גירל פאוור: הנשים החזקות שעושות למען השיוויון. צילום מסך מהאינסטגרם

גירל פאוור: הנשים החזקות שעושות למען השיוויון

במשך שנים רבות, נשים נלחמו עבור שוויון, אך כעת עיקרון הפמיניזם מוכר כמעט בכל בית. לכבוד יום האישה שחל היום (ו'), אספנו עבורכם את הנשים הכי חזקות, הכי עצמאיות, משפיעות ומוכשרות שקיימות בתעשייה

אחרי תקופה ארוכה ושנים רבות של חוסר שוויון וזלזול ביכולתן של הנשים, כיום אנו נמצאים בתקופה פורחת ומשגשגת עבור הנשים. ישנן המון נשים חזקות בתעשיית הבידור בעולם ולכן אספנו לכבודכם, את הנשים שעשו למען השיווין ומלאות באמביציה, כשרון ועצמאות. קבלו אותן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נטע ברזילי

נפתח את הרשימה עם הזמרת הכי תותחית שלהו - נטע ברזילי. היא ההביאה אלינו את הזכייה באירוויזיון, והיא ללא ספק שגרירה של העצמה נשית. מתחילת דרכה בתכנית "הכוכב הבא", היא הביאה עמה משהו אחר, שונה וחדשני. היא תמיד רצתה להוכיח שלכולן יש מקום בתעשייה הזאת, ושהמראה אינו קובע דבר - והיא עשתה זאת ובגדול. שני הסינגלים שלה מלאים במסרי העצמה נשית. ולדעתנו, היא מצליחה לחולל פה שינוי.

 

גל גדות

וונדר וומן שלנו, הלוא היא הגאווה הישראלית שלנו - גל גדות, הניעה מהלך של העצמה נשית בקרב הצופים והצופות, בסרט "וונדר וומן" שבכיכובה, הנתפס כהישג פמיניסטי. גדות טוענת שישנה חשיבות רבה בצפייה בנשים חזקות ועצמאיות על המסך. ואם תשאלו אותנו, וונדר וומן צודקת ובגדול. הרשימה הזאת לא יכלה להתקיים בלעדייך!

 

ביונסה

ביונסה היא אחת הזמרות הבינלאומיות המטורפות בתעשיית הבידור. בנוסף, היא ידועה מעבר לכשרון השירה שלה, גם כאייקון פמיניסטי. בכמה מלהיטיה כמו: "Independent Women" ו-  "Run The World Girls who", היא שרה על יכולותיה של האישה ועל כבודה. ביונסה היא ללא ספק פמיניסטית עצמאית שמעוררת השראה! בנוסף אליה, גם ריהאנה מביאה השראה לנשים רבות, מותחת מאז ומתמיד ביקורת על הרזון בעולם האופנה ומבקשת: "אל תנסו להיות רזות כמו הנשים בתעשיית האופנה. התעשייה הזו רוצה רק דוגמניות שנראות כמו בובות אנושיות. אתן חייבות לזכור שזה לא מעשי או אפשרי לאישה אמיתית להראות כך".

 

אשלי וקסמן בקשי

אשלי וקסמן בקשי, הינה יוטיוברית שהקימה עסק, הגשימה את שאיפותיה והעבירה המון פעמים הרצאות בנושא העצמה נשית. בנוסף להרצאות שהיא מעבירה, היא לא שוכחת להזכיר תמיד שהיא פמינסיטית ושלדעתה פמיניסטית אמיתית היא מישהי שיש לה החופש להיות מה שהיא רוצה. וקסמן אמרה בראיון לפנאי פלוס כי: "אישה נולדה עם היכולת להיות גם וגם, אז שתהיה מה שהיא רוצה. אני גם אשת עסקים, גם יוצרת תוכן, גם אמא במשרה מלאה וגם יודעת ליהנות ולנסוע לחופשה. זה בעיניי פמיניזם".

 

קריסטן בל

השחקנית קריסטן בל, ידועה גם היא כאייקון פמיניסטי. אחת מתוך ההוכחות לכך, היא שמבין הרבה נשים בל היא זאת שנבחרה להנחות את טקס פרסי איגוד השחקנים האמריקאים, שהיה כולו בסימן העצמה נשית. לאחרונה דיברה בל רבות כנגד נסיכות דיסני והמסרים השגויים שהם מעבירים לילדות - כמו שהאישה צריכה לחכות לגבר שיציל אותה, ולא יכולה לעשות זאת בעצמה. יו גו גירל!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by kristen bell (@kristenanniebell) on

ליידי גאגא

אחת הטענות והדעות החזקות ביותר של הזמרת האהובה עלינו, ליידי גאגא, היא שאישה צריכה לבנות קריירה משל עצמה, ולא ללכת אחרי הגבר ולהסתמך עליו. מבחינתה, לאישה יש את הכוחות והיכולות ללכת אחרי החלומות שלה, לעבוד עצמאית, לתפעל קריירה ובקיצור- פשוט לעשות הכל. ליידי גאגא הוכיחה גם לאחרונה שהעבודה משתלמת כשזכתה בפרס האוסקר. אנחנו מסכימים איתך בכל מילה וגאים בך!

 

נועה קירל

מי שתסגור את הרשימה היא לא אחרת מנועה קירל. אמנם היא בעצמה עדיין לא אישה, אלא נערה, אבל הזמרת המוצלחת הזו היא ההוכחה שיופי יכול להיות בכל המידות, הגדלים והסוגים. לא פעם ולא פעמיים קירל פנתה אל המעריצות שלה במטרה שיבינו שאין דבר כזה אידיאל יופי ושכל אחת יפה בדרכה, ובשבוע האופנה הקודם, אף פתחה את ערב הגאלה. קירל הצליחה לבנות קריירה משגשגת בגיל צעיר, והיא בהחלט אייקון פמיניסטי, עצמאי, מוכשר ומשפיע.

 
 
 
View this post on Instagram

בכל מטרה או חלום שאדם בוחר לעצמו להגשים יש דרך שצריך לעבור. הדרך שעברתי לאן שהגעתי לא הייתה פשוטה, לא הייתה קלה והיא עדיין לא . אבל הדרך הזאת הביאה אותי לאן שאני היום וזה שווה הכל. מודה כל יום מחדש על המקום שאני נמצאת בו על זה שהגשמתי את החלום שלי. על הסביבה שעוטפת אותי באהבה ועל הקהל המדהים שלא עוזב לרגע. והדרך עוד ארוכה , החלומות הולכים וגדלים , השאיפות רק מתגברות וחלומות באמת נועדו כדי שיגשימו אותם. בואו לראות היום את הקסם קורה על המסך בשעה 21:00 ערוץ 13 גוט טאלנט ישראל ❤️

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

תגובות