רכילות בקטנה: המעשה המרגש של כוכבת "כפולה". צילום: רונן פדידה

רכילות בקטנה: המעשה המרגש של כוכבת "כפולה"

השבוע ב"רכילות בקטנה": התפקיד החדש של גל גדות, סלינה גומז לוקחת הפסקה, שירי מימון מככבת וגם: מהי השערורייה החדשה של הקרדשיאנס?

אם הייתם עסוקים מידי בלקשט את הסוכה או לצפות בסוכה של פרוגי, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ופספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שגעון!

התגעגעתם לאסף הרץ? מסתבר שהכוכב האהוב ממשיך לתחזק קריירה מוצלחת בתיאטרון וקוטף תפקיד נוסף. זה יקרה במחזמר החדש של הקאמרי- גרסה ישראלית ל"שגעון המוסיקה" (מבוסס על סרט ריקודים מ-1977). לצד הרץ יככבו גם גל פופולר ("שכונה 3", "כפולה", "דאנסטורי"), אלון סנדלר ("אליפים", "המלאך השומר שלי") והזמר-רקדן אדיר בובליל.

שגעון המוזיקה
שגעון המוזיקה © אינסטגרם

וונדר סימפסון

גל גדות כובשת עוד פסגה נחשקת. לאחר חודשים ארוכים של ציפייה, בתחילת השבוע נחשפה הצצה ראשונה לדמותה של גל גדות בתפקיד האורח שלה בסדרת הקאלט "משפחת סימפסון". בתפקיד האורח גדות מצטרפת לשורת כוכבים הוליוודים שהתארחו גם בתכנית, כך שאין ספק כי מדובר בעוד הוכחה לגודל הסטאר קוולאיטי של הישראלית הכי מצליחה בהוליווד.
 
 
 

חושפים לראשונה

לאחר הרבה שמועות, יוצאי "האח הגדול", מריה דומרק ורועי קורנבלום, השיקו את הזוגיות החדשה. כזכור, השניים התאהבו בבית האח, רק כשאז, למריה היה חבר שניהל איתה זוגיות יציבה במשך שבע שנים. לאחר יציאתה של מריה מבית האח, השניים נפרדו. והשבוע נודע כי מריה רועי ביחד. בשוק? גם אנחנו!

© אינסטגרם

לכל הסטוקריות שאהבתי

נואה סנטיאנו, כוכב הסרט "לכל הנערים שאהבתי", כבר אמר לא פעם כי הוא לא מעוניין לצאת עם מעריצות עקב הטענה שהערצה שלהם כלפיו היא שטחית. השבוע נואה התארח בתוכנית של ג'ימי קימל וסיפר כי בזמן שחיכה למזוודות שלו לאחר טיסה, הוא הבחין במספר מעריצות וכששאל אותן איך הייתה הטיסה שלהן - הן ענו לו כי הן לא טסו וכי באו במיוחד לפגוש אותו. סנטיאנו הסביר כי עצם העובדה שהן ידעו בדיוק מתי הוא ינחת ואיפה הוא יהיה הייתה מפחידה. למרות שלאחר מכן הן התנצלו, נואה הדגיש כי זו הייתה חוויה לא נעימה.

התוכנית של ג'ימי קימל
 

אין גיל לאהבה?

גפן ברקאי צריך להתרגש כפול השבוע. מעבר לעובדה שעוד רגע "או בוי" סוף סוף חוזרת, השבוע פורסם כי ברקאי לוהק לסדרה חדשה ב"קשת 12". בסדרה הקומית החדשה שתקרא "זה לא הגיל", הוא אמור לגלם את בן הזוג הצעיר של עורכת דין בשנות הארבעים לחייה - אותה תגלם מירי מסיקה. אומנם גפן לא יצא עם בחורות בהפרש כזה גדול, אך בעבר ניהל מערכות יחסים בהפרש של כעשור.

© אלירן אביטל

אחות של 

השבוע, האחות הקטנה של מיילי סיירוס, נואה סיירוס, הציעה למכירה באתר שלה בקבוק עם דמעותיה תמורת 12 אלף דולר. לאחר שהתחוללה סערה ברשת על הבקשה המוזרה והמוגזמת יש לציין, הצוות שלה הודיע כי מדובר בבדיחה. נרגענו!

נשמה אמיתית

השבוע, כוכבת "כפולה", השחקנית איאן פינקוביץ', הגיעה לעוד יום שגרתי על סט צילומי העונה השלישית של הסדרה, אלא שבין הסצינות היא מצאה גורת כלבים קטנטנה ונטושה על הסט והחליטה לאסוף אותה אליה הביתה ונעזרה בעוקבים שלה כדי למצוא לה בית חם. התרגשנו!

© פרטי

נשדדת שוב

כנראה שעל הזמרת ריהאנה עוברים ימים מלחיצים. השבוע (ג') נשדד ביתה של ריהאנה בפעם השנייה בשנה האחרונה. לאחר בדיקה שנערכה בביתה, אכן נמצאו חוסרים, ומצלמות האבטחה של הבתים שנמצאים בסמוך לביתה של הזמרת, אף קלטו את השודדים נמלטים. מי שכבר החל לפעול למציאת השודדים הוא האקס של ריהאנה, כריס בראון, שלפי מקורבים "ביקש מאנשי האבטחה שלו שינסו לברר מי מתעסק איתה".

