שמחה רבה: הסלבס שיצאו מעבדות לחירות. צילום: gettyimages

שמחה רבה: הסלבס שיצאו מעבדות לחירות

מג'סטין ביבר ועד קמילה קביו: כך הסלבס המצליחים והאהובים יצאו מעבדות לחירות, ממש כמו בני ישראל!

חג הפסח בעיצומו, ולאחר שראינו מיהם הסלבס שצריכים לשיר "מה נשתנה", ומי מהסלבס תקפו חזרה במכות, החלטנו להביא לכם את סיפורי היציאה מעבדות לחירות מאת הכוכבים האהובים עלינו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא לצלם בבקשה!

להיות סלב זה לא תמיד קל: הסלבס שבתעשיית הבידור המקומית והעולמית נוכחים לא מעט לתופעת הסלפי המבוקש. אך יש כמה סלבס שלא מפחדים לומר 'לא'. לפני כשנתיים ג'סטין ביבר החליט שהוא לא מצטלם יותר עם מעריצים ופרסם פוסט נוקב על כך בחשבון האינסטגרם שלו, והשאיר את כולנו המומים, עד שבדקנו עם כוכבי הנוער הישראלים אם גם הם שוקלים ללכת בדרכו של הכוכב הבינלאומי. בנוסף לזמר, גם שחקנית הקולנוע ג'ניפר לורנס והזמר הארי סטיילס מסרבים לסלפי עם המעריצים.

הפסקה בשיא

קנדל ג'נר נחשבת לסופר מודל אמיתית, היא צעדה על השטיחים הכי אדומים ועל המסלולים הכי שווים, עשתה קמפיינים לחברות המצליחות בעולם האופנה והטיפוח, ושבוע האופנה בשבילה זה רק עוד הזדמנות להוכיח כמה שהיא אחת מהשורה הראשונה. אך הג'נרית החליטה ללכת עם הלב שלה ולהבריז משבוע האופנה והסיבה לכך הייתה פסק זמן לטובת מנוחה שלווה ורגיעה. אלו שצופים ב"משפחת קרדשיאן" וודאי זוכרים את המקרה בו הוצגה שיחת הטלפון בין קריס לקנדל שהייתה בהתקף חרדה, ואמה אמרה כי "קנדל סובלת מחרדה. המצב מחמיר בשבועות אופנה כשהיא טסה הרבה מסביב לעולם. זה יותר מדי בשבילה".

 

הילדה גדלה

עבור הכוכבת הבינלאומית, סלינה גומז, דיסני תמיד היה בית חם. הזמרת האהובה כיכבה בסדרות של הערוץ ואף חתמה בחברת ההקלטות "הוליווד רקורדס" מבית דיסני, איתם הוציאה מספר אלבומים בשיתוף פעולה עם "The scene". לאחר ההצלחה הגדולה עם חברת הקלטות זו, גומז החליטה כי הגיע זמנה לצאת מעבדות לחירות ולחתום בחברת התקליטים "אינטרסקופ רקורדס" איתם הוציאה את אלבומה המצליח "revival".

© צילום: gettyimages

חופשי זה לגמרי לבד

הזמרת המצליחה קמילה קביו החלה את דרכה כשניגשה לאודישנים של אקס פקטור והייתה כחלק מלהקת הבנות "פיפת' הרמוני" שהוקמה באמצעות התוכנית. הלהקה, שהגיע אף לגמר, זכתה לאהדה רבה לאחר שידורי התוכנית, עם להיטים כמו "worth it" ו- "work from home", אך קביו קיבלה על עצמה החלטה אמיצה ומפתיעה, כשזו החליטה לעזוב את הלהקה בשיא הצלחתה לטובת קריירת סולו, שבדיעבד הצליחה בענק עם הלהיט האהוב "Havana" והקפיצה לעצמה את הקריירה.

 

ג'סטין ביבר VS אינסטגרם

בשנת 2016 הזמר המצליח, ג'סטין ביבר, החליט לסגור את חשבון האינסטגרם שלו. הסיבה לכך הייתה בת זוגו באותם הימים ,סופיה ריצ'י, או יותר נכון תגובות השנאה נגד בני הזוג על תמונות משותפות אותם הם היו חולקים ברשת החברתית. כזכור, השניים ניהלו מערכת יחסים קצרה, שלא התקבלה בעין יפה בפני מעריצים רבים שהעדיפו לראות ג'סטין עם האקסית המיתולוגית סלינה.  אך הכוכב האהוב הבין במהרה שהרשתות החברתיות הן החברות הטובות היותר של האדם, והחזיר את חשבון האינסטגרם לאחר כשבועיים מסגירתו ומאז הוא לא מפסיק לפנק אותנו בתמונות שלו. תענוג!

עוזבת

הזמרת ריטה אורה יצאה מעבודת לחירות כאשר החליטה לצאת מהחוזה שלה עם חברת התקליטים "רוק ניישן", בבעלותו של ג'יי זי. בתגובה לעזיבה, חברת התקליטים תבעה את הזמרת על סך 2.3 מיליון דולר, וזאת בשל התחייבותה של אורה לספק חמישה אלבומים לאחר שהיא מצידה סיפקה רק אלבום אחד- אלבום הבכורה שלה, לאורך התקופה בה הייתה חתומה בחברה. כל זה לא מנע מהזמרת להצליח: היא עשתה קאמבק ושבה לעולם המוזיקה, וזכתה לאהדה.

תגובות