כואב יותר מעשר המכות: הסלבס שהחליטו לתקוף חזרה. צילום: אינסטגרם, Gettyimages

כואב יותר מעשר המכות: הסלבס שהחליטו לתקוף חזרה

עד כמה שהסלבס מנסים לשמור על איפוק, יש כמה מקרים מרגיזים במיוחד שהצליחו להעלות בהם את הסעיף ולצאת למתקפה חזרה

שגרת החיים השלווה של הכוכבים האהובים לפעמים מופרת על ידי מעריצים או תקשורת חטטנית מדי, לכן במקרים קיצוניים למדי, הסלבס יוצאים משלוותם ומחליטים לצאת להתקפה. מי למשל? קבלו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בר רפאלי

בשנת 2010, הטופמודל בר רפאלי, הייתה בשדה התעופה ולפתע הגיח צלם פאפרצי שקפץ עליה והחל לצלם אותה, רפאלי ניסתה להתעלם ממנו וכשזה לא עבד בחרה להסתיר את פניה, אך הצלם החל לחצות את הגבול ולהציק לה ולכן בחרה רפאלי להכות ולהדוף אותו ואת המצלמה שלו. רפאלי המשיכה ללכת, הצלם הלך אחריה ושאל: "את לא חושבת שהגזמת במה שעשית?" רפאלי לא הגיבה, וכך גם אנשי הביטחון בשדה התעופה, היא המשיכה ללכת והצלם המשיך ללכת אחריה ולהציק לה. רק נציין שזו לא התקרית ה"אלימה" היחידה שהייתה לכוכבת עם פפארצי.

 

ג'סטין ביבר

הזמר האהוב עלינו, ג'סטין ביבר, היה מעורב בלא מעט תקריות עם הפפארצי. הכוכב לא אוהב שמציקים לו מדי (כמו כל בן אדם), אך מבין כל המפגשים שלו עם צלמים מהסוג הזה, היו כמה תקריות שאי אפשר היה לשכוח: אחת מהן הייתה בבוורלי הילס כשביבר יצא מהחניון והצלמים התנפלו עליו ובעקבות ערימת הצלמים תוך כדי שהכוכב נוסע, הוא דרס את הצלם. אך אל תמהרו לקלל, ביבר מיד יצא מהרכב, התנצל ושדאג לצלם הפגוע. יש גם מקרה ישראלי זכור במיוחד כשבביקורו הראשון של הכוכב בארץ, הוא ניסה להתחמק מהצלמים שהמתינו לו תוך כדי שהוא רוכב באופנוע וגם שם זה כמעט נגמר בדריסה.

 

אנחל בונני

בשנת 2009 אנחל בונני איים על שני צלמי פפארצי שצילמו אותו באירוע יחצני במסעדה יוקרתית. בפעם הראשונה אנחל הסכים לתמונה אחת, לאחר מכן הם שוב צילמו אותו והוא צעק: "אמרתי לכם לא לצלם אותי, ואתם לא תצלמו אותי!". הצלמים לא הקשיבו, והמשיכו לצלם אותו, לאחר מכן הוא התחיל להיות יותר תקיף ולשחרר אמירות כמו: "אתם מטומטמים, אתם אידיוטים, מה אתם עפים עליי?״, באותו הרגע, הגיע לשם השומר שהיה במקום הפריד ביניהם ואנחל צעק: ״אנחנו עוד ניפגש!״

ריהאנה

בשנת 2013, הזמרת המפורסמת תקפה מעריץ בחשבון האינסטגרם שלה. מה קרה שם? אותו המעריץ הגיב על תמונה באינסטגרם שלה, דיבר אל רירי לא יפה ואף העיר לה על כך שיש לה בעיות של שכרות. ריהאנה לא שתקה והגיבה לו באלימות מילולית: ״לך מכאן, נמושה״

© אינסטגרם

בריטני ספירס

כוכבת הפופ הבינלאומית, ידעה לא מעט תקופות קשות בחייה וזמנים פחות טובים שלה. בין המקרים הזכורים שלה היה מקרה בו ספירס ניסתה לצאת מקופת חולים מקומית כשצלם הפאפרצי לא הפסיק להציק לה, והחל להסתער עליה ולהגיד לה כל מיני דברים. ספירס לא נשארה אדישה לעניין ורגע לפני שהחלה לפרוץ בבכי, היא דרסה בטעות את רגלו של צלם הפאפרצי. לא נעים!

© gettyimages

קים קרדשיאן

כן, גם אנחנו הופתענו לגלות שמלכת הפפארצי ומי שצמחה על ידי תמונות כאלו הייתה צריכה להגיע למצב שכזה, אך לפני כמה שנים, קים קרדשיאן, נראתה עצבנית על צלמי הפאפרצי כשאלו ניסו לגעת במכוניתה היוקרתית. כוכבת הטראש לא שתקה על כך והרגישה שהיא חייבת להגיב והחלה לריב עימם. האמת? לא נתפלא אם גם זה היה מהלך מתוכנן כדי לסגור לעצמה עוד אייטם טוב כמו שרק היא יודעת.

 

קניה ווסט

אם על קים, אשתו המפורסמת של קניה היינו בהלם שזה קרה, כאן זה בהחלט לא המצב. הראפר קניה ווסט, פגש בצלם בשדה התעופה בלוס אנג'לס, אחרי שקניה ביקש ממנו במפורשות כמה פעמים לא לצלם, הצלם סירב וקניה תקף אותו. לאחר מכן הצלם פונה לבית החולים במצב בינוני...

 

אנחנו רק נציין שאנחנו נגד אלימות באשר היא, לא משנה אם היא מוצדקת או לא. עצור_תחשוב! אלימות. לא בשבילי.

תגובות