי לחשוב שאנחנו האנשים היחידים פה" אמרה הזמרת והשחקנית.

אריאנה עם חבר חייזרי © צילום מסך מיוטיוב
תגובות