רכילות בקטנה: אנה זק בתכנית בינלאומית. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: אנה זק בתכנית בינלאומית

השבוע ב"רכילות בקטנה": קייטי פרי לובשת ישראל, שירי מימון עוקצת חזרה, משה פרץ הופך את קרמלה לגלידרייה, דניאל ליטמן משיק סדרה מעבר לים וגם: שירן סנדל בדרך לגולסטאריות

הייתם עסוקים בלחגוג איתנו את מאה אלף העוקבים באינסטגרם ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עולה על א'

תאחלו בהצלחה לזמרת, כוכבת הרשת ומתמודדת "אביב או אייל", שי רון, שהפכה אתמול (ה') לחיילת צעירה וחדשה בצבא ההגנה לישראל. רון התגייסה לחיל כללי ותחל את הטירונות במחנה 80 מיד לאחר סוף השבוע. למי שדאג - היא תמשיך לעבוד על הקריירה המוזיקלית גם בזמן הצבא. 
 
שי רון
שי רון © צילום פרטי

לא נתנה לו רגע?

אחרי התגובה הראשונה ששחרר עם היוודע על הזוגיות של מרגי והאקסית קירל, ברק שמיר סוף סוף מגיע גם מול המצלמות. בראיון שישודר איתו היום בתכנית של "אופירה וברקו" (קשת12"), נשאל הדוגמן על העניין וסיפר על הפרידה מהצד שלו. "עברנו משבר. אני הייתי בחו"ל והיא הייתה פה בעומס ואז התחילו הריבים", כשנשאל על כך שאמר בפעם הראשונה שהזוגיות עם מרגי היא בשביל פרסום הסביר כי זה מה שהוא חשב באותו הרגע והוא לא ציפה שקירל תעשה זאת ישר ועוד באינסטגרם.

© אינסטגרם

כן חשוב

"כרקוקלי", האחיות האהובות שפרצו בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור" ומאז הוציאו מספר להיטים, נבחרו לחמם את הופעתו של דניס לויד בארץ, והסיבה לבחירתן מפתיעה במיוחד. לויד שיגיע לישראל לשתי הופעות (ב-8 וב-10 בנובמבר), ראה קאבר לשיר המצליח שלו "nevermind" שבוצע על ידי האחיות, הוא עד כדי כך התלהב שהחליט להזמין אותן לעשות את הופעות החימום.

 

עסוקה במיוחד

השחקנית המצליחה נועם לוגסי שבימים אלו עובדת על העונה שלישית של "נעלמים", מצטרפת גם לסדרה של תותית ב"רשת13" שם תשחק חיילת. הסדרה תבוסס על כוכבת הרשת המצליחה באותו השם. פדרמן תשחק לצד גיתית פישר, שיר אברמוב, נאיה פדרמן וכפי שחשפנו לראשונה - השחקן דניאל מורשת. 

קייטי כחול לבן

השבוע קייטי פרי פרגנה ליצירה הישראלית ובענק. כל זה קרה כשהוזמנה לאירוע גאלה יוקרתי בניו יורק, בו התייצבה הזמרת עם שמלה ורודה אותה עיצבה מעצבת ישראלית בשם גליה להב שיש שיכנו אותה כשגרירה שלנו בתצוגות אופנת הקוטור בפריז.

עוקצת חזרה

זו אכן הייתה גאווה ישראלית כאשר שירי מימון עלתה על הטיסה לניו יורק, בכדי לשחק את דמותה של רוקסי הארט במחזמר "שיקגו" ברודווי. כעת שירי צפויה לחזור לישראל, אחרי כשבועיים של הופעות. בשבועיים האחרונים קמו צקצקנים שהתבטאו בזלזול על כך שהכוכבת הופיעה "רק" לשבועיים וכעת שירי לא נשארת חייבת. מימון עקצה את המבקרים בלבישת חולצה של עידו גרינברג, עם הכיתוב: "חלומות גדולים- באים באריזות קטנות". כלומר החלום הגדול (ברודווי) מגיע לאט לאט גם אז זה אומר בסך הכל שבועיים הופעות.

