נא להתנהג בהתאם: טיילור מלכוב ומגי טביבי מסתכסכות. צילומים: אינסטגרם, גיא זלצר

נא להתנהג בהתאם: טיילור מלכוב ומגי טביבי מסתכסכות

בזמן שבן זיני נמצא בבית האח הגדול ומקווה להגיע אל הגמר, בת הזוג המפורסמת מנסה להגשים לו את החלום ולא מהססת לשלוף ציפורניים. כל הפרטים

מסתבר שהריבים העסיסיים באמת קורים מחוץ לבית האח הגדול VIP. הבוקר (ב'), בוגרת "האח הגדול", מגי טביבי, נקלעה אל סכסוך לא מתוכנן עם כוכבת הרשת והדוגמנית טיילור מלכוב, בת הזוג של בן זיני (ממתמודדי העונה) והכל סביב בן זיני.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

הכל החל כאשר טביבי התראיינה בפאנל של תוכנית הבוקר ב"רשת" ובו נשאלה מי לדעתה יהיה מודח בהדחה הקרובה ברביעי ולא יעלה לגמר "האח הגדול VIP", לשאלה הזו ענתה כי בן זיני יהיה מהמודחים הקרובים - השערה אישית של טביבי.

© ענת מוסברג 

אלא שמלכוב לא ראתה את התשובה הזו בעין יפה, עקצה את טביבי בסטורי וכתבה: "בואו נוכיח ל...איך קוראים לה? שבן בגמר" בהמשך הוסיפה: "מגי חושבת שבן לא יגיע לגמר ומודח ברביעי. העיזה  להתערב. אף אחד לא מאמין בצבא שלנו ולא מאמין בבן, בואו נוכיח אחרת".

© צילום מסך מאינסטגרם

מגי לא נשארה חייבת והסבירה את דבריה בסרטון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה ובו תייגה את מלכוב: "השבוע גמר האח הגדול והלחץ בשיאו כפי שאני רואה ברשת. אני רוצה להבהיר מסר אחד ומאוד ברור, קודם כל את הדעות שלי אני לא שומרת לעצמי ואני לא מפחדת להשמיע אותן בתוכניות טלוויזיה ואני גם מאוד עומדת מאחוריהן... בנימה הזו אני ארשה לעצמי להגיד שכל מה שקשור להכפשות מיותרות והסתה, בואו לא נשכח שבסופו של דבר מדובר בתוכנית טלוויזיה והחיים האמיתיים הם כאן ועכשיו - אז תתמקדו בטוב ותקבלו כפול מזה. מאחלת הרבה בהצלחה לכל המתמודדים".

 

נקווה שזה לא יתפתח לפייט גדול יותר, כמו בשיר של בן וטיי...

 

 

 
תגובות