ריהאנה
ריהאנה © צילום: Ilya S. Savenok/getty_images IL

לוקחת הפסקה

הזמרת, סלינה גומז, הודיעה לעוקבייה באינסטגרם (הכי פופולרי בעולם) כי היא לוקחת הפסקה מהרשתות החברתיות, שוב. בפוסט אותו העלתה כתבה "למרות כל החיבור שנוצר בזכותינו ברשתות החברתיות, אני שמחה על האפשרות גם לקחת צעד אחורה ולשמור על הרגעים הפרטיים שלי". וחתמה ברוח חיובית עם המשפט; "זכרו שתגובות שליליות יכולות לפגוע ברגשות של כל אחד". עד הפעם הבאה סלינה...

נפרדנו כך

זה היה מהיר. רק לפני כשלושה שבועות נודע לעולם כי דיירת בית האח הגדול, תמי מונטג, נמצאת בזוגיות חדשה. תמי ניהלה זוגיות עם שחקן הכדורגל בן ה-25, בר מזרחי. אך כנראה שמערכת היחסים הזו לא צלחה במיוחד ותוך שלושה שבועות נפרדו השניים. מי יודע, אולי השנה החדשה תביא איתה גם האהבה חדשה. 

מפגש פסגה

בזמן שבילתה בשבוע האופנה במילאנו, נתקלה מורן אטיאס בכוכבת מפתיעה במיוחד, קארדי בי, שמתפקדת בימים אלו כאחת מן הראפריות הגדולות והמצליחות בעולם. השתיים כמובן חברו יחד לטובת צילום משותף, וכולנו מודים שהמפגש נגמר בשלום, בניגוד למפגש אחר של קארדי עם כוכבת בשבוע האופנה.
 

גאווה לאומית

לעיני קהל של כאלף צופים בתיאטרון ה"אמבסדור" בניו יורק, עלתה השבוע, שירי מימון לבמה וריגשה בתפקיד הראשי בבכורה במחזמר 'שיקגו' בברודווי. בתום ההצגה חבר בצוות השחקנים, בירך והחמיא לשירי על הופעתה ואף הודה לה על כך שהיא תגיע עם המחזמר ושאר צוות השחקנים לישראל, במרץ הקרוב. פשוט כוכבת!

שירי מימון במחזמר שיקגו
שירי מימון במחזמר שיקגו © אלקסי רוזנפלד, באדיבות יחסי ציבור

 

עלה להן

תמיד רציתם לעבוד יחד עם משפחת קרדשיאן? ובכן, זה לא נוצץ כמו שזה נשמע. החברה של אם המשפחה, קריס, פרסמה מודעה לחיפוש מתמחים ותיאור התפקיד כולל ביצוע שליחיוית, ניקיון בבתים, עטיפת מתנות ועזרה צעצועי הילדים. ומהו השכר של ההתמחות החלומית? אפס דולרים. כן, הקרדשיאנס מחפשות מתמחה בהתנדבות. כמובן שברגע שהמודעה הופצה הרשת סערה במיידי ולא מעט גולשים זעמו על העובדה כי למשרה לא מוצעת משכורת. פייר? צודקים.

אמי ישראלי

אתמול (ה'), פורסמו המועמדויות לטקס פרסי האמי 2019 והפעם הופתענו במיוחד. הסדרה הקומית הישראלית "נבסו" (רשת 13), נבחרה להיות מועמדת בקטגורית הקומדיה הטובה ביותר. העונה הראשונה של הסדרה נבסו שודרה בשנת 2017. מרשת 13 ואנדמול ישראל נמסר כי: "אנו גאים שהסדרה המקורית ״נבסו״ המתמצתת בדרכה המיוחדת את ההוויה הישראלית ורק לפני כשנה נמכרה לרשת פוקס האמריקאית ממשיכה לעורר הדים בינלאומיים ומועמדת לפרס האמי היוקרתי". נבסו היא קומדיה ישראלית על משפחה מעורבת המורכבת מאב אתיופי, אם אשכנזייה, ביתם הקטנה ומשפחתם המורחבת על כל הסיטואציות המצחיקים מרירות.
 
 

זוג חדש

אם לא הספיקה לכם העובדה שעדן פינס מצטרפת לעונה השלישית של "כפולה", השבוע נודע כי היא תהיה אחראית על רומן פוטוגני במיוחד בעלילה. פינס שתגלם תלמידה חדשה בבית הספר, תהיה בת הזוג של בן חממה (עומר דרור). אח, הקנאה!

מפלצת מוזיקלית

זוכת "אקס פקטור", עדן אלנה, מתחילה לקצור את הפירות של הזכייה. בסוף השבוע שעבר השיקה הכוכבת הצעירה את הסרט הראשון בדיבובה (ובביצועה המוזיקלי), "מפלצות בשלג". עוד הגיעו: ספיר דרמון, קובי מחט ונוספים. אלנה, שרה בקולה את שיר הנושא של הסרט, אותו מבצעת בגרסת המקור הזמרת, השחקנית ואייקון האופנה זנדאיה. כמו כן, אלנה נבחרה לככב בקליפ הבינלאומי של הסרט הכולל 28 מדבבות מסביב לעולם. 

 

עדן אלנה
עדן אלנה © אביב חופי
 
תגובות