דמי לובאטו שוברת שתיקה: "אני אמשיך להילחם". צילום: GettyImages

דמי לובאטו שוברת שתיקה: "אני אמשיך להילחם"

הזמרת, שלפני כשבועיים אושפזה בבית החולים לאחר שנטלה מנת יתר של סמים קשים, מדברת לראשונה מאז האירוע ופונה במכתב פתוח למעריציה: "המחשבות והתפילות שלכם עזרו לי למצוא את הדרך בזמן הקשה הזה"

שבועיים לאחר שהדאיגה את מעריציה ועולם הבידור כשהובהלה לבית החולים לאחר שנטלה מנת יתר, דמי לובאטו שוברת שתיקה ופרסמה אמש (א') מכתב פתוח בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מודה לכל מי שתמך וסייע לה בימים הקשים הללו, ומודיעה כי היה לוקחת צעד אחורה על מנת להתמקד בעצמה ובבריאותה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"תמיד הייתי שקופה לגבי המסע שלי עם ההתמכרות. למדתי שהמחלה הזאת היא לא משהו שנעלם או דוהה עם הזמן. זה משהו שאני צריכה להמשיך ולנסות להתגבר עליו אבל עדיין לא הצלחתי" כתבה לובאטו במכתב המדובר בו היא פונה לציבור לראשונה מאז אותו אירוע קשה: "אני רוצה להודות לאלוהים ששמר על החיים שלי ועל הבריאות שלי. למעריצים שלי, אני מוקירת תודה על כל האהבה שלכם והתמיכה שלכם בי לאורך השבוע האחרון ובכלל. המחשבות החיוביות שלכם והתפילות שלכם עזרו לי למצוא את הדרך בזמן הקשה הזה".

"אני רוצה להודות למשפחה שלי, לצוות שלי ולצוות הטיפולי בבית החולים סדרס-סיני שהיו לצידי לאורך כל הזמן" המשיכה הזמרת: "בלעדיהם לא הייתי פה, כותבת לכם את המכתב הזה". 

 

את המכתב המרגש חתמה דמי בהכרזה המתבקשת כי לוקחת זמן להתמקד בעצמה: "עכשיו אני צריכה זמן להירפא ולהתמקד בפיכחות שלי ובדרך שלי להחלמה. האהבה שכולכם הראתם לי לא תשכח אף פעם ואני מחכה בקוצר רוח ליום בו אני אוכל להגיד שבאתי מן הצד החאר. אני אמשיך להילחם".

 

 

 

תגיות
תגובות