אחרי הפרידה: ג'יג'י חדיד וזאין מאליק מבלים יחד. צילום: gettyimages

אחרי הפרידה: ג'יג'י חדיד וזאין מאליק מבלים יחד

לאחר שהתחילו את 2019 בפרידה (השנייה בתולדות מערכת היחסים שלהם), נראה כי עדיין ישנו סיכוי לקאמבק במערכת היחסים של זוג האון-אנד-אוף

ג'יג'י חדיד וזאין מאליק הם אמנם אחד מהפאוור קפאלס היותר האהובים בהוליווד, אך הזוגיות שלהם ידעה עליות ומורדות רבות. השניים, שנפגשו ב-2014 והחלו לצאת יחד באופן רשמי בתחילת 2015 ניהלו זוגיות יציבה עד יוני 2016, אז נפרדו וחזרו זמן קצר לאחר מכן. בהמשך הם חזרו זו לזרועות זה עד לפרידה המתוקשרת שלהם במארס 2018, אך שוב הם חזרו אחד לשנייה זמן קצר לאחר מכן עד שנודע בתחילת החודש כי הם שוב מפרידים כוחות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אלא שהאם השניים באמת הפרידו כוחות? נראה שלא, שכן צלמי הפפארצי תפסו את חדיד עוזבת את דירתו של מאליק בשעת בוקר מוקדמת. טרם אושר אם השניים חזרו בקאמבק זוגי או שמא הם כלל לא נפרדו, אבל דבר אחד בטוח והוא שהזוג עדין בקשר.

כאמור, הידיעה כי ג'יג'י נצפתה בדירתו של זאיין לאחר פרידתם מעידה כי השניים עדין בקשר זוגי, סבוך ככל שיהיה. מדובר במה שעשוי להיות הקאמבק השלישי של השניים, שמשתדלים לשמור על פרופיל נמוך באשר למערכת היחסים בינהם אך הפתיעו את העולם כאשר בפרידתם ב-2018 פרסמו הודעה לציבור בה כתבה ג'יג'י: "הצהרות על פרידה לעיתים קרובות אינן נראות אישיות, כי אין שום דרך להעביר במילים את מה שאנשים חווים במשך כמה שנים לא רק במערכת היחסים, אלא בחיים בכללי. אני אסירת תודה לעד על האהבה, הזמן ושיעורי החיים שחלקנו. אני רוצה את הכי טוב בשבילו ואני אמשיך לתמוך בו כחבר שיש לי אליו כבוד עצום ואהבה".

 

תגובות