בני ובנות הזוג של הסלבס שצריכים לעבור אל קדמת הבמה. צילום מסך מאינסטגרם

בני ובנות הזוג של הסלבס שצריכים לעבור אל קדמת הבמה

אמנם הם 'רק' מנהלים זוגיות עם המפורסמים ולא מככבים באור הזרקורים, אבל הם עומדים בפני עצמם ומסקרנים לא פחות מבני הזוג הידועים שלהם. הנה הצמודים המסקרנים של הסלבס שבהחלט נרצה לראות עוד מהם

יותר משאנחנו מתעניינים בסלבס שלנו, אנחנו נוטים להתעניין בחייהם האיישים, פי כמה וכמה כאשר הם נמצאים בזוגיות. אז נכון, בני הזוג של הסלבס לא בחרו להתפרסם והפרסום הגיע כחלק מהעובדה כי הם בזוגיות עם אדם מוכר, איך אין זה הופך אותם לפחות מעניינים בפני עצמם.  אז החל מהחברה הקונדיטורית של סטטיק ועד הבויפרינד הדוגמן של קים אור אזולאי, אלו בני הזוג של המפורסמים שצריכים לעבור אל קדמת במה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

גיא כהן

בן הזוג של הזמרת וכוכבת הרשת שי רון לגמרי קורץ מהחומר שממנו עשויים כוכבים. מעבר לעובדה כי הוא מרבה להצטלם עם בת הזוג לתמונות זוגיות מעוררות קנאה, כהן הוא גולש גלים מקצועי וגם סיים בהצטיינות קורסים ללימודי משחק, ככה שלגמרי נשמח לראות אותו מככב בסדרת נוער ואם לא, אז גם כמתחרה על מדלייה אולימפית בתחום הגלישה.

© צילום מסך אינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

שרית פולק

בת הזוג של סטטיק, שידועה גם בכינויה 'שריתוש', היא בעלת עסק להזמנת עוגות וקינוחים והיא מרבה לשתף את עוקביה בתמונות מהפנטות של הקינוחים הטעימים אותם היא מכינה. עם כל המתיקות הפוטוגנית הזו הרי זה ברור כי פולק לגמרי יכולה להיות קונדיטורית מפורסמת, או מינימום משתתפת בריאליטי בישול או אפייה.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

אלמוג ריף

הדוגמן הצעיר אמנם כבר מוכר בתעשיית האופנה, השתתף בתצוגות של מותגי על כמו דולצ'ה וגבאנה ומוסקינו ונחשב להבטחה גדולה בתחום, אך מאז שנחשפה הזוגיות שלו עם קים אור אזולאי, המניות שלו בביצה עלו בכמה רמות, כך שהדרך שלו להפוך דוגמן ששמו מוכר בכל בית בישראל לגמרי סלולה. וכפי שדוגמנים אחרים ניהלו זוגיות עם כוכבת ידועה והפכו לסופר מוכרים - אין ספק שזה לגמרי אפשרי עבור ריף לפרוץ לתודעה ובגדול.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

ליהי פרויד 

הגירלפרינד הטרייה של עומר חזן, אותו הכירה כאשר שימשה כרקדנית בפסטיגל האחרון, לגמרי יכולה לקחת את האהבה שלה לריקוד צעד קדימה ולהפוך לגורו ריקוד. בנוסף, פרוינד מתחזקת חשבון אינסטגרם שיקי במיוחד, ככה שיהיה מגניב לראות אותה על מסך הטלוויזיה בתור איטגירל.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

שוקי ביטון

ביטון אמנם ידוע כבעלה של עדן בן זקן, אך עם הקסם והכריזמה שהפגין בראיונות שונים, הוא כבר לגמרי צבר עדת מעריצים משל עצמו. שוקי הוא איש עסקים שבבעלותו לא מעט מסעדות, כאשר המוכרת בהם היא כמובן "שוקי הדייג". עם כל המסעדות האלו, הרי זה מתבקש שנראה אותו מככב ב"מאסטר שף". לא ככה?

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

עומר ברבי

כבר שנה וקצת שאון רפאלי וברבי מטפחים זוגיות צמודה, ונראה שעומר לגמרי מוכנה לרגע בו אור הזרקורים יאירו עליה ובגדול. בת הזוג של רפאלי כבר החלה לעשות את צעדיה הראשונים בביצה כאשר דיגמנה באירוע לשמלות כלה והוכיחה כי היא לגמרי הסופרמודל הבאה שעולם האופנה רק מחכה לה. עם העזרה של ציפי, אמו של הבויפרינד שמנהלת בהצלחה את האחות הגדולה של און והפכה לאחרונה גם לסוכנת האישית של ברבי, נראה כי היא נמצאת בדרך הנכונה.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם

דוד וויצמן 

דוד, שבחודשים האחרונים מנהל זוגיות רותחת עם נאיה פדרמן, יכול בקלות להפוך גם לשם החם הבא בעולם האופנה. וויצמן הוא הבעלים של מותג אופנה בשם "BAD COUTURE" ואנחנו לגמרי רואים אותו מתפרסם כאושייה אופנתית נודעת. יש לו גם את הלוק הנכון על מנת להפוך לדוגמן שיחרוך את מסלולי התצוגות, כך שאין ספק כי דוד הוא לגמרי הכוכב האופנתי שתעשיית הסטייל זקוקה לו.

© צילום מסך מאינסטגרם
© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות