רכילות בקטנה: נועה קירל עובדת כפול. צילום: אביב חופי, באדיבות יחסי ציבור

רכילות בקטנה: נועה קירל עובדת כפול

השבוע ב"רכילות בקטנה": טייגה לוקח קרדיט לקיילי, אסי עזר מפרגן למתחרים, ברק שמיר ממשיך הלאה ועומר חזן ממתג מחדש

הייתם עסוקים בהתרגשויות של השבוע הראשון ללימודים ולא היה לכם זמן להתעדכן? גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מחותנת

בלוגרית האופנה המובילה בעולם, קיארה פראני, התחתנה בחתונה גרנדיאוזית בפירנצה שבאיטליה, ארץ הולדתה. כל זה קרה לאחר ארבע שונות זוגיות עם הזמר פדז ואף בן משותף, השניים התחתנו בחתונה שכללה סופ"ש מפוצץ בחגיגות, קיארה כמובן לבשה שמלת כלה מבית האופנה "דיור" ותיעדה כמובן את הכל, כמו שרק היא יודעת, ברשתות החברתיות.

שיקגו זה כאן

מי שממש התלהב מהעובדה ששירי מימון תככב במחזמר "שיקגו" בברודווי, וכבר תכנן לטוס לשם כדי לראותו, נעדכן כי אין צורך בכך - המחזמר המדובר יגיע לארץ כבר במרץ הקרוב. כנראה שגם בברודווי הבינו את האוצר שיש להם בשחקנית ישראלית בארץ הקודש והחליטו על הבאת המופע לישראל, ויש כבר פרטים ראשונים. המחזמר יגיע, כולל שירי, בתאריכים ה-7-11 במרץ 2019 למספר הצגות בהיכל התרבות בתל אביב. המכירה כבר החלה.

© באדיבות יחסי ציבור

לוקח קרדיט

הראפר טייגה, שלרבות ידוע כאקס המתילוגי של קיילי ג'נר, לוקח קרדיט על הצלחתה בראיון חדש בתוכנית הרדיו של הראפרית ניקי מינאג'. כחלק מהראיון בו דיבר על קיילי, טען הראפר שחלק מהצלחתה של ג'נר תלוי בו. בין היתר אמר: "את חייבת להסתכל על ה'לפני והאחרי', תמיד הייתה לה במה, והיא תמיד הייתה אמורה להיות מה שהיא תהיה, אבל כשנכנסתי פנימה, היו הרבה קודים שנלמדו". גם לגבי חברת הקוסמטיקה שלה (שלימים הפכה החברה להיות אחד מסימני ההיכר שלה), טייגה הגיב: "אני זה שעזר לה לעלות על כל הצבעים והשמות בליין האודמים שלה".

תחרות הוגנת

למרות שכבר שנים שהוא לא מנחה את "האח הגדול" ולמרות שהתכנית כבר עברה לערוץ מתחרה, בתום גמר "האח", אסי עזר הרשה לעצמו לפרגן בענק למתחרים בחשבון האינסטגרם שלו בפוסט מרגש. "היה לנו, צוות הנינג’ה, את העונג להתחרות איתם ראש בראש. זה היה מאתגר, מלחיץ, כייפי, מפתיע, וכן - לעיתים גם מתסכל. זה איתגר אותנו לתת את הכל, לנסות להיות טובים יותר, הטובים ביותר. לפעמים הצלחנו לפעמים לא. ועדיין - לא שכחנו לרגע שמדובר בקולגות ולא באוייבים..."

עבודה כפולה

צילומי העונה השלישית של "כפולה" החלו השבוע עם הכוכבים האהובים ועם תוספת נחמדה במיוחד - עדן פינס שעבורה זה תפקיד משחק ראשון. אבל עבור הכוכבת הראשית של הסדרה, נועה קירל, מדובר בעבודה כפולה כיוון שמעבר ללימודים ולצילומי הסדרה, היא החלה השבוע לצלם גם את העונה השנייה של "גוט טאלנט ישראל". קשוח!

© אביב חופי, באדיבות יחסי ציבור
 

ממשיך הלאה

נראה שהדוגמן ברק שמיר הספיק כבר להתגבר על הפרידה המתוקשרת מקירל שהתרחשה לפני מספר שבועות. השבוע נשאל שמיר בראיון אם הוא מחכה לטלפון מקירל וברכותייה על זכייתו בתואר "דוגמן השנה", ברק לא נשאר חייב וענה: "מה אכפת לי? אני המשכתי הלאה". קירל מצידה אמרה בראיון כי האהבה והחום שהיא מקבלת מאנשים עוזרת לה להמשיך הלאה.

