רכילות בקטנה: סצינת הפרידה של גפן וניבר. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: סצינת הפרידה של גפן וניבר

השבוע ב״רכילות בקטנה״: סטטיק מבטל הופעה, מה קורה בין מרגי לקירל? וגם: ההפתעה של רותם סלע

אם הייתם עסוקים מידי בלהיות בשוק מהפרידה של ברק ונועה, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ופספסתם.

בונד נגד ת׳ור? 

אידריס אלבה (ת׳ור, המגדל האפל) שמועמד להחליף את ג'יימס בונד בסדרת הסרטים צייץ בסופ"ש האחרון וכתב את המשפט של ג'יימס בונד - My name is alba, idris alba". משפט שגרם למעריצים להתקף לב, המעריצים ראו את הציוץ הזה כאישור לליהוק לסרט החדש ואידריס בתגובה: ״אל תאמינו להייפ״.

ישראל איז מאניפיק 

הגרסה הישראלית של HOT בידור ישראלי ל״גיין הבתולה״, שתקרא "בת-אל הבתולה", תופק במהלך השנה ושמות השחקנים שישתתפו בה מתחילים להיחשף. בקאסט השחקנים הראשיים יהיה אפשר למצוא את מאוור שוויצר ומי שצפויה לגלם את בת-אל ("ג'יין") היא לא אחרת מאשר השחקנית והזמרת משי קלינשטיין, בתם של רמי קלינשטיין וריטה. כזכור, קלינשטיין הייתה אמורה להפציע בעבר בתפקיד ראשי בסדרה "פלאשבק" אך זו פרשה ברגע האחרון בגלל לו"ז צפוף בתיאטרון.

משי קלינשטיין
משי קלינשטיין © רפי דלויה

הביבר החדשה

לשם שינוי אנחנו לא מדברים על הארוסה הטרייה, היידי בולדווין, אלא על ביברית מאותו הדם. השבוע נולדה לזמר המפורסם אחות חדשה וקטנטנה מאביו של ביבר, ג'רמי ואשתו צ'לסי. האח הגדול מיהר לשתף תמונה של הגברת החדשה במשפחה בהתרגשות רבה. אנחנו נמסנו!

מזל טוב! 

השבוע יש לנו שני איחולי מזל טוב נוספים לכוכבים! הראשון הוא משה פרץ ואישתו שהביאו לעולם את הילדה הרביעית, וגם לאניה בוקשטיין שהפכה לאמא בפעם הראשונה. בוקשטיין פרסמה את הבשורה המרגשת בפוסט באינסטגרם עם יד של בתה הפעוטה שבו כתבה ״ברוכה הבאה״.

רילוקיישן

הכותב, הבמאי והקומיקאי גורי אלפי, עזב ביום רביעי האחרון את ישראל עם משפחתו אל יעד נחשק במיוחד: ארצות הברית. כל המעבר הזה הוא כדי לנסות את מזלו בהוליווד הנוצצת. אלפי ומשפחתו יעברו לשהות בלוס אנג'לס למשך שנה. כבר מתגעגעים!

שיר פרידה?

ביום חמישי האחרון נערכו צילומים לפרסומת של חברת האופנה ״רנואר״. ניבר מדר וגפן ברקאי נכחו יחד על הסט לראשונה מאז הפרידה הטרייה שלהם. החברה מובילה גם מהלך ייחודי ומשתפת פעולה עם הזמרת המצליחה עדן בן זקן שחידשה את הלהיט של שנות ה-80 "FRESH". במסגרת הקליפ לשיר התייחסה החברה גם לפרידה של המדר וברקאי כאשר שילבו סצינה בה השניים חולפים זה למול זאת במבט כועס וריקני.

סצינת הפרידה
סצינת הפרידה © מתוך הקליפ

פאשן

הצמד לאון שניידרובסקי ויואב מאיר יככבו בקרוב בערוץ האופנה החדש ב-HOT. השניים קיבלו תוכנית "סטייל אפ", מדובר בתוכנית האתגרים האופנתית הראשונה בישראל. בכל תכנית יתארחו כוכבות רשת שמתחרות על תואר הפאשניסטה של ישראל.

