ביצת הפתעה: מיילי סיירוס מגיבה על שמועות ההריון. צילום: gettyimges.ILDia Dipasupil

ביצת הפתעה: מיילי סיירוס מגיבה על שמועות ההריון

פחות מחודש עבר מאז שמיילי סיירוס וליאם המסוורת' התחתנו בסתר, וכבר צצים דיווחים מעבר לים הלילה על כך שהשניים מצפים לילד ראשון. הכוכבת מיהרה להכחיש ועקצה את ממהרי ההפצה

לאחר שדיווחנו לכם על החתונה הסודית שערכו השניים, הלילה התפרסמו שמועות שהזמרת מיילי סיירוס והשחקן ליאם המסוורת' לוקחים את הזוגיות שלב קדימה בזוגיות והשניים מצפים לילד ראשון, כך לפי מקורות שונים בחו"ל. אך השמחה מוקדמת מדי שכן סיירוס מיהרה להכחיש את הנושא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"מיילי מאושרת עד הירח בגלל שהיא נושאת ברחמה את התינוק של ליאם" כך דיווחו מקורות מקורבים לשניים ואף הוסיפו כי הם מצפים לבת, "בדיוק כפי שהם רצו". עוד דווח כי השניים הודיעו את הבשורה למשפחותיהם, אמה של מיילי בכתה מאושר כשליאם סיפר לה את הבשורה, והוא לא שכח ליידע גם את אחיו, כריס, הידוע בתור דמותו של ת'ור בסרטי מארוול. אך האם זה נכון? אם תשאלו את סיירוס בעצמה - הכי לא.

למרות הדיווחים הרבים על הריונם של השניים, נראה שמיילי מנסה להכחיש או לשלול את אמינות העניין. כשנשאלה על ידי עמוד מעריצים האם הבשורה נכונה, ענתה סיירוס בתגובה "בולשיט" מה שמטיל ספק על אמינות הדיווח.

סיירוס פרסמה ציוץ בתגובה לאחד האתרים בחו"ל שפרסם את השמועות על ההריון, תמונה שלה עם הביצה הוויראלית ברשת מהשבוע האחרון על בטנה וכתבה: "אני לא 'ביצפה' (מצפה - ת.כ), אבל זה 'ביצ-ויין' (מצויין - ת.כ) לשמוע שכולם 'שמחים בשבילנו', אנחנו גם שמחים עבורנו. אנחנו 'ביצ-תרגשים' (מתרגשים - ת.כ) לקראת הפרק הבא בחיינו. עכשיו כולם יכולים לעזוב אותי בשקט ולחזור להביט בביצה"

סיירוס והמסוורת' החלו לצאת ב-2009, כאשר הכירו על סט הצילומים של סרטם "השיר האחרון". הם  התארסו ב-2012 אך נפרדו שנה לאחר. הם חזרו זו לזרועות זה ב-2015, התארסו מחדש ב-2016 והתחתנו בדצמבר האחרון בחתונה סודית שהתגלתה באמצעות סטורי של ידיד קרוב של מיילי, ולאחר מכן השניים אישרו כי הם בעל ואישה כדת ודין.



תגובות