חתונה ממבט ראשון: הסלבס שהתארסו אחרי זמן קצר יחד . צילום מסך מהאינסטגרם

חתונה ממבט ראשון: הסלבס שהתארסו אחרי זמן קצר יחד

אין דבר רומנטי יותר מאשר הצעות נישואים, אך הזוגות המפורסמים הבאים לא רצו לבזבז זמן ומיהרו להתארס אחרי זוגיות לא ארוכה בלשון המעטה. קבלו את הזוגות שעבורם הדרך לחופה הייתה מהירה מאוד

רגע אחרי הדיווחים המפתיעים שרצו באתרי רכילויות ושברו לכולנו את הלב, על האירוסין של הזמר המצליח ג'סטין ביבר לבת זוגו בחודש האחרון הדוגמנית היילי בולדווין, ולא לאקסית המיתולוגית סלינה גומז, ביבר אישר אמש את הדבר. בפוסט מיוחד ומרגש שהעלה הכוכב האהוב לחשבון האינסטגרם שלו כתב בין היתר: "היילי אני כל כך מאוהב בך ובכל דבר בך. מחוייב לבלות את כל חיי איתך ולהכיר כל פרט בך... את הופכת אותי לאדם טוב יותר ואנחנו משלימים אחד את השני". לכבוד המאורע המרגש, קבלו את הזוגות שהתארסו עוד לפני שהספקנו לעכל את הזוגיות שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין

הדוגמv הטרייה ביותר לזוג ששינה את הסטטוס ל'מאורסים' היא כמובן ג'סטין ביבר והיילי בולדווין, שהתארסו בתחילת השבוע. הביבס כרע ברך בפני בולדווין כשהסיבוב הנוכחי שלהם יחד כולל כמעט חודש יחד ובעבר השניים יצאו לפרקים קצרים ב-2014 ו-2016. הצעת הנישואים המפתיעה נערכה במהלך חופשה באיי הבהמה, בעת ארוחת ערב מול עשרות אנשים נלהבים.

© צילום מסך מאינסטגרם

לוסי דובינצ'יק וחגי פוקס

לאחר שנפלה מהקומה הרביעית בדירתה, הכירה השחקנית לוסי דובינצ'יק את חגי פוקס שהיה מאושפז גם הוא באותה התקופה בבית החולים איכילוב לצידה. פחות מחודש- זהו הזמן שהספיק לשניים להבין שהן נועדו זה לזו, פוקס כרע ברך והשניים התארסו. כמו כן, לאחר כשבועיים של היכרות השניים החליטו שהם רוצים להקים משפחה יחד ולהביא ילד לעולם, ואכן דובינצ'יק נכנסה להריון וילדה את אור- בת משותפת עם ארוסה.

קייטי פרי וראסל בראנד

לקומיקאי הבריטי לקחו כשלושה חודשים בלבד להציע נישואים לכוכבת הפופ הצבעונית. השניים, שהכירו כאשר פרי צילמה הופעת אורח בסרט "תביא אותו כמו גבר" בו כיכב בראנד, נישאו בהודו ב-2010, סמוך למקום בו הציע נישואים ראסל לקייטי שנה לפני. בסופו של דבר הודיעו השניים ב-2011, כ-14 חודשים בלבד לאחר שנישאו כי הם מפרקים את החבילה.

© צילום מסך מיוטיוב

אריאנה גרנדה ופיט דייווידסו

הזמרת המצליחה אריאנה גרנדה ובן זוגה הטרי פיט דייווידסו הפתיעו את כולנו כשהתארסו לאחר כשלושה שבועות של זוגיות שכללה אף קעקוע של כוכבת הפופ מצידו של אהובה. הזוגיות של השניים הגיעה כחודש לאחר פירוק מערכת היחסים של גרנדה והראפר מאק מילר שניפרדו לאחר שנתיים של זוגיות יציבה וצמודה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

עדן סבן ואדם טל

לאחר כחמישה חודשים של זוגיות, הדוגמנית ויוצאת ריאליטי "האח הגדול" עדן סבן ובן זוגה אדם טל התארסו בעת חופשה רומנטית של השניים בברזיל. השניים מציגי זוגיות פוטוגנית ודביקה ברשתות החברתיות ועתידים להתחתן הקיץ בחוף הים.

קים, קלואי ורוב קרדשיאן

כשלושה אחים מהמשפחה המפורסמת התארסו במהרה. הראשונה הייתה קלואי, שהתארסה לאחר שבועות ספורים לשחקן הכדורסל לאמר אודום ב-2009. ב-2013 קרדשיאן הגישה בקשה לגירושים מאודום אך אלו לא נכנסו לתוקף במשך מספר שנים וב-2015 לאחר שלאמר נמצא מחוסר הכרה ונכנס לקומה היא משכה את הגירושים וטיפלה בו. בסופו של דבר, הגירושים נכנסו לתוקף רק בדצמבר 2016. 

קים קרדשיאן התארסה לשחקן הכדורסל כריס המפריז ב-2011, לאחר כשישה חודשי זוגיות. השניים נישאו בחתונה מפוארת שתועדה לתכנית הריאלטי של הכוכבת, אמנם הפאר לא עזר להציל את הנישואים של הזוג, וקימי הגישה בקשה לגירושים מהמפריז כ-72 יום בלבד של נישואים.

רוב קרדשיאן כרגע ברך בפני בלאק צ'יינה ב-2016, לאחר שלושה חודשי זוגיות מאוהבים. השניים תחזקו זוגיות פוטוגנית שכללה גם בת משותפת ותכנית ריאלטי זוגית, אך בהמשך היחסים בינהם עלו שרטון ונכנסו לשגרת פרידות חוזרות ונשנות שכללה שלל דרמות מופרעות, עד שלבסוף השניים נפרדו באופן סופי.

© צילום מסך מאינסטגרם, סנאפצ'אט
תגובות