רואים כפול: התאומים הכי מוכרים בביצה . צילום מסך מהאינסטגרם

רואים כפול: התאומים הכי מוכרים בביצה

כל אחד היה רוצה שיהיה לו כפיל, לסלבס הבאים יש כפיל תמידי – האח התאום שלהם. אספנו לכם את כל התאומים הכי מוכרים בעולם הבידור, שהצליחו כפול!

אין דבר יותר כיף מלהצליח, ובמיוחד שזה יחד עם האדם הכי קרוב – האח התאום. הכנו לכם רשימה של התאומים הכי אהובים ומוצלחים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלכס ואלן סטוקס

נפתח את הרשימה עם צמד האחים המצליח של הרשת – אלכס ואלן. לשניים חשבונות אינסטגרם עם מעל לשני מיליון עוקבים, ערוץ יוטיוב מצליח, סרטונים מצחיקים, אלפי מעריצים והצלחה מסחררת. האחים מייצרים תוכן לרשתות החברתיות ביחד, ומצליחים כל פעם מחדש להצחיק את כולם. לאחרונה הצמד לא רק הצחיק, אלא גם שיתף ברגע קשה, כאשר גילו לאלכס בעיה רפואית שהייתה עלולה לסכן את חייו. מקווים שהכל הסתדר ותמשיכו להצחיק את כולנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alan Stokes (@imalanstokes) on

עלמה ויורם זק

לא יודעים אם ידעתם, אך עלמה ויורם זק, שמככבים לנו במסך הטלוויזיה, הינם תאומים. לשניים רזומה ארוך, ושניהם מצליחים מאוד בעולם הבידור בישראל. יורם אחראי על כמה מהתכניות המובילות בישראל, ורובכם מכירים אותו בתור הקול הישן של "האח הגדול". עלמה, הינה שחקנית מצליחה שמככבת בימים אלו ב"ארץ נהדרת". בהחלט מביאים גאווה הביתה!

רומי וסיר קרטר נואלס

אמנם רומי וסיר, התאומים של ביונסה וג'יי זי, עוד לא השתתפו בקמפיינים, אינם כוכבי רשת ורק התחילו את חייהם, אבל הם בהחלט צמד התאומים היותר מוכר בעולם. למרות שאין להם עדיין מעריצים והישגים מיוחדים, היינו חייבים לציין גם את התינוקות המתוקים האלו בתוך הרשימה. השניים נולדו בחודש יולי לפני כשנה וחצי, והעסיקו את כולנו - מהשמות, התמונות הראשונות והחשיפה באינסטגרם, הקפדנו לדעת כל פרט ופרט. בטוחים שתגדלו להיות כוכבים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

ניק ומקס

אם אתם לא מכירים אותם אז כדאי שתתחילו, התאומים הרקדנים עם הסטייל המיוחד - ניק ומקס, כובשים אותנו כל פעם מחדש. לצמד שלושה סינגלים ועשרות סרטונים ריקוד מיוחדים בסגנון היפ הופ. כשמסתכלים על הסרטונים שלהם, קל להתבלבל ולחשוב שהם בכלל מחו"ל, אבל לא. התאומים הם ישראלים ואנחנו מקווים שהם עוד יצליחו בגדול!

 

נוי והדר

לא יכולנו שלא להכניס לרשימה את התאומות האהובות – נוי והדר. אנחנו מכירים אותן מאז שהן קטנטנות, הן כיכבו בקמפיינים, פרסומות, ב"ערוץ הילדים", קיבלו סדרה משלהן והגיעו ליעדים שכל ילד חולם עליהם. בזמן האחרון, התאומות הקדישו את הזמן לאהבה השנייה שלהן – רפואה, והתמקדו בשירותן בצה"ל. כיום, הן מככבות בקמפיין וצפויות להשתתף בעונה החדשה של "המירוץ למיליון VIP". לא יכולים בלעדיכן!

© אינסטגרם

צ'ארלי ומקס קארבר

את התאומים צ'ארלי ומקס, אתם ככל הנראה תכירו מהסדרה המצליחה, "זאב צעיר", שם שיחקו את אית'ן ואיידן. השניים שיחקו גם ב"עקרות בית נואשות" כשהיו צעירים יותר, והם ממש ה"נוי והדר" של חו"ל. בשונה מהתאומות שלנו, האחים פועלים גם בנפרד על המסך ולא רק כצמד. בשנה שעברה הייתה תעסוקה רבה באחד מן האחים, צ'ארלי, שיצא מהארון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Charlie Carver (@charliecarver) on

 

תגובות