פרינס צ'ארמינג

בשבוע הארמון ארמון ביקנגהאם באנגליה יצא בהודעה משמחת, לפיה הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל מצפים לילד ראשון. כזכור, הארי ומייגן החליפו נדרים בחתונה המלכותית שהתרחשה לפני קצת פחות מחצי שנה. עוד נספר לכם, כי למרות קשר הדם שיהיה לילד העתידי שלהם ולמלכה אליזבת, הילד העתידי שלהם לא יזכה לשאת בתואר הנסיך, זאת למרבה האירוניה, בגלל שהוא יחזיק כבר בתואר אחר בתור דוקס סאסקס בדיוק כמו אביו.

 

מייגן מרקל והנסיך הארי
מייגן מרקל והנסיך הארי © gettyimages

 

גול סיסטר

ההכנות לקראת עונת הבנות החדשה של "גולסטאריות" ב-HOT כבר החלה ומבין כל השמות החמים לגירלז פאוור של העונה החדשה אפשר למצוא אחיות ספורטיביות במיוחד שככל הנראה יהיו בפנים. מדובר בשחקנית שירן סנדל ובאחותה הכדורגלנית קארין סנדל (שלמרות הפרסומים אין לה כלום עם ישראל אוגלבו). ה"סנדליות" הן לא האחיות הראשונות שמככבות בתוכנית, בעונה הקודמת היו אלו לירון רביבו ואחיותיה הזהות שהפציעו על המגרש.

רצות כפול

עוד בענייני אחיות וריאליטי - השבוע פורסם כי מי שצפויות לעשות קאמבק ענקי לתודעה ולככב בעונת ה-VIP של "המירוץ למיליון" ב"רשת13" הן לא אחרות מאשר התאומות נוי והדר קרקו. השתיים לקחו הפסקה מהזרקורים אחר פתיחת קריירה מבטיחה וגדולה לטובת לימודים. השתיים אומנם הבליחו לתפקיד אורח ב"יש לה את זה", אך כעת יעשו את זה רשמי ואם לא יהיו שינויים, הן ירצו מסביב לעולם. נקווה שעד אז נזכור שוב להבדיל מי זאת מי.

© אינסטגרם

קשר כלבבי

אומנם בפן הרומנטי, ישראל אוגלבו ומגי טביבי נפרדו, אך זה לא אומר שאין ביניהם עדיין כל קשר כלשהו. ישראל חשף לעולם בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא אימץ כלב ושמו סקאר. פרט מאוד מעניין לגבי המשמורות על הכלב הזה הוא: שסקאר נמצא במשמורת משותפת בין ישראל למגי. מי יודע? אולי זה מה שיחזיר אותם להיות יחד.

 

ישראל אוגלבו
ישראל אוגלבו © צילום מסך אינסטגרם

 

אבק כוכבים

השחקן ליאור רז הספיק בתקופה האחרונה להשתכשך באבק הכוכבים של הוליווד, זאת לאחר הצלחת הסדרה שלו "פאודה" בהוליווד כמו גם תפקידי אורח נוספים בסדרות ובסרטים. נראה שהפעם כבש פסגה חדשה כשכוכב  "דדפול", ראיין רנלודס, העלה תמונה משותפת עם ליאור, כחלק מהקידום של הסרט בו השניים ישתתפו בשם "6 Undergroud" שצפוי להשתחרר בשנה הקרובה לנטפליקס.

סוף דוג

זוכרים שסיפרנו לכם  על כך שכוכבת "כפולה", איאן פינקוביץ', מצאה כלבה על הסט ואספה אותה אליה עד אשר תמצא לה בית? אז הכלבה נמסרה תחילה לילדים שהתעניינו בה ואז הוחזרה אל פינקוביץ' כיוון שהמשפחה התחרטה על ההחלטה, אך סוף טוב הכל טוב, כיוון שדודתה של הכוכבת לא יכלה להישאר אדישה לגורה המתוקה והחליטה לאמץ אותה אליה.

