רכילות בקטנה: הפרידה המשמחת של עומר חזן. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הפרידה המשמחת של עומר חזן

השבוע ברכילות בקטנה: הבנות החדשות של הקרדשיאן בבוק חדש, גיבור העל האהוב מציל אדם במציאות, אריאנה גרנדה חושפת הצצה חדשה ונועה קירל מתכוננת

נמצאים בהתרגשויות של הרגעים האחרונים בתיכון ולא הספקתם להתעדכן? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בינלאומית חדשה

עכשיו זה רשמי:  אחרי שכבר דווח לפני מספר חודשים כי שירי מימון תככב במחזמר "שיקגו" בברודווי, עכשיו מגיע האישור הרשמי כי היא אכן מצטרפת לקאסט של המחזמר המצליח, וכבר יש תאריך, החל מה-21 בספטמבר תוכלו לראות את שירי מפזזת על הבמה בתפקיד רוקסי הארט. הבשורה הרשמית הגיעה ביחד עם הופעתה של שירי מימון בכיכר הטיימס סקוור שבניו יורק שם הופיעה כחלק מחגיגות ה-70 למדינת ישראל. הכוכבת התייחסה לראשונה לדברים ואמרה: "הבחירה בי לגלם תפקיד ראשי במחזמר שיקגו בברודווי הוכיחה לי שחלומות נועדו כדי להגשים אותם. אני גאה להביא נוכחות ישראלית לברודווי. זו הזדמנות מדהימה עבורי ומאוד לא מובנת מאליה. במקביל להצגות במחזמר, אחזור להופעות שנקבעו לי בארץ, מול הקהל שלי, האהוב והמחבק. זו עומדת להיות תקופה מאתגרת ומרגשת מאוד".

© באדיבות יחסי ציבור

בייבי פוטו

מי היה מאמין שמשפחת קרדישאן הפכה אט אט לתופעת בייבי בום. בחצי שנה האחרונה נחשפנו לשלוש לידות של בנות המשפחה: קים, קלואי וקיילי. וכעת שלושת האחיות מכות בברזל החם ויערכו את הדבר שהמשפחה הזו יודעת לעשות הכי טוב והוא צילומים. אך הפעם הצילומים יהיו צילומים משותפים של הבנות שלהן, שמי היה מאמין - אבל הן כולם מתחת לגיל חצי שנה.

תוסס

השחקן עוז זהבי מצטרף לנבחרת הכוכבים של חברת פפסיקו שבמסגרתה הוא מזמין את הקהל לפגוש את עמדות המיוחדות ברחבי הארץ ולהתנסות בטעימה עיוורת ולהבין איזה הוא המשקה המועדף עליהם. זהבי מצטרף לשורת סלבס בינלאומיים שגם לקחו חלק בתאגיד האוכל העולמי כמו, מייקל ג'קסון, בריטני ספירס, דיוויד בקהאם, ליאו מסי ועוד.

© שוקה כהן

גיבור על אמת

נראה שעבור בנדיקט קמברבאץ' השליחות שלו כגיבור על, כפי שגילם את דוקטור סטריינג', מקבלת משמעות גם בחיים האמיתיים. קמברבאץ' הבריח ארבעה גנבים שהתנפלו על רוכב אופניים במרכז לונדון. קמברבאץ' שהבחין ברוכב האופניים האומלל שטען שהוא גיבור על, ענה לו: "עשיתי את זה בגלל, ובכן, פשוט הייתי חייב, אתם יודעים..."

נפרד מהתיכון לפוראבר!

השחקן וכוכב הנוער, עומר חזן, חגג השבוע את מסיבת סוף התיכון שלו ולמקרה שתהיתם - הוא כמובן כיכב בהצגת הסיום החגיגית וגילם אבא של אחת הדמויות. כידוע, חזן יסיים בקרוב י"ב ויתגייס לתיאטרון צה"ל והשבוע אף נודע כי יצטלם לסדרת נוער החדשה, "פוראבר" בתור החתיך של השכבה לצד לי בירן, אליאנה תדהר, נלי תגר וליאנה עיון שתגלם את בתם הבכורה של ליביאנה המאוהבת בחזן. כזכור, עיון לוהקה גם ל"נעלמים 3".

