לא מתיחה: חיים בחארטא מודיעים על פירוק. צילום: ענת מוסברג

לא מתיחה: חיים בחארטא מודיעים על פירוק

תהיו בשוק: אולי חשבתם שזו מתיחה חדשה של כוכבי הרשת המצליחים בישראל, אך הפעם מדובר בידיעה אמיתית ועצובה לגמרי - "חיים בחארטא" מתפרקים באופן סופי. כל הפרטים

לפני זמן קצר (א') עלה הוולוג האחרון של "חיים בחארטא", וולוג מפתיע במיוחד בו הם הכריזו על פירוק רשמי של החבורה. בניגוד לפעמים הקודמות בהן היה מדובר במתיחה וה"גאנג" חזר לבסוף בוולוגים חדשים, כעת זה סופי והחבורה לא תמשיך יחד ברשת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רק לפני שבוע גולשי פרוגי בחרו ב"חיים בחארטא" (קווין רובין, רז ספני, דניאלה קריסטיה, גל זהבי ושרון ליברמן) כ"הרכב הרשת של השנה" ברוב סוחף של קולות, אך מסתבר שהתואר לא ימשיך בשנת 2019 שכן החארטא גאנג הכריזו על פירוק. כידוע, בכל שלושה חודשים הגאנג עובר לווילה חדשה, כך למשל קרה עם וילת ה"קולוסיאום" בקיסריה, בהם שהו הכוכבים בעונה הנוכחית של סדרת הוולוגים שלהם. הפעם, החבורה לא תחדש חוזה מגורים ולא תעבור למקום חדש משותף וכן לא יחודש חוזה עם הכוכבים לעונת וולוגים חדשה יחד.

בטקס נבחרי השנה
בטקס נבחרי השנה © אחינועם בר רצון

מבירור שלנו עולה כי כל אחד מהחבורה ימשיך לדרך עצמאית משלו ברשת ובקריירה. סימנים לכך היה אפשר לראות כבר בתקופה האחרונה בה הכינו את השטח לקראת סיום הפרויקט. למשל: דניאלה, בת הזוג של קווין, שהחליטה לפתוח ערוץ לבדה. לפרוגי נודע כי כל אחד מהגאנג עובד בימים אלו באופן אישי על פרויקטים חדשים עתידיים שטרם נסגרו סופית.

© צילום: באדיבות יחסי ציבור

הפרויקט החל כאשר ספני החליט ליצור פינת לייב באינסטגרם יחד עם רובין לפני כשנתיים לה הם קראו "רדיו חארטא", בהמשך "רדיו חארטא" הפך לתוכנית לייב יוטיוב של ממש, עד אשר הוחלט לשנות קונספט, לקרוא לפרויקט "חיים בחארטא" ולעבור לדירות וולילות מפוארות בה יקיימו אתגרים מטורפים.

אומנם מדובר בהחלטה מפתיעה שהגיעה בתקופת השיא שלהם, אך ה"חארטות" יכולים להיות רגועים כיוון שמאחוריהם שלל הישגים ופרויקטים גדולים וביניהם: מוצרים נלווים, להיטים מוזיקליים, תוכנית טלוויזיה, מופע בימתי, טור מפגשי מעריצים מטורף, שידורי לייב 24/7, סלנגים שתפסו את הנוער  ("דבר איתי", "שתאכל אותך כרישה", "אני בשוק!") ועוד. מאחלים לכולם בהצלחה בדרך החדשה!

 
תגובות