© רונן פדידה

בינלאומי

השבוע היה ניתן לצפות בנציגות ישראלית על השטיח האדום של ה-BBC בלונדון מסיבות מרגשות במיוחד, השחקנים המקומיים: דניאל ליטמן, אמיר חורי ("החממה 3") ומיכאל מושנוב, השיקו השבוע את הסדרה החדשה בכיכובם בשם "המתופפת הקטנה" לצד מייקל שאנון. הסדרה צפוייה לעלות בשנת 2019 בערוץ הבריטי והחבורה הישראלית תגלם חברי מוסד ישראלי.

 

ליטמן
ליטמן © צילום: GettyImages.IL/Tim P. Whitby for BF

 

סופר מודל

הדוגמנית הצעירה, רומי פרנקל, הפנים של מותג האופנה Adika חוגגת 16. בהגיעה לגיל הנכון, חותמת פרנקל בימים אלו על חוזה יוקרתי. פרנקל תהיה הדוגמנית הראשונה בסוכנות הבינלאומית "img" המתנשאת לגובה של 1.65 והישראלית השנייה אחרי גל גדות. הסוכנות מייצגת שמות חמים נוספים כמו: קים קרדשיאן, ג'יג'י חדיד, קאיה גרבר ונוספות. רומי מיוצגת בישראל על ידי סוכנות ITM ותטוס בשבועות הקרובים לניו יורק כדי לפתח את העניין כמו שצריך.

להיות איתו

השבוע, השחקן עופר חיון ("להיות איתה", "פול מון", "דאנסטורי") ובת הזוג בשנה האחרונה, ירדן בלום, טסו לחופשה רומנטית בסרי לנקה. חיון, ניצל את ההזדמנות, כרגע ברך והציע נישואין. היא כמובן מיד נענתה בחיוב ואנחנו מחכים להזמנה רשמית לחתונה!

אירופה מחכה לה

אולי לא נראה אותה באירוויזיון, אך אנה זק בכל זאת מביאה לנו כבוד באירופה. אמש (ה'), הופיעה כוכבת הרשת והזמרת בתכנית בידור פופולרית בצרפת בשם "Touche pas à mon poste". זק הוטסה במיוחד לפריז כדי להופיע עם השיר שלה "Gravity" יחד עם ריצ'רד אורלינסקי, איתו הוציאה את השיר.

 

אנה אנד אניה

מסתבר שזה לגמרי השבוע של הכוכבת בת ה-17. אניה בוקשטיין, חזרה השבוע לאחר חופשת הלידה לצילומי קמפיין "ויסוצקי" (בו היא משמשת כפרזנטורית) והפעם לא לבד. אל בוקשטיין הוצמדה עבור הקמפיין המיוחד גם אנה זק שלימדה את הפרזנטורית הוותיקה יותר כמה מיוזיקלי וסלפי על הדרך.

קמפיין משותף
קמפיין משותף © רפי דלויה

מולטי!

אורחת מפתיעה מצטרפת אל "פסטיבל הפסנתר". השחקנית האהובה, חן אמסלם, תתארח במופע החדש של הזמר והשחקן אבי גרייניק. בין כל השירים שיבצעו על הבמה יחד, אמסלם תבצע יחד עם גרייניק את השיר "ימים של שקט". פסטיבל הפסנתר יתקיים בשבוע הבא, 27 באוקטובר, במוזיאון תל אביב לאמנות.

חן אמסלם ואבי גרייניק
חן אמסלם ואבי גרייניק © באדיבות יחסי ציבור

מתוקה כמו גלידרייה

משה פרץ עובר לעולם העסקים ופותח רשת גלידריות בפריסה ארצית כאשר הסניף הראשון יפתח בשבוע הבא בקניון "עזריאלי ירושלים". לרשת יקראו "קרמלה", על שם השיר המפורסם של פרץ. בהמשך צפויה הרשת להתרחב בפריסה ארצית. לדברי משה פרץ: "אני שמח להיכנס לעולם העסקים ולפתוח את רשת הגלידריות "קרמלה". אני מקווה שכל מי שיטעם ייהנה כמוני".

 
תגובות