יש לה את זה: המרתון האמיתי של קים אור אזולאי . צילום: צ'ינו

יש לה את זה: המרתון האמיתי של קים אור אזולאי

כוכבת הרשת משיקה את הטייטל החדש כשחקנית, אך על הדרך מתגלה גם כשרון מרתון מסוג קצת שונה

אם עד כה התרגלתם לראות את קים אור אזולאי ככוכבת רשת ופאשניסטה בולטת, היכונו לקבל אותה על המסך גם כשחקנית. בשישי האחרון הושקה סדרת דרמה-קומית חדשה של "קשת 12" בה משתתפת הכוכבת הצעירה. אז איך היא כמעט פספסה את זה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"יש לה את זה" (לשעבר: "הסטייליסטית") היא סדרה חדשה ומסקרנת במיוחד. מדובר בתפקיד הפריצה של כוכבת הנוער, ניב סולטן אל עולם המבוגרים (כשהיא הדמות הראשית בסיפור). הסדרה חושפת את אחורי הקלעים הקשוח של עולם האופנה והסטיילינג הישראלי. סולטן תגלם איט גירל אמיתית שמגיעה מאשקלון לכבוש את חיי הזהר בעיר הגדולה, ומגלה שלחלום יש מחיר. היא מוצאת הכרה ופרסום אבל מסתכנת בכך שתאבד את עצמה ואת האמת שלה.

השנה הגדולה של סולטן
השנה הגדולה של סולטן © צ'ינו

אל ההשקה הגיעו הכוכבים הענקיים המככבים בסדרה: ניב סולטן, עוז זהבי, מגי אזרזר, אקי אבני, מאור שוויצר ונוספים. כאמור, גם אזולאי הצעירה (שהיא איט גירל מציאותית) הגיעה להשיק את התפקיד הנוצץ בסדרה - אך כמעט ופספסה. הכוכבת שהתה בצילומים לסדרה "אילת" בעיר הדרומית עד שישי בבוקר, משם הספיקה לעבור גם במרתון "תל אביב" ובין כל הפקקים הספיקה לנגב את הזיעה, להתארגן ולהגיע גם לפרמיירה של הסדרה החדשה. רק השבוע היא פספסה השקה אחרת של סדרה חדשה בלווין ("ככה זה") בה משחקת את בתו של אסי כהן, כך שמזל שאת זו היא לא פספסה!

אזולאי
אזולאי © צ'ינו

עוד הגיעו למרות הפקקים: גיא פינס, לירון ויצמן, אינה בקלמן, רוני דואני, גל פופולר, ידידיה ויטל ועוד. הסדרה תעלה בקרוב בערוץ "קשת 12".

חתיך!
חתיך! © צ'ינו
יש לנו הרגשה שזה להיט!
יש לנו הרגשה שזה להיט! © צ'ינו

 

 

תגובות