על הנפלאות: הניסים הגדולים של הסלבס. אינסטגרם

על הנפלאות: הניסים הגדולים של הסלבס

חנוכה הוא חג האורים והניסים, ומסתבר שגם הסלבס שלנו חוו כמה ניסים במהלך חייהם. אז מי הצליח למרות שאמרו לו לא, מי עבר תאונת דרכים, ואיזה סלב ניצל מסכנת מוות?

הסלבס עברו הרבה בחייהם, מאודישנים לא מוצלחים ועד טביעות. אחרי חיפושים רבים, מצאנו לכם את הניסים הכי מפתיעים שקרו לסלבס. נס גדול היה פה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עצוב ומסוכן– תאונות הדרכים של הסלבס

באוגוסט האחרון, שלומית מלכה נסעה בתל אביב על הקורקינט החשמלי שלה (ללא קסדה). הדוגמנית החליקה על שלולית שהייתה באחת השדרות ונפלה מן הקורקינט. מלכה נחבלה בראש ופונתה לבית החולים איכילוב שבעיר, כשהיא מורדמת, מונשמת, ומצבה לא יציב. כיום, מצבה של מלכה חזר לקדמותו, והיא אפילו עושה קמפיין לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כדי להעלות את המודעות בנושא. שימו קסדה על מה שכולם חושבים!

לא רק שלומית עברה תאונת דרכים בחודשים האחרונים, אלא גם הדוגמנית ובת זוגתו של עומרי בן נתן, עדן פינס. עדן רכבה על הקורקינט החשמלי שלה (גם היא בתל אביב), ואחת מרוכבות האופניים במקום פגעה בה והמשיכה לנסוע. הדוגמנית נפגעה בפנייה, שינייה נותרו שבורות, אפה דימם, ובנוסף לכך גם ידיה ורגליה נפצעו. אבל מזל שיש ניסים ומצבה השתפר, כיום היא אפילו נופשת יחד עם בן זוגה בתאילנד, איזה כיף!

ההריון שהסתבך

לפני כמה חודשים, חשפה היוטיוברית אשלי וקסמן בקשי כי היא בהריון עם ילד שלישי שבמהלכו התמודדה עם סכרת הריון. את ולוג הלידה שלה, שבו היא מספרת לנו על התהליך שבנה עבר, היא חשפה רק כשבנה היה במצב יציב. בנה עמנואל, הצטרך לעבור ניתוח לב לאחר שנולד. בקשי תיארה את התהליך הקשה שהיא עוברת בתור אמא, וספרה במהלך הולוג על הסיבוך הרפואי ועל הנס שקרה לבנה. עמנואל עבר את הניתוח בשלום, ולפני כמה שבועות אשלי גם סגרה מעגל כשטסה להתנדב בעמותת "הצל ליבו של ילד" שדרכה הצילו את חייה של בנה.

 

כמעט טביעה

מי מאיתנו לא אוהב לבלות בים, במיוחד בחודש יולי החם. גם נטלי דדון עשתה זאת, אך אצלה הבילוי הפך לאסון. הדוגמנית שחתה בחוף ללא מציל וכשנכנסה לים נסחפה בזרם, נשאבה אל הים וכשכמעט ויתרה, ניצלה על ידי אחד מהאנשים שהייתה איתם בחוף. לאחר המקרה, פירסמה סרטון באינסטגרם שלה בו היא משתפת בפני עוקביה את הטראומה שעברה :"אני מתחננת אל תכנסו לים בלי מציל!".

 

ניסים מוזיקליים

גם בעולם המוזיקה ישנם ניסים ושני אמנים ידועים יכולים להעיד על כך. אחת מהם היא הזמרת, השופטת והשחקנית, שירי מימון, שזכתה במקום השני בעונה הראשונה של "כוכב נולד". למרות שלא זכתה בתכנית, כיום מימון היא אחת מהזמרות המצליחות בישראל ואפילו הספיקה להופיע בברודווי, במחזמר "שיקגו"! מלבד ההצלחה שלה בארץ ובעולם, הזמרת סגרה לאחרונה מעגל כאשר התחילה לשפוט בתכנית "הכוכב הבא"- שהיא התפתחות של "כוכב נולד", שם התחילה. 

עוד זמר שחווה נס דומה הוא לא אחר מאשר- בן אל תבורי. כזכור, בן אל פרץ לחיינו בתוכנית "התבוריס", ולאחר מכן ניסה להצליח כזמר. כחלק מהניסיונות שלו, נבחן לתכנית הריאלטי "כוכב נולד" אך לא התקבל. כיום הוא אחד מהזמרים המובילים בישראל, וגם הוא שופט בתכנית שאמרה לו לא- "הכוכב הבא", לצד שירי מימון. אירוני לא?

 

 
תגובות