כביסה מלוכלכת: הדרמות המשפחתיות של הסלבס. צילום: Getty image, אינסטגרם

כביסה מלוכלכת: הדרמות המשפחתיות של הסלבס

דרמות במשפחה הן אף פעם לא עניין פשוט, פי כמה וכמה כשאתם מפורסמים. אבל מה קורה כשהסכסוך חוצה את גבולות המשפחה והופך לפומבי? הכוכבים הבאים היו שם כדי לספר

סכסוכים משפחתיים הם לא דבר נעים אף פעם, ולרוב נהוג להגיד במקרים האלו כי 'לא מכבסים כביסה מלוכלכת בחוץ'. אלא שעבור המפורסמים הבאים הכביסה המלוכלכת אכן כובסה בחוץ והעניינים האיישים הפכו לפומביים. וכן, זה היה מלוכלך במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מדונה

היא אמנם מלכת הפופ הבלתי מעוררת של התעשייה, אך גם לה לא חסרות דרמטות משפחתיות. ב-2008 פורסם הספר "החיים עם אחותי מדונה" שפרסם כריסטופר צ'יקונה, אחיה של הזמרת. בספר צ'יקונה, שהיה בנתק עם הכוכבת והספר הרס לחלוטין את יחסיהם, סיפר כי לאחר שאחותו התפרסמה הוא עבד כרקדן שלה ויותר מאוחר כמעצב התלבושת שלה ובמסגרת העבודה הוא נאלץ לנגב את הזיעה של הכוכבת ולאסוף את שאריות הליחה שלה בידו. בספר כריסטופר לא היסס לחשוף פרטים על חיי האהבה של הזמרת, וטען כי ההומופוביה של בעלה לשעבר, הבמאי גאי ריצ'י, גרמה למדונה לנתק עימו קשר. כאמור, גם הספר החושפני לא תרם ליחסים של השניים והוא שבר את גב הגמל באשר ליחסיהם. 

אחיה ניגב את זיעתה ואסף את שאריות הליחה שלה. מדונה © gettyimages

מריה קארי

בזמן שהיא מסתובבת בעולם וחיה חיי דיווה כי המלך, אחותה של הזמרת בעלת חמשת האוקטבות נלחמה על חייה בעקבות מחלת האיידס. אחיה של הזמרת התראיין למגזין "דה סאן" הבריטי שם לא חסך במילים על אחותו המפורסמת, שסירבה לעזור כלכלית לאחותה הגוססת: "אחותך גוססת ונאבקת, איפה את? נראה לך שאת מהממת, אבל את מכשפה. סביר להניח שהסכומים שהיא מבזבזת על מזון לכלבים שלה גבוהים יותר מאלה שהיו יכולים לעזור לאליסון להחלים".

"את מכשפה". מריה קארי © gettyimages

קייטלין ג'נר

לאחר שעברה ניתוח לשינוי מין, התפנה מי שהייתה אביהן החורג של בנות הקרדשיאנז לכתיבת ספר אוטוביוגרפי חושפני במיוחד, בו היא לא היססה להשחיר על הגרושה קריס ועל רוברט קרדשיאן, אביהן המנוח של שלושת האחיות המפורסמות. הספר גרם לדרמה רבה אצל המשפחה הידועה, ואף גרם לבנותיה של קייטלין מקריס, קנדל וקיילי, לנתק עימה את הקשר. קים חשפה כי קייטלין נתנה לה את הספר טרם יציאתו וציינה כי זו לא הגרסה הסופית וכי חסרים בו כמה דברים שלא קשורים אליה, אך בדיעבד הסתבר כי זו השמיטה את הלכלוכים של אביה: "תמיד גיביתי את קייטלין, אבל היא שקרנית. היא לא אדם טוב" אמרה קרדשיאן בריאליטי שלה והוסיפה: "ניסתי להיות מכובדת, אבל אם תדברי על אבא שלי- אני אחתוך אותך".

"היא לא בן אדם טוב". קים וקייטלין בימים יפים יותר © אינסטגרם

מייגן מרקל

ענייני החתונה הסעירו את משפחת מרקל. סמנתה, אחותה למחצה של מרקל, התראיינה לתכנית אירוח בריטית שם נשאלה אם אביהן ילווה את מייגן לחופה האחות ענתה שכן וכי האב, שלו יש בעיה בריאותית ברגלו עובד קשה על מנת שיוכל ללוות את בתו ביום הגדול. האחות נשאלה עם מרקל מסייעת לאביה כלכלית בטיפול וזו ענתה שלא ומיהרה להוסיף עקיצה: "אם בזבזת 75,000 דולר על שמלה, את יכולה לבזבז 75,000 דולר על אבא שלך". למקרה ותהיתם, 75,000 דולר הוא הסכום בו מתומחרת השמלה אותה לבשה מרקל בתמונת האירוסים הרשמית לנסיך.

יכולה לבזבז כסף על שמלה, אבל לא על עזרה רפואית לאביה. מייגן מרקל © gettyimages

סלינה גומז

בתחילת השנה הדרמה המשפחתית הקשה בין סלינה גומז ואמה, מנדי טפיי, יצאה החוצה והספיקה לספק לא מעט כותרות. מלבד העובדה כי טפיי אושפזה בבית החולים לאחר שנודע לה כי גומז חזרה לאקס ג'סטין ביבר (מאז השניים כבר הספיקו שוב להיפרד), האם חשפה כי למרות אזהרותיה וסיפוריה החוזרים ונשנים, בתה בחרה לעבוד עם הבמאי המטריד וודי אלן, שבתו טוענת כי התעלל בה מינית במהלך ילדותה: "אף אחד לא יכול לגרום לסלינה לעשות מה שהיא לא רוצה. היה לי שיח גדול איתה שלא תעבוד איתו וזה לא צלח. אין אדם ששולט בה והיא מחליטה את כל ההחלטות שלה. לא משנה כמה אתה מנסה לייעץ לה, זה נופל על אוזניים שלא שומעות". בסופו של דבר, לאחר דבריה של אמה וסערה תקשורתית, גומז תרמה סכום נכבד לתנועת "Time's Up", שפועלת למיגור ההטרדות המיניות ונוסדה על ידי שלל כוכבות הוליווד.

"לא משנה כמה אתה מנסה לייעץ לה, זה נופל על אוזניים שלא שומעות". סלינה גומז© GettyImage

 

תגובות