© שוקה כהן

זמרת עם תיק

נועה קירל מוכרת את התיק שלה במכירה פומבית לכל המרבה במחיר. קירל, הפרזנטורית של רשת "קרביץ", משתתפת במיזם משותף של הרשת יחד עם פרויקט "תיק לכל תלמיד" במסגרתו לקוחות יכולים להחזיר תיקים יד שנייה לרשת, ואלו יועברו לילדים הזקוקים להם. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה, אפשר לתרום כסף שישמש לרכישת ערכות חזרה ללימודים עבור מי שזקוק להן.

© אלכס רבינוביץ, באדיבות יחסי ציבור

אהבה חדשה?

עוד בענייני קירל. לאחר הפרידה המתוקשרת מהדוגמן ברק שמיר שהפתיעה את כולם, השמועות החדשות בעולם הבידור מספרות כי ייתכן שבקרוב תוכרז על זוגיות חדשה בין קירל לבין יהונתן מרגי, שותפה לפסטיגל. האומנם? ימים יגידו!

חושפת את הסוד

כוכבת "ליטל מיקס", פרי אדוארדס, חשפה את הגורם שהשפיע על הביטחון שלה מאז ילדותה - הנמשים. אדוארדס סיפרה על התהליך שעברה כדי להבין שאין לה מה להסתיר. הזמרת פרסמה פוסט וכתבה: "במשך השנים האחרונות התחלתי לקבל אותם ולא להרגיש שאני צריכה להסתיר אותם יותר״. בעיניינו היא מושלמת כמו שהיא!

סטטיק מבטל

לאחר שנפצע במהלך הופעה וקיבל פגיעה קשה בצלעות, סטטיק ביטל הופעה באילת בעקבות כאבים שהחמירו. סטטיק הופיע לאחר הפציעה בעיר הנוער מה שהקשה עליו וגרם לכאבים. הזמר העלה פוסט בו הוא מסביר על מצבו וההופעות הקרובות, ומסר למעריצים ״לא מצטער לרגע-אתם שווים את זה". בהמשך השבוע הוא כבר הופיע על הבמות הגדולות של החופש, אך רק נמנע מלרקוד. לא קללל

ממשתתף למנחה

לפני כשש שנים, איתי תורג'מן השתתף בתכנית "הישרדות" ואפילו יצא משם עם זוגיות מפורסמת (שהסתיימה בפרידה זכורה במיוחד). מאז עברו הרבה מים בנהר ובעונה הבאה תורג׳י צפוי לחזור, הפעם לא כמתמודד אלא כמנחה וילת המודחים של "הישרדות".

פרה-הולדת

יומיים לפני יום ההולדת שלה (שחל אתמול), רותם סלע חגגה מוקדם מהרגיל את גיל 35 על סט צילומי הפרסומת החדשה של "קסטרו" לקראת החגים. סלע הופתעה לקבל עוגה בלוקיישן המדברי שנבחר. לסרט הפרסומת הצטרפו אורי סוחרניקוב, כוכב "נינג'ה ישראל" והדוגמנית סומי ימאגוצ'י, שהפכה להיות אחת מדוגמניות הבית הקבועות של קסטרו.

רותם סלע
רותם סלע © נוי ערקובי

קטנטונת

הזמרת הצעירה, אדל עגיב, שחררה השבוע שיר חדש ואיתו גם בשורה מפתיעה למדי מצידה. הכוכבת בת ה-14 נבחרה להיות הנציגה הישראלית המוזיקלית ותופיע בתחילת ספטמבר לצד כוכבים ארגנטינאיים אהובים ונחשקים מהסדרות "כמעט מלאכים", "המורדים" ו"קטנטנות". כל זה יקרה ב-"Viva Ro", מופע המחווה לזכרה של רומינה יאן המוכרת וזכורה כ"בלן" מ"קטנטנות".

 

 

תגובות