זה קרה! לי בירן ואליאנה תדהר מאורסים. צילום: אופיר יצחק

זה קרה! לי בירן ואליאנה תדהר מאורסים

בשורה משמחת למשפחה ולמעריצים: כוכבי הנוער האהובים, לי בירן ואליאנה תדהר, החליטו לקחת הלאה את הפאוור קאפל ביניהם ולהתארס. כל הפרטים

אנחנו רק חיכינו לרגע הזה והנה זה קרה: הזוג האהוב, לי בירן ואליאנה תדהר (או בקיצור: "ליביאנה") סוף סוף עומדים עומדים להתחתן. השניים הכריזו את הבשורה המתבקשת הבוקר (ד') לאחר ארבע שנות זוגיות צמודה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השניים החלו לצאת כמה חודשים לאחר שבירן ודר זוזובסקי נפרדו, הקשר בינו לבין תדהר התחזק על סט צילומי הסדרה "או בוי", שם גילמו זוג - דבר שהפך לזוגיות אמיתית ככל שהתקדמו הצילומים. מאז השניים מציגים זוגיות אוהבת וחזקה, המשיכו לתפקיד זוגי נוסף ב"פוראבר", מופיעים יחד, יצאו לאינספור חופשות זוגיות, זכו פעמיים בתואר "זוג השנה" של גולשי פרוגי, אחד מהם בשנה האחרונה, ואף עתידים לצלם סרט משותף.

 

"אין מספיק מילים בעולם שיצליחו לתאר, אבל יש לי את כל החיים למצוא אותן", כתבה תדהר בחשבון האינסטגרם שלה. בירן כתב אצלו כי: "מודה לאלוהים על הזכות שניתנה לי לחלוק איתך את חיי, עדיין לא מצאתי את המילים שיתארו כמה אני אוהב אותך ואיך זה ממלא לי את הלב והנשמה. אבל אני זוכה להרגיש את זה יחד איתך כל יום מחדש. את הנס הפרטי שלי".

© צילום פרטי

רק נזכיר שאת הכינוי "ליביאנה" היינו הראשונים להעניק להם בפרוגי, מיד כשנודע על הזוגיות ורק בינואר האחרונה השניים זכו ל"טקס חתונה" הכולל שבירת כוס כבר בטקס הנבחרים שלנו. כמו כן, בניגוד להצעת הנישואים שאליאנה קיבלה מיונתן ב"גאליס", הפעם זו לא הייתה טבעת מבייגלה...

זוג השנה
זוג השנה © ענת מוסברג
תגובות