© צילום מסך מפייסבוק

רותם כהן מסתבך

השבוע, הזמר והיוצר רותם כהן הסתבך כשאר מעריצה שלו תפסה את הכלבה שלו משאירה עקבות ריחניות באמצע הקניון ברחובות ולטענתה ״הוא אפילו לא חשב לעצור ולהרים״,והותיר את העבודה המלוכלכת לצוות הניקיון של הקניון. בתגובה שמסר הזמר אמר על האירוע כי: "אני לא במקום שאני רוצה לשפוט סתם בני אדם בלי להכיר אותם, אני רק יכול להגיד שלא הייתה לי שום כוונה רעה, אבל אני עדיין מתנצל".

בגידה?

קנדל ג'נר נתפסה בעדשות הפפארצי בוגדת בחבר הנוכחי שלה בן סימונס. לפי דיווחים נראה כי ג'נר התנשקה עם אנואר חדיד, אחיהן הצעיר של חברותיה הטובות ג'יג'י ובלה חדיד שבכלל נמצא בזוגיות עם השחקנית ניקולה פלץ ("רובוטריקים"). כזכור, רק לפני שבוע נודע כי ג'נר אכן במערכת יחסים טרייה וחבל לנו לראות שמיד אחרי שבוע, היא עשויה לגרום לפירוק החבילה.

מלחיץ

השבוע בעת שהדוגמנית והאיטגירל החדשה, עדן פינס, הייתה מעורבת בתאונת פגע וברח כשזו רכבה על הקורקינט שלה ולפתע רוכבת אופניים שנסעה סמוך לכוכבת דרסה אותה. הדוגמנית לא היססה וחלקה עם עוקביה ברשתות החברתיות את החבלות ברגליה וידיה המדממות, ואת הפגיעה בפנים שהובילה לשבירת השן שלה. החלמה מהירה!

© אינסטגרם

ג'וצי סטיילס

השבוע זכינו לשמוע על תפקידו החדש של חבר להקת הבנים לשעבר, הארי סטיילס, שנבחר להוביל קמפיין חדש של גוצ'י בשם Gucci tailoring. כזכור, זו לא הפעם הראשונה בה סטיילס מציג שיתוף פעולה עם חברת ההלבשה היוקרתית מכיוון שהוא מקפיד ברוב ההופעות שלו ללבוש חליפות גוצ'י יוקרתיות.

קופצת כיתה

כוכבת הנוער המצליחה והאהובה, נועה קירל, צילמה השבוע את קמפיין החזרה ללימודים של חברת הציוד המשרדי "קרביץ", לה משמשת כפרזנטורית זו השנה השלישית. החופש הגדול הקרב ובא יהיה האחרון עבור השחקנית והזמרת, שצפויה לעבוד בו ללא הפסקה כבכל שנותיה האחרונות, אלא שבקרוב תהפוך לשמיניסטית ותחזור לספסל הלימודים בפעם האחרונה רגע לפני שתתרכז בגיוסה לצה"ל.

© אור גפן

פרידה?

אחר השמועות על כך שהדוגמנית סופיה ריצ'י ובעלה לשעבר של קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק כבר לא, ניתן כרגע להגיד כי מדובר באזעקת שווא. סופיה העלתה לסטורי את הכיתוב: "שלמה", ולאחר מכן בפוסט נוסף כתבה: "אף פעם לא להאמין לאינטרנט". לפי מקור אחר נטען כי סקוט וסופיה נפרדו למשך יומיים, ועכשיו הם חזרו להיות ביחד". אז הייתה פרידה? או שלא? מה זה משנה העיקר שהם ביחד עכשיו.