© צילום: עירד נצר

בין חברים

קנדל ג'נר ובן זוגה, כדורסלן ה-NBA, בן סימונס, נפרדו. אם ציפינו מקנדל להיות עצובה אז כנראה שהיו לה תוכניות אחרות. ג'נר כבר נצפתה מבלה עם אנואר חדיד (אחיהן הצעיר של בלה וג'יג'י חדיד). לשניים יש היסטוריה מפוקפקת שכן בחודש מאי האחרון בעוד ניהלה קנדל זוגיות עם בן, נצפה קנדל מתנשקת עם אנואר ובכך למעשה בגדה בבן. משהו בתוכנו אומר שהם עוד יהיו ביחד.

חגיגה לוהטת

השבוע חגגה חברת הכבלים את המיתוג החדש שכולל את הלוגו מרענן שיחליף את הבועה האדומה של HOT אחרי קרוב לשני עשורים. אל השקת האירוע החדש הגיעו כוכבי הסדרות של המותג כמו כוכבי "היחידה", "איטגירלז", "מחוברים", "שבאבניקים" וגם כוכבי סדרות הנוער כמו גאיה גור אריה, עומר גולדמן, שירה לוי, עומר חזן וקים אור אזולאי. בהמשך החגיגה ציינו גם את השקת הסדרה "אוטונומיות" בכיכובה של רותם סלע.

עומר חזן
עומר חזן © רפי דלויה 

גיבורי על אמיתיים

השבוע התקיים האיחוד הגדול ביותר של כוכבי מארוול בסרטון אחד (ולא, אנחנו לא מדברים על 'הנוקמים')- כוכבים מהשורה הראשונה צילמו סרטון שיזם ראיין ריינולדס ("דדפול") עבור מעריץ בשם ג'וש שחלה בסרטן סופני ונותרו לו שבועות ספורים לחיות. מלבד השחקן שמגלם את דדפול, גם כריס אוונס ("קפטן אמריקה"), טום הולנד ("ספיידרמן") ויו ג'קמן ("אקס-מן"), צילמו סרטון בו הם שולחים את אהבתם לג'וש ובכך הגשימו לו את משאלתו האחרונה ולקבל ברכה מגיבורי העל האהובים עליו.

נשף ענק

למרות שלא זכתה בפרסי אופיר, הסרט החדש "הנשף", יכול להתגאות ב-12 המועמדויות שלו בטקס. השבוע התקיימה הפרמיירה החגיגית של אחד הסרטים המדוברים של השנה אליו הגיעו ניב סולטן, נועם לוגסי, סתו סטרשקו, עברי לידר ומגי טביבי.

© רפי דלויה

לא נעים

לפני שבועיים הלכה לעולמה "מלכת הסול" אריתה פרנקלין, עולם המוזיקה הרכין את ראשו - ובטקס ההלוויה כיבדה את פרנקלין בנוכחותה גם הזמרת אריאנה גרנדה. אלא שבזמן שנשאה את דברייה כשעמדה לצד הבישוף (איש דת בכיר), ידו של הבישוף נגעה בחזה של גרנדה במהלך דברייה. הנגיעה הבלתי מקובלת הזו עוררה סערה בקרב הגולשים שצפו בתמונה והבישוף מיהר להתנצל. בדבריו אמר :"אני מניח שבטעות הנחתי את ידי באיזור. אולי עברתי את הגבול" והוסיף שהוא חיבק את כל האמניות והאמנים שהשתתפו בטקס וכי הכל מגיע ממניע טהור ומאהבה. מצידה של גרנדה לא נמסרה תגובה.

החיים שאחרי

מריה דומרק רק יצאה מבית "האח הגדול" וכבר צילמה קמפיין ראשון בכיכובה - לנעלי TO GO. החברה חיכתה שהדוגמנית תצא מהבית כדי שהפרזנטורית שלהם תהיה בצילומים. עוד נודע כי מי שהיה אמור להשתתף איתה בקמפיין הוא חברה הטוב מהבית, רועי, שאף התאהב בה במהלך השהות. אך דומרק התקשרה לבקש באופן אישי מרועי שלא יקח חלק בקמפיין כי הדבר עלול לצאת רע ורגיש במיוחד עבור בן הזוג שהשאירה מחוץ לבית - בועז.

מריה דומרק
מריה דומרק © שוקה כהן, באדיבות יחסי ציבור

עוד חיים שאחרי

הדייר אלי זרקה אולי פרש באמצע השהות בבית "האח", אך הוא הספיק לצבור חברים מהבית שבאו לחגוג איתו השבוע את יום הולדתו ה-31 במתחם של בריכת הגלישה במול החוף וילג' שבכניסה לחדרה. החברה הכי טובה, אביבית, הגיע עם מאבטח צמוד, מגי וישראל הגיעו יחד, אליאב רחמים, רועי קורנבלום, שמס מרעי אבומוך, סמואל חגאי ואינה סטיוארט. עוד הגיעו: אלי פיניש, מריאנו אידלמן והזמר E-Z

© Passion צלמים 
תגובות