בלאגן ברשת: קניה ווסט מתנגח בדרייק ואריאנה גרנדה. צילום: Vaughn Ridley, Roy Rochlin, Gettyimages.IL/Theo Wargo

בלאגן ברשת: קניה ווסט מתנגח בדרייק ואריאנה גרנדה

הפה הגדול של הראפר שוב מסבך אותו ובגדול. הפעם בתפריט: ווסט יוצא בהאשמות חריפות נגד דרייק, שהיה בעבר חברו הטוב ותוקף את אריאנה גרנדה שצחקה על הריב בין שני הראפרים

הדרמה החלה כאשר קניה ווסט, שידע סכסוך מתוקשר אחד או שניים בחייו החל לתקוף את דרייק בסדרת ציוצים בטוויטר, שנמשכה כמה שעות טובות. כזכור, השניים שעבר היו חברים קרובים אך בשנים האחרונות יחסיהם התקררו אך לא נרשמו עימותים כלשהם. עד עכשיו, כאשר הראפר טוען כי דרייק איים עליו וצחק על התמודדותו עם בעיות נפשיות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה שהכעיס את ווסט היה שדרייק ביקש לשנות שיר שקניה לקח בו חלק בעבר. מסתבר, שווסט לא סלח לדרייק שלא התנצל כי דיבר על נעליים בעיצובו. הכסכוך בין השניים מתרחש כבר כשישה חודשים וקניה, שהגיע לנקודת הרתיחה שלו יצא כנגד דרייק בכל החזיתות בסדרת הציוצים העצבניים שלו. בין היתר הוא ציין את העובדה כי אנשים נפגעו בתקרית ירי שהתרחשה בהופעה של הראפר וכי "לא היה דרייק בלי קניה ווסט". בהמשך הכוכב צייץ כי "דרייק התקשר וניסה לאיים עליי" והוסיף כי: "אם קורה משהו לי או למשפחה שלי, דרייק הוא החשוד הראשון". בהמשך קניה פנה לדרייק וכתב לו ש:"אתה מנסה להיות ביריון. אני לא הייתי ביריון אף פעם, זה למה הגעתי כל כך רחוק". ווסט חשף גם כי הראפר הקניט אותו באשר להתמודדות שלו עם בעיות נפשיות וכתב כי הוא "מחכה להתנצלות שלו". 

דרייק כמובן לא נשאר חייב לקניה, אך הגיב בצורה 'אלגנטית' יותר כאשר פרסם סטורי בו נראה אימוג'י בוכה מצחוק, שכנראה תיאר את הרגשתו לגבי הסיטואציה.

מצחיק אותך משהו? דרייק מגיב לקניה
מצחיק אותך משהו? דרייק מגיב לקניה © צילום מסך מאינסטגרם

מי שהתייצבה לצידו של ווסט הייתה כמובן אישתו, קים קרדשיאן, שפרסמה ציוץ שכולו פרגונים לבעלה על כך שהוא משנה את העולם וכובש פסגות אך מנגד, לטענתה: "דרייק מעולם לא איים על בעלי או על המשפחה שלנו. הוא סלל את הדרך לשם".

זווית לא צפויה בסיפור הגיעה מכיוונה של אריאנה גרנדה, שהתייחסה לדרמה בין הראפרים כשצייצה: "חבר'ה, אני יודעת שיש שני גברים בוגרים שרבים ברשת, אבל אני ומיילי (סיירוס) הוצאנו את השירים החדשים והיפים שלנו, אז רק אם רק תוכלו להתנהג יפה לכמה שעות כדי שהבנות יזהרו הלילה זה יהיה מגניב. תודה". במקרה, או שלא, דווקא פיט דיווידסון, הארוס לשעבר של הכוכבת, דווקא פרסם מסר של תמיכה בקניה.

קניה ראה את הציוץ של גרנדה, שהחליט להגיב עליו בחריפות: "אני יודע שאריאנה אמרה את זה כדי להיות מגניבה ואני לא רוצה לפגוע, אבל אני לא אוהב שום רמה של פרשנות ממישהי שאני מכיר ואוהבת ומכבד אותי". בהמשך גרנדה הגיבה לכוכב והתנצלה, אך שלחה עקיצה קטנה על הדרך: "עם כל הכבוד, אני לא צריכה להשתמש באף אחד כדי לקדם משהו. הגבתי הערה על מה גברים עושים לעומת נשים" כתבה גרנדה והוסיפה: "אני מבינה עכשיו שזו כנראה הייתה בדיחה גרועה ולא רגישה. מצטערת אם עוררתי משהו ואני מקווה שאתה מרגיש יותר טוב היום".

אנחנו מצידנו נקווה שווסט ישלים עם כל דרייק ואריאנה והסדר יחזור על כנו, אך מצד שני אנחנו כבר לא יכולים לחכות לדרמה הבאה מבית היוצר של הראפר חובב הפרובוקציות. אין ספק כי ההמשך יבוא.

 

 
תגובות