No Gravity: אנה זק ושחר ג'נה נפרדו. צילום מסך מאינסטגרם

No Gravity: אנה זק ושחר ג'נה נפרדו

אחרי שיצאו בהכרזה על זוגיות בספטמבר האחרון, כעת נודע שכוכבת הרשת ומאמן הכושר המפורסם נפרדו והסתירו זאת מכולנו. כל הפרטים

מהיר משחשבנו - כוכבת הרשת, הדוגמנית והזמרת אנה זק אולי משתפת לא מעט סטוריז מהחיים האישיים שלה ללמעלה ממיליון עוקבים, אך פרט אחד היא הצליחה להסתיר מכולנו - פרידה מפתיעה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בחודש ספטמבר האחרון ולאחר שמועות ללא הפסקה בנושא, החליטה זק בת ה-17 לאשר את הזוגיות עם מאמן הכושר שלה מאשדוד - שחר ג'נה (25). זוגיות שזכתה במהרה לאהדה ובמקביל גם לתגובות חלוקות בנושא עקב פער הגילאים. מאז השניים לא מפסיקים לפרגן אחד לשני בסטורי, עד היום - ומסתבר שהמצב בכלל היה אחרת לחלוטין ממה שראינו באינסטגרם.

© אינסטגרם

כעת מתברר שהשניים החליטו להפריד כוחות ולהיפרד. הפרידה נעשתה בצורה טובה וחברית שכן השניים מבלים יחד עד היום אך לא בפן הרומנטי. רק לאחרונה חגגו יחד את יום הולדתו של שחר. אם זה לא מספיק ובניגוד לפרסומים האחרים - מקורבים יודעי דבר סיפרו לפרוגי כי הפרידה התרחשה בכלל לפני כמה חודשים.

עדיין חברים טובים
עדיין חברים טובים © אינסטגרם

זק ממשיכה להתאמן אצל ג'נה שבין לקוחות אפשר למצוא כוכבים נוספים מאשדוד - כמו עומר חזן ובת הזוג ליהי פרויד וכמובן כוכב הרשת גל זהבי. זק הכירה את ג'נה בסטודיו המקומי, שם התאהבו והפכו לזוג - עד הפרידה שנחשפת היום.

© אינסטגרם

האם צפוי קאמבק?

 
תגובות