עולה שלב: הדרמה בין בן אל ואורטל ממשיכה . צילום מסך מאינסטגרם

עולה שלב: הדרמה בין בן אל ואורטל ממשיכה

אחרי ששמרו על שתיקה באשר למשבר הזוגיות שלהם, כעת השניים מוכיחים רשמית כי הם נפרדו בסטוריז עוקצניים במיוחד, שנגמר עם הזמנת ניידת משטרה

חודש וחצי לאחר שפירסמנו לראשונה על משבר ביחסים של בן אל תבורי ואורטל עמר, לאחר שהשניים הסירו אחד אחד מהשנייה, אינסטגרם ממשיכה להיות כלי בהעברת מסרים באשר לסטטוס הזוגי שלהם, והפעם - אין ספק כי השניים לא ביחד, מה שהוכח בסטוריז עוקצניים במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

תבורי ועמר הפכו לאחרונה להורים לבנם המשותף, תו פרינס תבורי, אך נראה כי למרות העובדה כי הם הפכו לאמא ואבא, הם לא מתכוונים לחזור זה לזרועות זו והם התייחסו לראשונה היום (ב') לפרידה בינהם ברשתות החברתיות. הסטוריז, הם לא משאירים ספק לגבי מצב היחסים בינהם, וגם שולחים עקיצות אחד כלפי השנייה.

ראשונה הייתה עמר, שפירסמה סטורי בו היא מצטטת מהשיר "אתמול היית שונה", של אביו של בן אל, שימי, עימו הכוכב נמצא בנתק ממושך: "הבטחנו זה לזו שברגע של חולשה שאם זה יגמר, נגמור את זה יפה". 

© צילום מסך מאינסטגרם

תבורי מצידו לא נשאר חייב לסטורי של האקסית והגיב לסטורי שלה בציטוט מהשיר "Gold Digger" של קניה ווסט: אני לא אומר שהיא גולד דיגרית, אבל היא לא מתעסקת עם אנשים מרוששים". למי שלא בקיא במונחי הראפ, נזכיר כי גולד דיגרית הוא כינוי למישהי שיוצאת עם מישהו בשביל הכסף שלו. אאוץ'.

© צילום מסך מאינסטגרם

לצד הסטוריז העוקצניים בין השניים ברשתות החברתיות, גם במציאות הדרמה בין עמר ותבורי מסרבת להירגע. כפי שפורסם באתר הרכילות "pplus", הזמר הגיע עם אימו אביבה (שרק יצאה מבית "האח הגדול") לדירה בה מתגוררת אורטל ובה התגורר גם לפני שנפרדו. הכוכב ניסה להיכנס לדירה אך גילה שעמר החליפה את המנעולים - כלומר הזמר לא יכול להיכנס לדירה. לאחר חילופי דברים בין בני הזוג לשעבר תבורי הזמין פורץ מנעולים לדירה, ועמר בתגובה הזמינה משטרה (אם כי אחרים טוענים שדווקא בן אל הוא זה שהזמין). ונכון לכתיבת שורות אלו, כל הגורמים מנסים שהדרמה תיפתר לטובה ובמהרה.

בימים יפים יותר. בן אל ואורטל
בימים יפים יותר. בן אל תבורי ואורטל עמר © רפי דלויה
 
תגובות