הכי רחוק

חופית והב, שכיכבה והודחה השבוע מתכנית הריאליטי "כמה רחוק", לא עוצרת ולמרות שלא יצא לה להתחתן דרך הריאליטי היא בהחלט הולכת להתחתן בעוד שלושה שבועות! השבוע יכלה סוף סוף לפרסם כי היא מאורסת לגבר אחר שהכירה לאחר הצילומים וכתבה באינסטגרם שלה: "זכיתי בגבר הכי מושלם שיש. בשבילו ללא ספק אלך הכי רחוק שיש. בעוד כשלושה שבועות תחת חופה, אני, אתה ומילה אהובת ליבנו"

נותנת טעימה

אריאנה גרנדה הופיעה השבוע בפסטיבל המוזיקה "Wango Tango 2018" והחליטה לתת למעריצים טעימה מהשיר החדש שלה: "The light is coming". בשיר מתארחת אף הראפרית ניקי מינאז'. נציין כי לא מדובר בפעם הראשונה כי גרנדה וניקי משתפות פעולה. זה קרה כבר עם שירים מאוד מוכרים כמו: Bang bang ו- Side to side.

 

קרה או לא?

ג'סטין ביבר שוב רווק. אחרי שבמספר החודשים האחרונים דווח שיצא עם הדוגמנית באסקין צ׳מפיון, ביבר חוזר כעת ג'סטין לעולם הרווקות. אך כנראה מה שמעניין הרבה מאוד אנשים הוא לאו דווקא הפרידה עצמה (כמו בפרידות האחרונות שלו), אלא בעצם העובדה שכרגע גם ג'סטין וגם סלינה גומז רווקים ביחד בו זמנים. מה שאולי שוב נותן לנו את התחושה ש-ג'לינה זה לנצח בפעם המי יודע כמה? ימים יגידו.

משחק צעיר

השבוע התקיים בהיכל התרבות ראשון לציון יום פתוח לקראת פתיחתו של "הסטודיו", בית הספר למשחק המושק בימים אלו במסגרת חגיגות 20 שנה להיכל. עשרות בני נוער מרחבי העיר וסביבתה גדשו את ההיכל. מי שגנב את ההצגה היה כוכב הסדרה תאג"ד ופול מון , דין מרושניקוב, שהפגין סבלנות וקיים במשך חצי שעה צילומי סלפי עם כל דורש. מנהלי בית הספר, גל אמיתי (שחקן תיאטרון הבימה) ומשה אשכנזי (כוכב "בשבילה גיבורים עפים", "מטומטמת"), הדגישו שהקורס נוצר במטרה לתת כלים לעבודה בעולם המשחק בישראל בדגש על חיבור אמיתי לרגש, שיפור הביטחון והדימוי העצמי וכמובן דיבור מול קהל. 

© באדיבות יחסי ציבור

נסיכה אמיתית

אחרי ששחררה לאחרונה את להיט הגאווה "לוקה" שזכה לאהדה רבה והצטרפה לצוות המנחים של תכנית הקיץ "הבנים והבנות" של ערוץ הילדים, הכוכבת הצעירה אגם בוחבוט כובשת יעד נוסף. השבוע הזמרת דובבה את הנסיכה המצויירת מילה בפרוייקט חדש שיקרא "הנסיכה הגנובה". בהצלחה!

© אלי בוחבוט

להיות איתה

הנשואים הטריים, הדוגמנית והמעצבת קורל סימנוביץ' ושחקן ברצלונה,  סרג'י רוברטו, אמנם נמצאים כעת בירח דבש מפנק ביפן, אך רגע לפני שהשניים המריאו לחופשה הזוגית הראשונה שלהם כבעל ואשה, השניים בילו עם המגיש אסי עזר והבעל אלברט אסקולה. השבוע נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, סימנוביץ' ועזר יהפכו את קשרי הידידות ביניהם לקשרי עבודה, כיוון שהדוגמנית הבינלאומית המצליחה עתידה לככב בעונה השלישית של הסדרה המצליחה אותה כותב אסי עזר, "להיות איתה", כעוזרת של ונסה.

סיפור מהסדרות
סיפור מהסדרות © אינסטגרם

 

תגובות